Parhaat ojentaja liikkeet! + Missä vika?!

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Tuota.. rupes askarruttamaan, että minkä kokosiksi ojentajalihakset
voi yleensä tulla ja millä

vauhdilla se lihas kasvaa verrattuna vaikka hauikseen? Jos niissä nyt edes on eroja.

Ranskalainen punnerrus on ainakin niin ihana liike että tekis mieli tehä sitä tässä koneella

toisella kädellä, kun dataan toisella. En taida ymmärtää itsekkään mitä kysyin, mut

yrittäkää nyt edes joku.. :D

Itsellä on kyllä puhdas ojentajatreeni ollut ranskispunnerruksen taljaversion varaan. Loppu mitä sille tulee on sitten epäsuoraa. Eipä se kehitystä ikinä tuntunut haittaavan.

Itselle parhaiten wörkkii:

-kapea penkki
-kapea penkki pienelle lankulle
-ranskalainen otsalta

Sitten joskus vaihtelun vuoksi teen jotain muuta, mutta vain joskus.

Mää oon kuullu jostain, et on olemas semmonen liike kun ´´kolmiopunnerrus´´ ja se käy vain ojentajiin.

Olenko oikeassa
Olet ja sen voi tehdä kässäreillä tai normaalisti punnertaen maaten. Idea on vain että kädet ovat yhdessä koko ajan punnertaessa sekä kässäreillä kädet ovat yhdessä ylhäältä alas. Saattaa vaatia ranteilta vaan kohtuu paljon taipua.:D

parhaimmat ojentaja liikkeet on ollut ehdottomasti push down , ja 1 käden roomalainen .

-Dipit lisäpainoilla
-kapeapenkki
-lopuksi ojentajille joku taljapunn.liike...
näillä mennään yleensä ja dippi ja kapeap. on hyviä...ainaskin mulle..

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Itsekkin pidemmän aikaa ranskalaista tahkonneena päätin laittaa liikkeet kiertoon ja hakea vaihteeksi liikkeitä, joissa voi käyttää suuria painoja. Kokeilin dippiä eri oteleveyksillä, mutta usein eniten tuntui olkapäissä, huonolla tavalla.
Hulkin innostamana päätin sitten kokeilla lattiapenkkiä tangolla kapealla otteella. Olen aikaisemmin tehnyt myös kapeaa penkkiä, mutta ainakin omasta mielestäni ja ihan loogisesti ajateltunakin, tuntuma pelkästään ojentajaan on lattiapenkissä parempi kuin kapeassa penkissä. Toki jos kapean penkin tekee vaikka kyykkyhäkissä ja turvaraudoilla on liikkeen pituutta rajoitettu, lienee tuntuma yhtä hyvä.
Lattiapenkissä, tai paremminkin lattiapunnerruksessa, alaslaskussa pidän ihan pienen stopin ja sitten ylös. Monet tykkää että liike on jatkuvaa, mutta itse tykkään enemmän stopilla, saan näin lihaksen väsytettyä helpommin.

Itse pitänyt hyvinä liikkeinä nyt yhden- ja kahdenkäden ojentajapunnerruksia käsipainolla.
Käsi tällä hetkellä 51,5cm ja ikä 21v. Naturaali kaiken lisäksi. Kaikki liikkeet hyviä vaan ku saa rautaa kehiin..

Itse pitänyt hyvinä liikkeinä nyt yhden- ja kahdenkäden ojentajapunnerruksia käsipainolla.
Käsi tällä hetkellä 51,5cm ja ikä 21v. Naturaali kaiken lisäksi. Kaikki liikkeet hyviä vaan ku saa rautaa kehiin..

:kuvia:

Kapeapenkki mukavin tehdä,
ranskalainen käy kyynärpäihin,
taakseiskut tuntuu ojentajissa, mutta olkapäät valittaa isommilla painoilla.

Mites se spironolaktoni on mennyt "primon ja winssin kans"?

Mulla menee

- Ojentajapenkki tai mikä lie (eli tehdään smithissä ja liike rajoitetaan niin ettei tule rinnalle asti)
- Ojentajapunnerrus taljassa
- Yhden käden ranskalainen tai yhden käden ojentajatalja

Noilla mennään...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom