Parhaat munkit

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sotkun / "Soden" munkit.

Mikkelin ammattikorkeakoulun kahvilan munkit. Munkkirinkelit joissa reilusti kardemummaa.

Ei hemmetti mikä pettymys! Tulin tänne siinä toivossa että näen hyviä munkkeja, eli buubseja. Mut sit täällä puhuttiinki niistä syötävistä munkeista..

Ei hemmetti mikä pettymys! Tulin tänne siinä toivossa että näen hyviä munkkeja, eli buubseja. Mut sit täällä puhuttiinki niistä syötävistä munkeista..

Sama homma. Hirvee pettymys. Olin varma että joutuu siirtämään ketjun oikeaan osastoon mutta eipäs vaan ollutkaan!

Parhaat munkit on kyllä yleisesti oikeastaan mitkä tahansa tuoreet munkit, kunhan on sellaisia kunnollisia leipomossa tehtyjä. Jotkut koneellisesti sarjatuotantona tehtävät munkit mitkä tungetaan vielä muovipussiin hikoilemaan kaikki sokerit pois on ihan kauheita.

Munkit aina paperipussiin jos ei syö samantien!

Tukkään possuista enemmän kuin pyöreistä, ne ovat hyviä kun ovat rapsakoita reunoista, omppuhilloo jos on sisällän niin aaah!

:offtopic:
Karl Fazerin määritelmä hyvälle viinerille oli seuraava: Leuka rasvassa ja kravatti murusissa:D

Paras munkki on hiljaa luostarissa. Olen meinaan ollu duunissa fazerilla, ja siitä on 10vuotta. Siitä voitte laskea kuinka monta vuotta olen oksentanut pelkästä ajatuksesta syödä munkkia. Varsinkin ne stnan esanssipaskat. Hyi hlvtti! :urjo::urjo:

En tiedä miten muualla, mutta Parolassa on kaksi sotkua, joista toinen on aitojen ulkopuolella ja sinne voi mennä kuka vain ihan koska vain. Aukioloaikojen puitteissa tietenkin.

Kankaanpään sode on myös aitojen ulkopuolella ja pari kertaa tullut käytyä ohi ajaes.

Itse tehdyt ovat mun mielestä melkein parhaimpia mitä olen syönyt. Joku pakkislainen oli heittänyt hyvän respan johonkin kokkausketjuun, suosittelen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom