Parhaat huomautukset

Kattelin ittekseni omia jalkojani, ja sitte menin kysäseen äiskältä ja iskältä että onks ne kasvanu, niin totes että "no on todellakin". Siistiä :)

blashyrkh sanoi:
Naisystävä ensimmäisen 'intiimimmän' yömme aikana totesi että "Sussa ei taida olla grammaakaan rasvaa" :rock: :rock:

:). Ois itekin kiva saada joskus naisilta kommenttia. Jännä juttu kun kaikki positiivinen palaute tuppaa tulemaan miespuolisilta.

EDIT: toisaalta pärjäsinhän mä aika hyvin siinä "oletko homo"-testissä :rolleyes:

Samaiselta mieshierojalta molemmat:

"Tämmösistä käsivarsistahan olis moni poikakin kateellinen"

"Et kai sä kuitenkaan painonnostajaks meinaa ryhtyä?"

Oli muuten tosi naisellinen olo noiden kommenttien jälkeen :rolleyes:

Ai niin, (ensimmäistä kertaa) naispuolisen tutun suusta: "Sähän näytät pian joltain turvamieheltä."

:kippis1:

Minoon sittenkin mies!

Eilisissä bileissä joku kaverin kämppiksen kaveri tuli heittämään: "Hei, sulla on tosi iso olkalihas. Mitä sä oikein harrastat?" Ja eiku luettelemaan.
Puolentunnin päästä sama tyyppi tulee taas: "sul on kyl tosi iso olkalihas" ja hipelöi mun käsivartta.. :rolleyes: Ja tää kaveri oli siis naispuolinen. Alko ahistamaan.. :D

Hii! Onpas tänään boostattu AT:n heikkoa itsetuntoa oikein kunnolla! :)

Aamulla rouva X totesi, että "sä oot muuten parhaassa kunnossa kaikista niistä tyypeistä joiden kanssa oon elämäni aikana ollu näin läheisessä kontaktissa." :hyper:
(hiukan sääliksi kävi rouva X:ää ;))

Parin tunnin päästä kuulin, että eräs henkilö oli kutsunu mua leveäksi ja ihan bodarin näköseksi sen jälkeen kun oli nähny mut ekaa kertaa.
(hiukan sääliksi kävi hänen näkökykyään :D)

Simmottis.. Kaikenlaisia sitä....

Asuin vajaan vuoden ulkomailla ja kun tulin takaisin Suomeen äidin ensimmäinen kommentti oli "herranjumala mitä sä olet tehnyt itsellesi" :D

Joskus nuorempana tyttönä kun harrastin pyöräilyä ja menin hierojalle niin hieroja heti kyseli, että mitä sä oot tehny kun on noin isot reisilihakset??? Olin vähän äimän käkenä kun en ollu muuta tehny ku sotkenu fillarilla niin perkeleesti. Ja tuohon aikaan ei vielä edes saliharjoittelu ollut kuvioissa muuta kuin voimakaudella.

Nykyään siis saliharrastusta useampi vuosi takana eikä kukaan enää kehu lihaksistoani, joten oletettavasti sitä ei sitten ole :rolleyes: Turhaan sielä salilla tullu hikoiltua :curs:

She Devil sanoi:
Joskus nuorempana tyttönä kun harrastin pyöräilyä ja menin hierojalle niin hieroja heti kyseli, että mitä sä oot tehny kun on noin isot reisilihakset???.

:kuvia: Hmm.. Kaverit (naispuoliset) ihmetteli että miten nää painat noin kauhiasti (78kg :lol2: ) ja oot tommonen sutjakan näkönen.. :D

Geratherm sanoi:
:kuvia: Hmm.. Kaverit (naispuoliset) ihmetteli että miten nää painat noin kauhiasti (78kg :lol2: ) ja oot tommonen sutjakan näkönen.. :D

Joo noita kuulee aina. :D Multakin aina painoa kysytään ja kun sanoo sen (viimesimmässä punnituksessa 98.8kg) sanoo niin yleisin on semmonen "Herranjumala! Miten sää noin paljon painat?" :) Alkaahan tuo painoindeksi ihan hyviä lukuja jo näyttää vaikka en kauhee läski olekkaan. Kuitenkin kokoajan ankaraa gainausta vaan. 100kg on nykynen tavote ja se on kohta saavutettu. :whip:

Viikonloppuna viihteellä tytöt kehui että näytät sellaselta ( levittäen hartioita ja pullistaen käsiä ). On sanottu että voit olla mun henkivartija kun ollaan menosa johonkin jne mitä muillekin ilmeisesti on sanottu.
Paras asia mitä mulle käynyt:
Olin HC-lenkilläni, n. puolen tunnin lenkki, jonka jälkeen suoraan mereen uimaan lyhyt matka. Olin siis juossut about puol tuntii, hiessä olin kuten normaalisti. Lenkki-ilta oli todella tuulinen ,ei nyt ihan trombi kuitenkaan. Tullessani rantaan laiturilla istui kaksi tyttöä, n. kuusitoistavuotiasta pissistä. Mitä lie tekivät, ihan sama. Otin penkillä vaatteet pois (alla oli tietysti uimahousut ja marssin päättäväisesti veteen siitä tyttöjen nenän edestä. Olin varautut jonkinasteiseen teinikikatukseen/huuteluun, mutta tätä ei tullut, tytöt jostain syystä hiljenivät täysin, menivät ihan hiljaiseksi. Marssin siis kyselemättä veteen ja uin kyselemättä ponttoonille, josta nousin ylös myöskin kyselemättä. Vähän aikaa otin happea, jonka jälkeen käännyin katsomaan tyttöjä. Tämän nähdessään pissikset keräsivät todella kiireesti tavaransa ja lähtivät melkein hölkkäämällä pois, karkuun.
Tytöt varmaan kuvittelivat minun tulevan raiskaamaan heidät uinnin päätteeksi, taisin olla aika mielenvikaisen näköinen ?? :)
Outoa sinänsä, etten ole ihan saatanan näköinen, painoa 178 varressa 73 kiloa revittyä lihaa... :eek:

Olin työreissulla Roomassa parin paikallisen kollegan kanssa. Jätkille tuli asiaa markettiin, ja itse jäin autolle odottelemaan. Lähtiessään toinen näistä sälleistä sanoi ettei ainakaan meidän autoa pöllitä kun on noin iso jätkä vartiossa.

Äiti sanoo aina että oon kasvanu. Tähän tietenkin vaikuttaa se että vielä kotona asuessani painoin aina surulliset 70-75 kyniskiloa. Takaisin siihen - ei koskaan!

Viikko sitten baarissa tuli joku tuntematon mies sanomaan, että "Voi v***u miten iso äijä oot. Vedin kaljat väärään kurkkuun kun näin sut tuolta baarin toiselta puolelta." Tuli aika äijä olo.

Back
Ylös Bottom