Parhaat rannesiteet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mursu^
  • Aloitettu Aloitettu
Pari penkkitreeniä vedetty THP:llä ja erittäin hyviltä tuntuvat. Kiitokset siis suosittelijoille. Btw, näytti olevan Helsingin Stocmannilla noita myös n.28 eurolla.

Nicholas sanoi:
mihin vidduu niitä sieitä tarvii? wannabee hä? opettele nostaan ilman respectr :evil:

Haha, aikuinen mies ja noin lapsellista juttua kehtaa kirjoitella.
Viestisi vaikuttaa kyllä tarkoitukselliselta provolta, mutta tuliko mieleesi että joillakin voi ranteet kipeytyä vaikka nostaa osaisikin?

Nicholas sanoi:
mihin vidduu niitä sieitä tarvii? wannabee hä? opettele nostaan ilman respectr :evil:
Käytä söörtsiä tai mene jo helevettiin trollailemaan.

xmx sanoi:
... tuliko mieleesi että joillakin voi ranteet kipeytyä vaikka nostaa osaisikin?

Ennen aina luulin että ranteeni eivät kestää paljoakaan koska ovat niin jumalattoman ohuet suhteessa muuhun kehoon (mittasin juuri: 17 cm:n ympäryysmitta :eek: ). Niinpä aina käytin rannesiteitä vaikka ei kipuja ollut.

Nyt noin vuosi takaperin lopetin niiden niiden käytön eikä ole ollut minkäänlaisia ongelmia. Kun aloitin nostaa penkkipaidalla treeneissä luulin että ongelmia on tulossa johtuen raudaanmäärän äkkisestä noususta. Kumma että ei vielä ole kipeytyneet (pari kk paidalla ja ilman rannesiteitä) kun taas kyynärpäät ovat ekaa kertaa alkaneet vaivata :curs:

Jaappe sanoi:
Ennen aina luulin että ranteeni eivät kestää paljoakaan koska ovat niin jumalattoman ohuet suhteessa muuhun kehoon (mittasin juuri: 17 cm:n ympäryysmitta :eek: ). Niinpä aina käytin rannesiteitä vaikka ei kipuja ollut.

..Nyt noin vuosi takaperin lopetin niiden niiden käytön eikä ole ollut minkäänlaisia ongelmia.

Itselläni on myös melko ohuet ranteet, n. 18cm. Penkissä yli 80kg painot alkavat tuntua ikäviltä. Nyt hommasin nuo siteet, ainakin maksiminostoihin toivat huomattavasti tukevuutta. Mutta mitäpä niitä käyttämään jos minkäänlaista vaivaa ei esiinny.

Auttaako rannesiteet pitämään ranteet suorina etteivät ne taivu turhan paljon taakse. Itellä käy usein näin sarjojen loppuvaiheessa, josta seuraa kipua.

ande2 sanoi:
Auttaako rannesiteet pitämään ranteet suorina etteivät ne taivu turhan paljon taakse. Itellä käy usein näin sarjojen loppuvaiheessa, josta seuraa kipua.

Auttaa, kun ne vetää sopivan ylös siihen ranteeseen.

Nyt ois tarkotuksena ostaa uudet rannesiteet, niin oon kattelu nuita Metalin Blackline siteitä (60 cm), niin onko kellään kokemuksia niistä?

Monenlaista rättiä on tullut testattua. Tällä hetkellä koeajossa Godzilla-Kokkosen mulle suosittelemat Schiek rannetuki + vetoremmi -kombot. Eli tarkemmin sanottuna nämä: http://www.schiek.com/straps.html

Pirun laadukkaan oloiset, mutta forkkua on syytä olla jo rokkaputken paksuutta enemmän, jotta laitos istuu jämäkästi ranteeseen.

Itse ajanut loppun noin kymmenet siteet. Just hommasin uudet Metal Black 80cm ja 250kg penkissä ei tunnu ranteissa ollenkaan.
Ne on tukevimmat mitä mulla on ikinä ollu. En sit tiedä onko noi liian jäykät yleis treeniin, mut noita näyttää olevan myös 60cm pituisina. Suosittelen.

mortal sanoi:
Itse ajanut loppun noin kymmenet siteet. Just hommasin uudet Metal Black 80cm ja 250kg penkissä ei tunnu ranteissa ollenkaan.
Ne on tukevimmat mitä mulla on ikinä ollu. En sit tiedä onko noi liian jäykät yleis treeniin, mut noita näyttää olevan myös 60cm pituisina. Suosittelen.

mulla on kans metallin mustat 32 tuumaset ja en voi valittaa edes siellä 290 työnnöissä et ranteissa tuntus yhtään miltään, tukevat ja muutenkin hyvät, ainut huono puoli on että joutuu näin siroihin ranteisiin pyörittelemään jonkun kerran ympäri.. eli suomeksi pitäs alkaa vahvistaan näitä tikkuja.. niin jäis kierittämistä vähemmäksi.. ja ihan näin niistä lyhyemmistä - se iso herra itte salilta käyttää niitä (kuulemma laiskuuden vuoksi ;) )

-H0

All blackit tuntu justiinsa passelilta penkkiin. Todella jämäkät ja kestävänoloiset. Leveä tarrakiinnitys tulee varmaan säilymään hyvänä pitkään, suosittelen.

Seuraavaks kyllä lähtee metallin blackit ostoon, vaikka en kyllä ole penkissä vielä edes lähelläkään sitä 200 ;)....On ne vaan mainiot

Metallin all blackit on täälläkin ollut käytössä jo 2-vuotta. Toisesta on tarrakappaleen vastaosa irronnut osittain, mutta silti on ollut lujassa käytössä ja justiinsa lähdössä ostamaan uusia samanlaisia ;) Suosittelen!!

Itselläni on Metal 60 cm all blackit 1 pari, ja sitten on 2 paria Titanin puna ja sini raitasia niitä pisimpiä mitä voi olla! on todella kovaa tekoa!

Ensimmäiset treenit vedetty Schiekin rannetuilla, aika jämäkät tuntuu olevan ja hyvän tuen antaa. Kestävyydestä ei osaa vielä sanoa mitään. Aikaisemmat tuet oli jotkut tosi halvat, eikä siis kestäneet kun reilun kuukauden.

titanin ATP olisko 90cm pitkät..on nii vitun lujaa tekoa ekaa kertaa ku kokeilee että aattelee että ei näil pysty mitää tekee...kyl myös metallin siteet on iha ykkös kamaa

Olen itse ostamassa joko Thp:t tai Titaniumit, ja nyt olis kysymyksenä voiko noita thp siteitä käyttää ihan normireenissä, siis ei aina missään maksimi nostoissa vai onko nuo tarkoitettu juuri maksimia varten

Back
Ylös Bottom