Parhaat lukemasi kirjat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hippa
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Parhaimpia kirjoja mitä olen hetkeen lukenut on Jaakko Korjuksen suomalaisista ss-miehistä kertovat kirja ja myös Niilo Lauttamuksen ja Esa Anttalan kirjoittamat sotakirjat on todella hyviä jos aihepiiri kiinnostaa

PARAS on Taru sormusten herrasta. Dekkareista Roger Ackroyn murha (Christie). John Grishamin kirjat on hyviä, viimeeksi luin sellasen kuin The Testament, lienee Testamentti tms. suomeksi. Stephen Kingin kirjoista tykkään, erityisesti novellikokoelmat on rautaa.

Nicholas Sparksin Haikein terveisin oli kyl sellanen kirja mikä jäi mieleen - luin sen ihan vasta. Mä en edes ajatellut, et kirjaa lukiessani voisin itkeä, mut toi sai kyyneleet silmiin väkisinkin:(

Suosittelen kaikille muuten tämmöstä ku Edgar Allan Poe: Arthur Gordon Pymin selonteko. Edgar Allanin pisin short-story.

Eilen nappasin hyllystä Hal Duncanin Vellum -kirjan, koska sinne hyllyyn on jo ehksynyt jatko-osa Mustekkin. Ensimmäiset 40 sivua oli mukaansatempaavat ja kerrontatapa miellytti. Miten kantaa loppuun asti, jää nähtäväksi.

Onkohan Mary Bray Pipherin kirjaa Reviving Ophelia: Saving the Selves of Adolescent Girls suomennettu?

Edit. Hitsin vitsi, väärä thread.

Donna Tartt: Jumalat juhlivat öisin, Michael Cunningham: Tunnit ja kaikki mahdollinen Haruki Murakamilta kuuluvat ikuisiin suosikkeihin. Scifi, fantasia ja spekulatiivinen fiktio menevät laajasti alas :).

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Oijoi, nyt tuli luettua hyvä opus, METRO 2033. Kertoo Moskovan metrotunneleissa asuvista sivistyksen rippeistä ydintuhon jälkeisessä maailmassa. Pintaa hallitsevat mutaation kokeneet eläinlajit eikä tunnelitkaan ole ihan turvallisimmasta päästä. Ihmettelen jos tätä ei tehdä elokuvaksi jossain vaiheessa.

Oijoi, nyt tuli luettua hyvä opus, METRO 2033. Kertoo Moskovan metrotunneleissa asuvista sivistyksen rippeistä ydintuhon jälkeisessä maailmassa. Pintaa hallitsevat mutaation kokeneet eläinlajit eikä tunnelitkaan ole ihan turvallisimmasta päästä. Ihmettelen jos tätä ei tehdä elokuvaksi jossain vaiheessa.

Kiitti vinkistä, meni just varaukseen :)

Mr. Nice on lukemisen arvoinen. Kertoo kirjoittajan eli Howard Marksin elämästä eli on jonkinlainen elämänkerta. Ehdottomasti yksi mielenkiintoisimmista lukemistani kirjoista.

0749395699.02.LZZZZZZZ.jpg

http://fi.wikipedia.org/wiki/Howard_Marks

Elokuvasta en tiedä ,mutta ainakin peli siitä on jo tehty.

Ehdottomasti Anne Ricen The Vampire Chronicles kirjasarja. Yhtä hyviä kyllä The Mayfair Witches kirjasarja, sekä kahden edellisen setin sekoitukset joista on 4 kirjaa.

Stephen Kingin Musta Torni- sarja on yksi ikisuosikki. Joitakin kirjoja, jotka on muuttaneet mun maailmaa: Miller- Kravun kääntöpiiri, Saarikoski- Hämärän tanssit
Yhtenä vuonna luin paljon merta käsitteleviä kirjoja: Moby Dick, Hemingwayn vanhus ja meri. Mua kiehtoi se symboliikka ja miten eri ihmiset on käsitelleet sitä.
Lovecraftin ktulhumytologia on kiehtonut mua, kuten kauhu yleensäkin.

Olisiko suositella O'Rourken kirjoittaman Adam Smithin Kansojen varallisuus kaltaisia teoksia? Eli siis satiirisvivahteisia kirjoja taloudesta ja politiikasta?

Muutenkin juntille suunnatut politiikka ja talouskirjat kiinnostaisivat!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom