Parhaat huomautukset

Habankorppu sanoi:
Vanhemmat jaksaa jatkuvasti narista siitä kuinka pitäisi jo lopettaa punttailu kun "ei saa kasvaa liian isoksi" ja että "ei tytötkään tykkää niin isoista, oot ihan hyvä noin". Vituttaa kyllä ihan sanoinkuvaamattomasti, hirveetä lannistusta vaan, kai sitä nyt edes vähän vois tukea harrastusta.

Sano äiteelles, et sua kiinnostaakin lähinnä pojat.

Ja sitten seuraat kun ilme muuttuu! :lol2:

Habankorppu sanoi:
Vanhemmat jaksaa jatkuvasti narista siitä kuinka pitäisi jo lopettaa punttailu kun "ei saa kasvaa liian isoksi" ja että "ei tytötkään tykkää niin isoista, oot ihan hyvä noin". Vituttaa kyllä ihan sanoinkuvaamattomasti, hirveetä lannistusta vaan, kai sitä nyt edes vähän vois tukea harrastusta.
Älähän ny, senhän pitäis tuoda vaan lisää motivaatioo :whip:
Ois kyl aika outoo jos mun mutsi ois ihan kympillä mun harrastuksessa mukana tyyliin:

"Mites meni reenit?"
"No ihan jees, tein ojentajille kyl vaan pari sarjaa ku oli voimat nii lopussa reenin päätteeksi"
"VOI JUMALAUTA NYT SAATANA MEET TAKAS SINNE SALILLE JA TEET NE VIIMESET SARJAT LOPPUUN ASTI PERRRRKELE!!! MITÄ SÄ OIKEEN LUULET? EI SE PATTI ITEKSEEN KASVA!!! ALA PAINUA JO!! MÄ AVAAN SULLE SILLÄ VÄLIN KUUSTOISTA PURKKII TONNIKALAA ETTEI TUU PROTEIINIVAJETTA"
:lol2:
Mulla alkuvaiheessa mutsi lähinnä naureskeli ku ravasin salilla yhtenään ja ostelin lisäravinteita. Nyt ku on reidet kasvanu 5 senttii kesän lopusta nii tulee kommenttii vaan "Noi sun jalat on kyllä oikeesti hirveet" :D Lisää vaan motivaatioo kasvattaa isommat :evil:

Oltiin menossa tyttöystävän kanssa nukkumaan ja huomasin että hän katsoi pitkään järkyttyneenä. Kysyin että mitä tuijotat, ja tämä vastasi että "sä alat näyttää ihan bodarilta" :rolleyes:

Mitenköhän tohon pitäisi suhtautua? Mulle ainakin tuli hyvä mieli :)

Menee taas tosi vahvasti. Eilen kun oltiin kaverilla alottelemassa, kaverin tyttöystävä kysyi yhtä-äkkiä minulta jotain tyyliin: " Harrastatko sä mitään urheilua ?" :( Ja päällä mulla oli jokin kireähkö t- paita...

Pitäis varmaan ruveta harrastamaan koruompelua ja kuviokelluntaa, kun ei tästäkään mitään tule. Vitun posket. :curs:

Tädin mies tokaisi tänään:" Noh, meidän NGV:stä ei ole enään mitään muuta kuin varjo jäljellä."
Sinäänsä ärsyttää, koska olen olllut laihempi ennen bulkkia tosin silloin lihaksia ei ollut yhtään..

Äiti aina jaksaa kehua mua kaikille sukulaisille. Nytkin se taas siskolleen soitteli ja puhu että zweccokin se jo painaa toista sataa kiloa kun se on niitä painoja nostellu. Tänään sitten taas isän sisko sano autossa että zweccolla on jo leveemmät hartiat kun isällään ja iskä istu siinä vieressä. Äitikin sitten vielä siihen perään sano että pojasta polvi paranee. Varmaan aika owned olo oli iskällä. :D

mummo:"kylläpä Alec on lihonu.tai siis oikeastaan jämeröityny"

whatta hell?

bulkki toimii...

ZweCCo sanoi:
Äiti aina jaksaa kehua mua kaikille sukulaisille. Nytkin se taas siskolleen soitteli ja puhu että zweccokin se jo painaa toista sataa kiloa kun se on niitä painoja nostellu. Tänään sitten taas isän sisko sano autossa että zweccolla on jo leveemmät hartiat kun isällään ja iskä istu siinä vieressä. Äitikin sitten vielä siihen perään sano että pojasta polvi paranee. Varmaan aika owned olo oli iskällä. :D

Vai niin se äippä sano :D

Lääkäri: "Kannattaa niitten vatsojen lisäksi treenata selkääkin."
Mä: "Meinaatko, että on lihasepätasapainoa!?"
Lääkäri: "Voi olla."
Mä: "No sit mä tartten saikkaria"
Lääkäri: "Etkä tartte"
Mä: "Ei se sulta pois oo."
Lääkäri: "No jos mä nyt viikon antaisin.."

kisskiss sanoi:
Vai niin se äippä sano :D

Joo. :D Äsken taas oli puhetta minusta tuossa aamupalalla. Se isän sisko taas ihmetteli että "on se kumma miten tuo zwecco syö noin hirveesti niin mihin se ruoka oikein menee". Äiti sitten viisaana taas heti totes että "se menee sinne lihaksiin". Sitten alko jo hirvee mussutus kaikilta että "miks niitä lihaksia enää tarvii kasvattaa että noihan on jo nyt sopivat". "Ei se oo enää hyvä sitten jos on liikaa ja pläälää". :jahas: Sitten mä sanoin jotain että "niihin telkkarin kehonrakentajiin ja voimamiehiin nyt on vielä PALJON matkaa" niin sitte iskä että "no en nyt tiiä kun kattoo tota sun kättäki hauiksen kohalta.. näkyy kun hihatki puristaa jo noin kovasti". Tarkottikohan se että ei oo muka pitkä matka enää noihin? Siinä vaiheessa piti heittää äkkiä viimeset lusikalliset rahka+hera80 naamariin ja lähtee tänne nauramaan. :hyper:

Toi kyllä antaa eniten motivaatioo kun joku sanoo että nyt on jo hyvä ja ei oo sit enää hyvä jos on liikaa. Just semmonen toisista erottuvahan pitää olla eikä semmonen perus heebo. :evil: Entistä kovempaa treeniä siis vaan että vielä isommaks pääsee.

Eilen illalla kaverin luona kuultua:

Kaveri: Jännitä habaa!
(kokeilee)
Minä: No niin, nyt saa riittää
Kaveri: Sulla on ihan yhtä iso hauis ku mulla mutta mulla vaan on pehmee!
Minä: (ensin) :lol2: (mielessäni) ja sitten :itku:

Tuo on jännä miten sitä erottuu edukseen kun on edes vähän punttia veivannut. Esim. duunipaikan saunailloissa sun muissa pippaloissa saa yleensä jotain postiviivista kuittailua kunnosta. Vaikka tuo siis pienenä vittuiluna esitetäänkin, on ne kuitenkin kehuiksi tulkittava. Eihän Suomalainen MIES nyt voi sanoa, että hyvässä kunnossa oot, varmaan olet tehnyt kovan duunin. Vaan pitää sanoa, että "olisin minäkin tossa kunnossa jos olisin jaksanut vähän ees panostaa" tai jotain muuta vastaavaa.

Tänään Eno totesi, noh NGV:lle on tullut vähän lihaksia. Ja enoni sanoi serkulleni "sunkin kannataisi painua sinne salille". Serkkuni joka on jotain yli 30kg ylipainoinen totesi, miksi ihmeessä..:jahas:

dressmannilla sovittelin pukua ja myyjä tokasee "ei meillä taida olla enää kokoja noin hoikalle pojalle" :jahas:

Back
Ylös Bottom