Parhaat kassit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Willie
  • Aloitettu Aloitettu
Willie sanoi:
Tässä threadissa pyydän teitä hekuttamaan kassienne paremmuutta estoitta.
En voi uskoa, että Tomppa ei ole vieläkään käynyt pyydykseen...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Adidaksen perus sinimusta kassi. Treenikassilla/treenivaatteilla koreilu on turhaa.

Yläasteajoilta oleva tilava koulureppu, kamat mahtuu mukavasti mutta aika huono on selässä. Hyvän thread, jospa täältä sais sen hyvän vinkin, että minkä kassin sitä ostas seuraavaksi, kun toi jo 10 vuotta palvellut suht halpa reppu alkaa jo räjähtämään käsiin.

Sellainen kelta-vihreä pienehkö kassi sponsored by Osuuspankki. Yksi iso tasku, kaikki mitä mukaan tarvii mahtuu sinne. Turhan päiväistä hifistelyä.

Muovikassissa kulkee kamat, tulee ihan amisfiilis :nolo:

Pitäis ostaa peruskassi mutta maksavat kuitenkin paljon ja ovat tehty jossain aasian maassa ja laatu on mitä on. Mulla hajoaa lähes kaikki käsissä.
Vielä kun ostin uuden rinkan tuossa niin ei tee mieli ostaa jotain kallista kassia heti perään. Rinkassa tosin 10 v. takuu, missäköhän kassissa olisi samanalainen..?

Toi hääglöövs on aika helvetin hyvä. Mulla oli opiskeluaikana 5 vuotta putkeen lähes päivittäisessä käytössä (treenit, luennot, reissut jne) kyseisen merkkinen reppu ja hyvin kesti. Lopulta muovisoljet petti kovalla pakkasella.

Joku h2o:n midi-mallinen kassi. Täytyy sanoa, että kannatti sijoittaa vähän enemmän laatuun. Itelläki yleensä kaikki kassit menee paskaks jotenki, mutta tämä nyk. on kyllä kestäny hyvin. Ja on niitä taskuja just soppelisti.

Mulla on äitiltä pöllitty Karhun oranssi reppu. Tosin se näyttää hieman saastaiselta, kun viinipullo hajosi sen sisällä.
Millä kummalla saa punaviinin irtoamaan repusta. Tavan pesuaineilla ei mitään vaikutusta. :confused:

Salaisesta agentista ostettu "isohko" kassi. Mukana rinkkamallinen kiinnitys, kätevä fillarilla liikuttaessa. Omat lokerot eri harrastuskamoille. Painaa tonnin täynnä ja haisee kuin myrkky ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom