Parhaat treenibiisit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kanhan
  • Aloitettu Aloitettu
Mikä musa saa punttimimmien puntit heilumaan? Ois kiva kuulla mikä biisi saa treeniin lisäpotkua?

Keräilen tässä sit samalla hyvii ideoi kun saanen uuden ihanan pikkusen iPod shufflen piakoin treenihousujen vyötäisiin killumaan ;)

Keräilen tässä sit samalla hyvii ideoi kun saanen uuden ihanan pikkusen iPod shufflen piakoin treenihousujen vyötäisiin killumaan ;)

Minulle on myös tuo ihana pikkuinen shuffle tulossa :haart: Uutta treenimusaa etsin nykyään jatkuvasti :evil:

Tässäpä jotain raskaammanpuoleisia suosikkeja :rock::
Berzerker: Corporal Jigsore Quandary
Diablo: Damien
Drowning pool: Let The Bodies Hit The Floor, Step Up
Slipknot: People = Shit, Duality
Static-X: Bled For Days, Push It
Stone Sour: Choose
Turmiön kätilöt: Verta ja lihaa, Tirehtööri

Fiiliksen mukaan kuuntelen ajoittain myös täysin toisen tyyppistä musaa, mutta piti nyt jostain aloittaa listaaminen :D

:offtopic: Mistä muuten tilasit/ostit tuon iPod Shufflesi?

Mä oon vetänyt treenejä lähes koko syksyn Kotiteollisuuden Helvetistä itään levyä kuunnellen. Suosittelen, jos tuon tyyppisestä diggaa!

Ai toukkis diggaa Satyriconia :rock:

Mun ehdoton treenisuosikkibändi on Pantera. New Level on paras treenibiisi ever, antaa ihan perkeleelliset kiksit. Jos ei ole Panteraa niin treenaan mieluummin ilman (käytännössä radio city). Minua ketuttaa suunnattomasti treenata jos salilla soi joku boten anna.

Hyvän treenimusan löytäminen käy kyllä jo haasteesta kun pitäisi olla rankka mutta vielä letkeä kun joku Cryptopsy aiheuttaa enemmän kompastumisvaaran juoksumatolla.

Meikäläinen ei lukeudu hevimimmeihin. Parhaiten toimii tällä hetkellä esim. Madonnan uusin levy, Pussycat Dolls, Justin Timberlake, Black Eyed Peas ja Usher. Mulla on mp3 mukana treeneissä. Ongelmana on vaan, että mihin sen tunkee. Tähän asti se on ollu tossa etupuolella olkapään alapuolella paidan ja liivin alla, mut välillä, kun treenaan miesten puolella, niin vähä noloo kaivella liivejä... Ideoita? Mikä tuo vyöräisillä killuva jutska on?

Rammstein, etenkin vanhemmat albumit (Herzeleid, Sehnsucht). Kotiteollisuus, kyllä vain. Mutta tunnustaa pitää etten tunne puoliakaan biiseistä joita salilla soitellaan, ja jotka saavat puntit heilumaan, mikähän sekin Die die die my darling mahtaa olla :nolo: . No, sellaista reipasta heviähän hyvä treenimusa enimmäkseen on.

Turmion kätilöt tiedän kyllä, ja sen yök, äkkiä pois täältä -reaktion jonka vaikkapa Naaras (?) saa aikaan. Todellinen treenibuusteri.

Salilla on aina "vaan" radio päällä, ja jotenkin alkaa tehokkaasti treeni sujumaan, kun sieltä kuuluu Maj Karman Rukous-biisi. Aivan mielettömän hyvä!:haart:

Die die my darling on Metallican biisi.

Täällä on myös yksi, joka tykkää siitä raskaammasta musiikista. Dimmu Borgirin Puritania on yks sellanen mikä saa myös siivouksen sujumaan nopeesti. :)

Mä oon aikas kaikkiruokanen musan suhteen.
Tän hetken kaks suosikkia on ehkä Cascadan I need a miracle ja sit toi Dopen biisi, joka on linkkinä Mikellä "Harri Kiviniemi, Aamen". Siinä kuumottaa siis ihan vaan pelkästään se musiikki:)
Mutta selkeesti tässä ollaan raskaaseen suuntaan taivallettu jo jonkun aikaa:rock:

Sunnuntaina Maidenin keikalle!!!

Meikäläinen ei lukeudu hevimimmeihin. Parhaiten toimii tällä hetkellä esim. Madonnan uusin levy, Pussycat Dolls, Justin Timberlake, Black Eyed Peas ja Usher.

Mulle ei kans uppoa hevi sitten millään, ei edes treenatessa. Viime aikoina oon juoksennellut 50 Centin tahdissa. Yleensäkin tuon tyyppinen musiikki sopii mulle traanaukseen mainiosti. Usherin nopeammat biisit on kans hyviä. Lisäksi 3 Doors Down ja Audioslave toimii mulle... Riippuu tietty mitä treenailee milloinkin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom