Parhaimman makuinen proteiinijauhe?

Ite ostin tuota star nutritionin whey-100 ja suklaan makusena ja voin kyllä suositella,sekoittuu tosi helposti ja on todella hyvää!Ainut iso miinus on toi hinta(n.95e/4kg)!Pitänee ens kerralla kokeilla noita massin tuotteita!
Ps.Miks mä en saanut mitään ilmaisnäytteitä tuolta tukusta vaikka reilulla 100e tilasin tavaraa :)
En ole itsekkään saanut ikinä mitään "extraa", vaikka lukuisia kertoja olen tilannut.Ylläolevat henkilöt varmaan tarkoitti niitä tuotteita, joita saa mahd. ilmaiseksi 100/150/200e jne ostoksilla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En ole itsekkään saanut ikinä mitään "extraa", vaikka lukuisia kertoja olen tilannut.Ylläolevat henkilöt varmaan tarkoitti niitä tuotteita, joita saa mahd. ilmaiseksi 100/150/200e jne ostoksilla.

Tuli äskön laitettua 210e tilaus menemään ja saihan siihen vähän ilmaistavaraa mukaan!

OffTopiccia muitten jatkoksi.

Varmaan riippuu ihan päivästä että tuleeko jotain näytteitä mukana. Esim. viimeksi tilasin 2 paitaa ja boosterin niin tuli 2 protskunäytettä. Eihän ne juuri mitään ole mutta hyvä maistella eri tuotteita jne. Haluaisin kyllä maistella kun ostan jotain aivan uutta tuotetta.

Mä ostin sportlife nutrition "Diet shaken" jossa hiilaria 14g ja proteiinia 68g ja rasvaa 2g /100g vaniljan makuisena. Aiemmin oon juonut fastin tuotteita ja nyt ihmettelin miten tuo sportlife voi maistua niin hirvittävältä verrattuna fastin tuotteisiin, mutta fastin prodetuotteissa taitaa olla aspartaamia joten ei mikään ihmekkään että fastin tuotteet putoavat paremmin alas kun aspartaamittomat.

Saipa taas hieman pettyä, kun menin ostamaan uudenlaista proteiinijauhetta, QNT Delicious Wheytä.

Itsellä menee yleensä maku ja rakenne hinnan, laadun ja määrän edelle, ja juurikaan maussa ja rakenteessa tämä ei loista. Odotin kermavaniljasta jotain makujen ilotulitusta suussa, ja sitä oikeastaan sainkin, sillä maku on aivan naurettavan ällömakea. Niin makea, että tavaraa on vaikea saada suusta alas vaikka kuinka yrittäisi sitä maitoon kunnolla sekoitella.

Ja sekoittelusta puheenollen, tämä sekoittuu todella huonosti. Fastin tavaraa ei tarvitse kuin pari kertaa pyöräyttää lusikalla ja satsi on valmis. Tämän QNT:n kanssa joutuu laittamaan oikein kyynärlihakset koitukselle, ja silti jauhetta jää pinnalle kellumaan kuivana. Ja kuivanahan tuo maistuu entistä enemmän makealle. Yörghhh.

Muutenhan tässä on kyllä ominaisuudet kunnossa; jauhe sisältää heraproteiinikonsentraattia, -isolaattia sekä hydrolysoitua heraproteiinia (tästä en ole ennen edes kuullutkaan). Kilon purkki on mustanpuhuvana aika hieno, skoopperikin tuli mukana, ravintoarvot ovat samaa tasoa kuin muissakin vastaavissa, eli 77,8 g prot, 9,9 g hh, 7,2 g r / 100 g ja hintaa törpöllä oli ~27 euroa.

Tuo maku vain tosiaan aiheuttaa vieläkin kylmiä väreitä. Hrrrr.

Micro whey active 100% tuli ostettua isompi ämpäri. Maku stevialla makeutettu suklaa-kookos. Semmonen jännä pistävä sivumaku tuossa. Kyllä se ny alas menee ilman irvistelyjä, mut ei mitään herkkua.

Protskua kyllä tossa on 84%, siitä plussa.

Omninutritionin Micro Whey Active 100% Stevia-Suklaa uppoaa ainakin meikäläiseen kuin väärä raha. Parhaimman makuinen noista mitä itse on tullut testattua: HTC Whey, HydroISO ja Fastin Block.

Joo, veikkaan että normisuklaa olisikin hyvää, tuo kookosaromi on vaan melko epäonnistunut ja tuo sen pistävän ikävän jälkimaun sinne..

Itehän ostin täysin laput silmillä suoraan 4kg tota Star Nutritionin minttusuklaata kun halvalla sai, ja yllätys kyllä, toimii. Veden kanssa kauheeta kuraa, mutta maitoon sekotettuna erittäinkin juotavaa. Mahakaan ei heitä tällä jauheella volttia

Onko kenelläkään kokemusta Reflex Nutritionin Natural Whey-jauheesta? Se olisi kaikkien muiden seassa tuotteen kuvauksen mukaan lisäaineeton.

Itehän ostin täysin laput silmillä suoraan 4kg tota Star Nutritionin minttusuklaata kun halvalla sai, ja yllätys kyllä, toimii. Veden kanssa kauheeta kuraa, mutta maitoon sekotettuna erittäinkin juotavaa. Mahakaan ei heitä tällä jauheella volttia

Hyi vittu. Itse taas haksahdin tuohon fitnesstukun halpaan hintaan ja ai saatana taas vituttaa. Kyllä tota nielee, mutta olisin mä sen pari kymppiä lisää voinut maksaa siitä että maku olisi edes hyvä.

Tuli ostettuu kaverilta Mutant massin 7.7kg säästöpakkaus 50 eurolla! Makuna mansikka banaani ja on muuten hyvää :kuola:

Ja tuo star nutrionin banaani ei oo kovin hyvää.

Ite oon Star Nutrionin Gainer Prota syöny banaanin makusena ja kyllä sitä ennemmin söi ku pois heitti mut en täysin varauksetta suosittele. Vähän muistaakseni teollinen maku.

True Whey Toffee Fudge <3 Tosin ei tossa maitosuklaassakaan vikaa ole. :)

Täytyy sanoa että olet harvinaisen oikeassa!

2 kauhallista Toffee Fudgea, 2.5dl maitoa ja 5-10g inuliinia => taivaallista. Maistuu todella hyvältä ja saa kaiken maailman Jacky Makupalat kalpenemaan, Pudding-sekoituksista puhumattakaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom