Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olet ja sen voi tehdä kässäreillä tai normaalisti punnertaen maaten. Idea on vain että kädet ovat yhdessä koko ajan punnertaessa sekä kässäreillä kädet ovat yhdessä ylhäältä alas. Saattaa vaatia ranteilta vaan kohtuu paljon taipua.:DMää oon kuullu jostain, et on olemas semmonen liike kun ´´kolmiopunnerrus´´ ja se käy vain ojentajiin.
Olenko oikeassa
parhaimmat ojentaja liikkeet on ollut ehdottomasti push down , ja 1 käden roomalainen .
Sama kait tuo, kuha on jostaki euroopasta, ei se niin tarkkaa oo. ;)mikäs tällä roomalaisella tarkoitetaan? ranskalainen?
Itse pitänyt hyvinä liikkeinä nyt yhden- ja kahdenkäden ojentajapunnerruksia käsipainolla.
Käsi tällä hetkellä 51,5cm ja ikä 21v. Naturaali kaiken lisäksi. Kaikki liikkeet hyviä vaan ku saa rautaa kehiin..
Itse pitänyt hyvinä liikkeinä nyt yhden- ja kahdenkäden ojentajapunnerruksia käsipainolla.
Käsi tällä hetkellä 51,5cm ja ikä 21v. Naturaali kaiken lisäksi. Kaikki liikkeet hyviä vaan ku saa rautaa kehiin..
Mites se spironolaktoni on mennyt "primon ja winssin kans"?Itse pitänyt hyvinä liikkeinä nyt yhden- ja kahdenkäden ojentajapunnerruksia käsipainolla.