Kaikkea sitä innostuu lukemaan, ja vielä kirjoittelemaankin...
Taisi olla nuorena jotain pienuuskomplekseja kun täytyi samana päivänä kun 17 täytin niin alkaa rouhimaan nappeja. Sitten kun oli omasta mielestä päässyt kukkakeppivaiheeseen oltuani kuin keskitysleirijuutalainen tai vastaava, niin olin silloisen tyttöni kanssa jossain baarissa laitakaupungilla kun sinne pääsi alaikäisenä, ja katselin kun viereisessä pöydässä oli yksi pari vuotta vanhempi yläasteen "pahiksista". Selitti innoissaan puhelinmyynnistä ja ihmetteli kun tuijottelin sinne pöytään. Heitin sitten jossain vaiheessa että mitäs kuuluu ja esittelin itseni niin kaveri jotenkin helpottui ja sanoi "Ja mä ihmettelin että mikä karju sieltä niin vihasena kattelee, että tuleekohan sitä kohta ongelmia!" Kyllähän se lämmitti mieltä kun se rupes sitten kyseleen salihommista, ja se oli ainakin mun silmissä vähän massakkaampi.
Toinen hyvä muisto on sitten myöhemmin kun alkoi olla jo vähän sitä lihaakin kun olin siirtynyt märkiin. Samalla salilla reenasi joku fitnesstyyppinen tyttö, joka on Hustlerissakin näyttäytynyt suurine rintavarustuksineen ja kommentoi hauiskääntöä Scott-penkissä tehtyäni että "kylläpäs sä olet kasvanut viime aikoina, muistan kun olit paljon pienempi" Ja sittenhän siinä juteltiin ravinnoista ja reeneistä. Harvoin (ei koskaan?) vaan salilla kukaan alkanut kehumaan.
Joskus myöhemmin sitten tuli oltua yökerhossa ja olin sitten jo luokkaa 90+/187 ja tanssilattialla veljen avovaimo ja sen pikkuserkku kiinnittivät huomion olkavarsiini ja puristivat sanoen "Kato miten isot kädet!"
Sittemmin kun lopetin käytön ja elämäntavat menivät muutenkin epäterveellisiksi ja paino nousi yli sadan ja rasvaa tuli reilusti lisää niin ilmeisesti siitä voi luoda sellaisen illuusion että vielä olisi kookas. Eräissä tupareissa oltuani juopunut tyttö sitten innostui kehumaan että ja noin riskikin vielä, kyllä näkee ettei mitään paperihommia tee! Hieman kyllä hymyilytti.. Baarissa sitten joku niistä yllytti näyttämään hauista mutta eihän se miltään näyttänyt kun on olematon muutenkin ja rasvaa päällä, hieman noloa kyllä. No, eipä tullut kohahduksia tai huokailuja!
Tulihan muisteltua! NYT ON TAAS ITSETUNTO KOHDILLAAN :D