Parhaat jäynät/pilat/kusetukset

Elikkäs kattelin söörtsillä ja ei tullut heti kohdalle tällaista threadia. Näitä "Parhaat" threadeja kun on niin lisätään yksi lisää eli millaisia jäyniä olette kavereille tehnyt tai mitä teille on tehty. JOs tämä threadi jo löytyy niin Lukkoon ja avain aurinkoon.

Omia jekutuksia:
1) Kaveri pyysi tuomaan lasillisen vettä niin löin sen lasin täyteen jotain ihan kirkasta öljyä ( en muista mitä, Taisi olla kalanmaksaa tai jotain) ja siitä se vetäs lonkalta kunnon huikan. :urjo:
2) Oltiin koulun vessassa samaan aikaan kaverin kanssa. Meikä kusilaarilla ja se kopissa "kakkosella". Se koppi oli IHAN sen ulkooven vieressä joten aloin rupattelemaan kaverille ja innostamaan sen kertomaan hauskoja juttuja kovaan ääneen nauraen...sitten hipsin hiljaa ulos ja jätin oven auki siihe ulos. Siinä kaveri sit istu paskalla ja kertoili käytävään juttuja kaikille siinä hengaileville/ohikulkijoille. :thumbs:
3) Mökillä ollessa kaveri jätti kameransa pöydälle mihin sitten otettii iso liuta kuvia intiimeistä osista ja muuta sellaista. Oli katsos kaverin porukoitten kamera ja he sitten kuvat kehittivätkin. :evil:
4) Pikkubroidia kusetin vuosien ajan että känniläiset ovat siinä kunnossa koska ovat syöneet liikaa pitsaa. Tais olla jotain vajaa 10 vanha kun tajus et prkl ne mitää pitsaa oo syöny. :curs:
5) Legendaarinen kossupulloon vettä ja suolaa ja juotetaan se jollekkin vatipäälle joka sitten koko illan pyörii ihan sekasin ja jopa LAATTASI pari kertaa (johtui varmaan suolasta). :david:

Tässä nyt pari näin alkuun.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Se se sitten onkin hauskaa, kun häpäistään kaveria. Tai laitetaan se oksentamaan...

Mun kaveripiirissä sun tapasista jätkistä käytetään termiä "kusipää".

Yhden kaverin juoppohullulle isäpuolelle tehtiin tällänen juttu: Kiljulasiin helvetisti suolaa ja se rempas jumalattomat huikat ja kauheen kiroomisen jälkeen pyysi sätkää joka oltiin sille valmiiks kääritty:lol2: No eihän siinä tupakanpuruja ollu kun ihan kärjessä, loput olikin sit heinää....siis ihan tavis kuivaa heinää nurmikolta. Se imas hirveet imut ja se sätkä meni laakista loppuun ja samalla ukko putos suoraan selälleen pirttikaluston jakkaralta..... Seuraava sätkä sit pitikin sisällään sitä oikeeta nauruheinää:lol2: Siitäkös melu nousi kun jonkun ajan päästä kyseltiin fiiliksiä ja kerrottiin mitä on äijä vetänyt.....no siitä se sit veti herneet nenään oikein tosissaan ja rempas pumppuhaulikon jostain kaapin perukoilta....no turpaansahan se sit sai ja kaupantekijäisiks haulikko vedettiin rälläkällä paloiks.... Että tällästä sattui tossa toistakymmentävuotta takaperin hullussa nuoruudessa. Jälkeenpäin tarvii tunnustaa, että oltiin melkoisia KUSIMULKKUJA :curs: mutta kyllä oli totaalipaska ukkokin, eli sitä saa mitä tilaa :jahas:

Se se sitten onkin hauskaa, kun häpäistään kaveria. Tai laitetaan se oksentamaan...
Mun kaveripiirissä sun tapasista jätkistä käytetään termiä "kusipää".

No joo meidän kaveripiirissä ei ihan noin tosikkoja kyllä olla. Pilat kyllä menevät joka suuntaan että kyllä sitä itsekkin on oltu ottavana osapuolena monet kerrat.

Meijänkin kaveripiirissä lähtee pilailut välillä aika käsistä. Silti hommalle koitetaan vaan nauraa ja aina on lupa kostaa. Vaikka monien mielestä pilat menee yli, niin mitä sen on väliä jos tekijä ja uhri on samoilla linjoilla. Ei muuta kun keppostelemaan!

Nyt on pakko linkitellä ja avautua vähän, on niin tuoretta matskua..

Juhannuksena eräs sankari oli ollut ties missä rällästämässä ja myöhemmin kertoi että oli tullut otettua niin paljon ettei ole -mitään- havaintoa siitä mitä on tullut puuhasteltua. Tästähän poijaat innostuivat ja hieman tämän jälkeen kyseinen sankari alkoi saada tekstiviestejä "Terhiltä", jonka "oli tavannut" juhannuksena. Terhi kehui vuolaasti ystäväämme miellyttäväksi tuttavuudeksi vaikka millä osa-alueella ja kehut upposivat kuin veitsi voihin. Tähän tarkennuksena että viestit lähetettiin liittymästä joka on erään ystävämme käytössä mutta jonka numeroa sankarimme ei tiennyt, ja jota ei saa kovin helposti selvitettyäkään. Jonkinverran sankari ilmeisesti epäili että häntä yritetään kusettaa (joka ei tässä porukassa ole kovin harvinaista) koska kerran soitti vaikka piti olla vain tekstarivaihdossa.. Onneksi paikalla sattui olemaan nuorehko tyttö jolle luuri lyötiin ja joka muutaman sekunnin briiffauksen jälkeen vastasi puheluun ja selitti että nyt on tosi kiire ja paha paikka. Outo naisääni hämäsi senverran että huijaus jatkui ilman suurempia epäilyjä.

Tekstiviestirumbaa jatkui pari viikkoa kunnes olimme Motoparkin radalla ajelemassa ja kaskummaa, Terhi sattui olemaan samalla paikkakunnalla käymässä! Ei muuta kun tomerana tyttönä treffejä ehdottelemaan ja läpi meni! Sankarimme ehti vielä ennen h-hetkeä hehkutella koko porukalle Terhiään ja sitä miten häntä nyt oikein innolla jahdataan, että olen tainnut tehdä todella "kovan" vaikutelman juhannuksena, vaikken itse mitään muistakaan.. Tarina todisteineen jatkuu täällä...

dogi sanoi:

Tarina todisteineen jatkuu täällä...

:D

Toi oli aivan loistava kepponen! Itse olen saanut tuta monta erinäistä jekkua, tosin olen varmasti enemmän vielä saamapuolella. Kaikki tuon magnitudin kakkakepposet on loistavia tilanteita ja niille todella saa nauraa monta monituista vuotta. Hyvä jekku vaatii ison effortin ja usein isolta porukalta.

Ainoat kerrat, kun olen saanut herneet nokkaan jäynistä, ovat aina liittyneet puhelinterroriin. Otetaan puhelin pöydältä ja lähetetään eri nimisille naisille todella rivoja viestejä. Näiden lähettäjinä muuten aina olleet naiset!! WTF?! Ei mua haittaa, jos jollekkin "tertulle" menee levotonta viestiä mun puhelimesta, mutta, kun vähintään puolet naisnimistä puhelimessani kuuluu asiakkailleni. Ei oikein kiinnosta alkaa selvittämään seuraavalla viikolla nelikymppiselle myyntijohtajanaikkoselle, että sori vaan, mutta en mä taida sua ihan oikeasti halutakaan, jatketaan vaan ihan asiakassuhde-linjalla.

Yhteenveto: puhelinterrori = ei naurata, aiheuttaa ongelmia, liian helppoa tyhmimmällekin / kännisimmälle ihmisapinalle.

Operaatio isojekut mallia dogi :rock:

dogi sanoi:
-klip klip-
[/URL]

Hohohoho, lol dogi. Helvetin hyvä läppä, aivan mieletön :D Jätkät on nähny vähän vaivaa asian suhteen :)

Kaveri oli kerran aivan saatananmoisessa kännissä ja nälkäänsä rupesi valittelemaan, niin käskettiin sen vetää vanha yläasteen näytelmästä peräisin oleva röllipuku (iso kankainen jauhosäkki hännällä varustettuna) päälleen, ja että senjälkeen lähdettäisiin hakemaan jotain ruokaa. No, työtä käskettyähän siinä teki, mutta kävellen ei suostunut lähtemään kaupungille. Päätettiin sitten että kyllähän tuo nyt niin hauskalta näyttää humalassa röllikostyymissään että mennään vaikka autolla, kunhan se saa ruokaa. Eihän se mitään ruokaa kerennyt tilaamaan, vaan rupesi melskaamaan ja sammumaan autossa vuorotellen, ei ollut seuraan tyytyväinen, eikä siihen että oltiin päätetty baariin lähteä. No, otti ja sammui sitten autoon, ja meinattiin että nyt ollaan maailman hauskimpia jätkiä ja jätetään se bussipysäkille pelkkä röllipuku päällä, kävelkööt kotiin kun ei seura kelpaa.

Baariin sitten päädyttiin ja naureskeltiin röllipukuiselle kaverille siinä. Tunti tai kaksi siinä taisi vierähtää kunnes tämä röllipukuinen kaveri tulee silmä mustana baariin eikä muista mitään, oli sanojensa mukaan herännyt vähän aikaisemmin bussipysäkiltä muuten alasti mutta röllipuku oli "valunut" paksuksi kaulakoruksi kaulalle ja silmä mustana. Lyötiin sitten lisää kaljaa eteen ja rauhoteltiin että itse oli halunnut jäädä sinne pysäkille. Arvasi kyllä ettei ollut ja ilmoittikin tuplavihaansa meitä kaikkia, tosin pilke silmäkulmassa.

Lähdettiin jatkoille sitten ja taas sama homma. "Ootte homoja, vitun kusipäät mä vihaan teitä.", selitti tämä urho uskottavana röllipuku päällä ja silmä mustana, about 800% humalassa. Päätti sitten eristäytyä sellaiseen neliön kokoiseen vaatekaappiin nukkumaan karkuun huonoa seuraa. Eihän se leikinpito tähän loppunu, vaan huonoa seuraa kun oltiin niin valutettiin iso purkki niveaa kaverin käsiin tietoisena siitä että se sotkee unissansa itsensä sillä aivan täysin.

Aamulla komerosta kömpi MELKO hauskannäköinen röllipeikko. Ja kivaa oli. Onneksi ei tuollasista kukaan itseensä meidän porukassa ota itseensä, vaan aina jäyniä ja kepposia viljellään puolin ja toisin, ja niille pääasiassa vaan nauretaan. Itseasiassa varmaan kaikki on jo sanottu ja tehty mitä vaan voi. Tämä nyt oli yksi hauskimmista. Eikä vähiten sentakia että tuo ko. jannu on jo luonnostaan yksi maailman hauskimmista jätkistä.

Samainen kaveri nummirokissa vuonna 97(?) veti itsensä kauheaan känniin siinä toivossa että pääsee ensiaputelttaan nukkumaan, koska vesisade oli aivan järkyttävä. Sieltähän se vällyjen välistä löytyi aamulla..

Kaveri oli kuulemma tehnyt tämmöisen.

Oli ollut jotkut bileet ja eräs jamppa oli sammunut. No, päättivät sitten jotain jekkua tehdä ja sammunut kannettiin johonkin toiseen asuntoon. Siellä se sidottiin tuoliin kiinni köydellä. Sitten paikalle kutsuttiin joku karmean iso ja ilkeännäköinen tyyppi, jota sammunut ei tuntenut. Kun tyyppi alkoi virota, niin tämä iso häiskä tuli pistoolin kanssa huoneeseen ja huusi niin maan #¤%& uhkauksia ja väitti olevansa jostain mafiasta/moottoripyöräjengistä ja pyysi huumevelkoja takaisin tms. Tyyliin pistooli suuhun ja "NYT MAKSAT S**TANA TAI AMMUN SULTA MUNAT POIS!!!". Oli sitten ollut kai vähän peloissaan, kunnes "kaverit" tuli paikalle naureskelemaan viereisestä huoneesta.

ei vittu toi dreamerin jäynä oli loistava:rock:mutt kelkannaru ja dogikin pärjää hyvin noil ja mä voisin koittaa joitain noista kun kamui tulee yö kylään nyt on maksun aika :hyper: :dance2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom