Parhaat huomautukset

naruranne sanoi:
en todellakaa kehtaa näytellä sitä kellekkää... :nolo: ehkä sit joskus tulevaisuudessa ku alkaa mennä hauis 40+cm ja rasvat pysyis samas :D

jeespox :) tulipa taas mielee jonka vois ottaa melkei kehuna tai jotai, oli täs viimevuonna koulus liikuntaa ja olin loukannu salilla takareiden maves ja sanoin sit opelle et ei mitää mahiksia pelata sählyy liikunta tunnil, noh ope sit siihe jotai " et joo et tietenkää pelaa sillon mut paljos oli tangos rautaa" :D kehuja on tullu ihan SIKANA jos suoraa sanottaa jopa semmosilta kavereilta jotka ei pahemmi kehu koskaa, viimeks 5min tuli viimeks kehua kaverilta " on sulla vaa toi hauis kasvanu" :rock: :worship:

Dynamite88 sanoi:
lasken sut takas maan pinnalle: 34senttine
hauis
EI OLE ISO! :D anteeks jos pahotin mielen :lol2:

edit: ja myönnä vaa et omasta mielestäs son iso sul ja pullistelet hymy naamal kaikille varsinki naisille :evil:

OhaC iso.

Anteeks oli pakko. :david:

Mulle yleensä sanotaan jotain että "oot urheilullinen" tai vaikkapa "sulla on kireä vartalo", eli lihaksien koosta ei juuri saa kuulla mitään. :itku:
Mutta muutamalta naiselta on tullut positiivista kommenttia pyllystäni esim. liikkatunneilla ja futista pelatessa ulkona jne. En tiedä miksi naiset valittaa kun niille huudetaan "hyvä perse!". Mulla ainakin kohoaa itsetunto tuollaisista. :evil:

tän threadin lukeminen jaksaa kyllä innostaa omaa saliharrastusta...ois mukava saada itse vastaavia kommentteja sitten tulevaisuudessa. varsinkin kun olen koko ikäni ollut pienikokoinen :)

Mää oon huomautellut jotain tyhmää yhdelle kivannäköiselle tytölle pari kertaa gymillä, kun ollaan oltu kahden, se on varmaan aivan :urjo:

Ja perään vielä semmoinen L-I-K-A-I-N-E-N-V-A-N-H-A-H-I-K-I-N-E-N-S-E-T-Ä hymiö.

Kyllä sitä onkin :arvi:

Eilen olin unohtanu minne jätin pyöräni edellisenä päivänä sekä unohdin reenipaidan salin pukkariin nii mutsi sit illalla ku protskuu sekottelin:

Mutsi: Kyllä huomaa että käytät noit proteiineja!
Minä: Kui nii? Näytänks mä isommalta?
Mutsi: No siitä en tiiä mut pää on alkanu pehmetä ku toi dementiaki iskeny
MInä: ...

:D

Ei perhana, et tän threadin lukeminen boostaa reeni-intoo ja motivaatioo!! :rock: Salil raivoo selkää -> :whip: ... ehkä minäkin voin tänne joskus vielä kokemuksiani kirjoittaa. :D

Plääh, olenkohan minä sitten outo, kun en mitään kehuja välittäisi kuulla (lähinnä kiusaantuisin)? :evil:. Jaa, kai olen vähän tiukkis ;)

Asiallisia neuvoja ja muuta juttuseuraa on aina mukava saada kokeneemmilta, kun aika hakoteillä olen vielä monessa asiassa. Sitä paitsi salilla, jossa käyn, on aika moni tullutkin juttelemaan ja paljon olen uutta tietoa saanut ja mielellään niitä kuunnellut :)

Trish sanoi:
Plääh, olenkohan minä sitten outo, kun en mitään kehuja välittäisi kuulla (lähinnä kiusaantuisin)? :evil:. Jaa, kai olen vähän tiukkis ;)

Mulla on vähän sama juttu. Varsinkin viihteellä kaverit tuppaa koko ajan kommentoimaan jotain ja itse lähinnä vaivautuu että "nooh, älkääs nyt jätkät". Mutta toisaalta, kyllä se aina lämmittää kuulla, että vuosien työ jossain näkyykin :).

Kun tulin uuteen työpaikkaan niin eräs työntekijä sanoi toiselle, varsin persoonalliselle työntekijälle taukohuoneessa, että "nyt tuli aikas iso uusi kaveri töihin, menehän vittuilemaan sille" :D . Tämän kuulin kaverin suusta, joka oli kuullut keskustelun :)....enpä ole suurempia vittuiluja onneksi vielä kuullut :)

Baarissa pari tuntia sitten: "oho, sä oot kasvanut sitten viime näkemän" "Sä siis pumppaat rautaa?" "Saako tollasia muka ihan perusravinnolla?"

:hyper:

Mulle tulee melkein päivittäin kommentteja mun ruokailusta. Lähinnä ruokailuiden tiheydestä. Työpaikallakin saa kuulla joka ruokatauolla "taasko sä syöt?" :rock: No, muut vetää röökiä, mä vedän rahkaa :hyper:

Komisario Palmu sanoi:
Baarissa pari tuntia sitten: "oho, sä oot kasvanut sitten viime näkemän" "Sä siis pumppaat rautaa?" "Saako tollasia muka ihan perusravinnolla?"

:hyper:

baarissa saa yleensä suorimmat kommentit....muutama:
- harrastatko voimanostoa, kun sulla on noin leveät hartiat...
- (viitaten seurueessani olevaan naishenkilöön)...tolla on isommat tissit kuin sulla....

Tuokaveri tuumas että "sä oot selkeesti hoikistunu ja kiinteytyny". Juhuu!

Itse ny sitä tietenkään huomaa...

Jurpo kävi baarin jälkeen kaverini rinnuksille ja menin väliin. Jurpo otti käsivarrestani kiinni ja sanoi et sullahan on habaa ja rauhoittui. Näillä naruilla :hyper:

Eka posti tänne.

Teen tällä hetkellä asiakaspalveluhommia työkseni, ja kerran asiakas sanoi työkaverilleni että tulee kaatamaan palvelupisteemme jos ei ole tyytyväinen. Hetken kuluttua hän tosin tuumasi että: "En taida sittenkään tulla kaatamaan, on sen verran riskin näköinen kaveri tuossa vieressä. Hiveli mieltä :thumbs:

Naisystävä ensimmäisen 'intiimimmän' yömme aikana totesi että "Sussa ei taida olla grammaakaan rasvaa" :rock: :rock:

Tämän päivän treeneissä kulkikin rauta sitten ihan kiitettävästi. Mukavaa saada "syvempää" merkitystä tähän koko touhuun.

Back
Ylös Bottom