Parhaat huomautukset

ZweCCo sanoi:
:offtopic: Joo eiköhän tässäkin ketjussa tuota offtopicia piisaa jo ennestäänkin. Selvinpäinhän sitä boudarin pitääkin olla niin kehitys on turvattu. :thumbs: Viime vuonna tuolla olin ni pari hyvää bändiä oli sillon loppuillasta vaan siellä. Paljon muuten kyykystä nousee niillä sun pakaroilla kerta ne niin hyvät on että joku semmosessa paikassa kehtaa puristelemaan tulla? :D

:offtopic: No jatketaan nyt tätä offtopicia ku nyt näin hyvään vauhtiin päästiin. :D Ei sieltä kyykystä oo vielä noussu ku sellaset 62.5kg, mutta kokoajan mennään eteenpäin.. ;)

Emppuli sanoi:
:offtopic: No jatketaan nyt tätä offtopicia ku nyt näin hyvään vauhtiin päästiin. :D Ei sieltä kyykystä oo vielä noussu ku sellaset 62.5kg, mutta kokoajan mennään eteenpäin.. ;)

:offtopic: again

Kyllähän tuossa jo on. Lihaskuntotestin kyykkyosuudesta todeten voi kyllä sanoa että moni jätkä meidän luokallakaan ei nosta tuota kyykyssä. :thumbs:

Keskustelu tyttöystävän kanssa:
Minä: Sä oot laihtunu aika paljo
Tyttö: Kiitos, nii säki
Minä: Ei kyll oo ollu tarkotus laihtuu
Tyttö: Kyll oikeesti oot!
:jahas:
Ja mä luulin ett oon tullu isommaks..

Sukulaisissa Helsingissä käytiin tuon ilotulittelun ohella ja siellä eräs sukulaisista totesi: "Sinä se jaksat sitä kroppaasi rakentamaan, hauiskin kasvanut ainakin 10 cm viimenäkemästä" No se viimenäkemä oli joskus keväällä, joten tuskinpa tuossa mitään oleellista kasvua on tapahtunut. Mutta aina tällaiset mieltä lämmittää kuitenkin.

Mutsi: "Mä en tajua, miksi sä syöt noin paljon. Sä et kuitenkaan kuluta noin paljon"
Mä: "Pitää syödä että lihakset voi kasvaa. Ja jos en kuluttais noin paljon, ni mullehan kasvais sillon maha"
Mutsi: "No missä sixpäkki, missä sixpäkki? Mähän sanoin!"

Emppuli sanoi:
Suurin osa huomautuksista mitä minä saan koskee lähes poikkeuksetta tuota perse-osastoa.. :jahas: Mikä sinänsä on ihan imartelevaa mutta joskus tuntuu joillakin menevän hieman överiksi. :rolleyes: Esimerkiksi eilen kun seisoin torilla sellaisessa rokkitapahtumassa niin joku tuli vaan ja puristi perseestä ja kun en tähän sen kummemmin (paikan vaihtoa hieman etiäpäin mukaan laskematta..) reagoinut niin kyseinen tyyppi päätti sitten huudella sieltä takaa sitä, että kuinka hyvä perse minulla nyt onkaan. . :jahas: Eikä tässä nyt muuten mitään, mutta kun kuuntelee tuollaista huutelua vartinkin verran putkeen niin alkaa kyllä tulla sellainen olo että pitäis jo päänsä kiinni.. :evil: Mutta toisaalta hyvä vaan jos ne kyykkytreenit on menny perille.. :lol2:

Tiedän tuon! Okei, onhan se imartelevaa, jos joku kehaisee, mut sit kun aletaan olla kiinni takamuksessa (tai tisseissä), niin mulla alkaa mennä hermot. Myös känniläisten huutelut ovat inhottavia. :curs: En tiedä, miksi toisten on pakko olla täysiä kusipäitä kännissä. Toinen mitä inhoan: rakkauslaulut känniläisten suusta. Hirveää, jos joku tahtoo laulaa jonkun rakkauslaulun MULLE toisten ihmisten nähden ja kuullen. Sillon hävettää ja kovasti.

Jaah, taitaa olla nää kaikki jo kuultu jossain muodossa aiemmin tässä ketjussa, mutta laitetaan silti:

Yleisimpiä kommentteja kavereilta ovat olleet nämä perinteiset henkivartijaläpät etc.

Ex-naisten suusta on kuulunut kommenttia joka lähtöön, vaihtelee "Vedätkö sä jotain hormoneja"-naljailusta aina "Sulla on pala kasvanut"-kommentteihin.

Ventovieraiden suusta kuultua:
- joskus on luultu baarissa portsariksi, tiedä sitten pitäiskö olla imarreltu vai ei ;)

- naispuolisilta on tullut (lähinnä ravitsemusliikkeissä) kommenttia käsivarsista, hartioista ja takapuolesta. Reisistäkin on joskus jotain kommenttia tullut. Ja valtaosin kommentit ovat siis olleet positiivisia ;)

- salibandykentällä kuuli joskus vittuiluyrityksiä tyyliin "täällä ei punttijätkät pärjää". Tosin nämä loppuivat yleensä siihen kun olin aina kulmissa ennen näitä "nopeusihmeitä" vääntämässä :)

- joskus salilla ovat jotkut tulleet pyytämään neuvoja, jonka voinee niin halutessaan tulkita jonkinlaiseksi kohteliaisuudeksi

Ja tärkeimmältä suunnalta eli omalta tyttöystävältä kuultuja kommentteja ei sitten viitsikään tänne kirjoitella :D

Mukavahan sitä on saada positiivista palautetta, vaikka en todellakaan mikään kireä lihaskimppu olekaan (185/96 ja rasvat lähempänä 20 kuin 15 %). Ei se treenimotivaatiota ainakaan haittaa ja saa myös hyvälle tuulelle jos muuten sattuu olemaan huonompi päivä.

Jaahas, kävipäs tyhmä juttu koulussa: Kaveri tönis mua vessapaperipinoa päin(oli koko seinä pinottu täyteen papereita) ja sitten tönäsin sen kunnolla pois siitä, niin yks opettaja sattus tulee käytävää samalla, ja sitten tokas et "Weak ei saa kiusata kaveria kun on tollanen muskelimies". Ihan tyhmä juttu, kaveritki alko heti huutaa jotain "Weak muskelimies" ja sitten piti lähtee paikalta pois kun oli niin hölmöä :D .

Eilen tanssitunnilla tuli puhetta yhdestä esityksestä jonkuaikaa sitten. Otetuissa kuvissa olin ainut jolla oli toinen jalka ylhäällä loppuasennossa kuten koreografiaan kuului. Muut olivat laskeneet jalkansa jo siinä vaiheessa alas, yksi kommentoi "ei ihme että Tikarilla jalka paikallaan, kyllä noilla reisilihaksilla jaksaa pitääkin". :hyper: millä reisilihaksilla, tule ja viisaa mulle missä...

tää nyt ei aivan liity threadiin mut mua ainaki lähinnä hävettää kun joku tietämätön luulee että mulla on muka jotenki iso hauis ku oon niin laiha nii se näkyy hyvin kun pullistaa. 72kiloa ja 34senttinen hauis pumpissa ei kyllä oo mitenkää iso minusta.

naruranne sanoi:
tää nyt ei aivan liity threadiin mut mua ainaki lähinnä hävettää kun joku tietämätön luulee että mulla on muka jotenki iso hauis ku oon niin laiha nii se näkyy hyvin kun pullistaa. 72kiloa ja 34senttinen hauis pumpissa ei kyllä oo mitenkää iso minusta.

Lopeta se pullistelu :D.

naruranne sanoi:

lasken sut takas maan pinnalle: 34senttine hauis EI OLE ISO! :D anteeks jos pahotin mielen :lol2:

edit: ja myönnä vaa et omasta mielestäs son iso sul ja pullistelet hymy naamal kaikille varsinki naisille :evil:

Yläaste aikainen liikunnan opettaja sattui eilen käväsee salilla kun olin treenaamassa ja sanoi "Salilla käynti näkyy sinussa. Sulla on hartiat levenny"

Tuleehan tommosista aina hyvä mieli. :)

Dynamite88 sanoi:
lasken sut takas maan pinnalle: 34senttine hauis EI OLE ISO! :D anteeks jos pahotin mielen :lol2:

edit: ja myönnä vaa et omasta mielestäs son iso sul ja pullistelet hymy naamal kaikille varsinki naisille :evil:

en todellakaa kehtaa näytellä sitä kellekkää... :nolo: ehkä sit joskus tulevaisuudessa ku alkaa mennä hauis 40+cm ja rasvat pysyis samas :D

naruranne sanoi:
en todellakaa kehtaa näytellä sitä kellekkää... :nolo: ehkä sit joskus tulevaisuudessa ku alkaa mennä hauis 40+cm ja rasvat pysyis samas :D
ei sitä 40 senttistä hauberiakaa kuule kehtaa pahemmin vielä esitellä ;)
KOKEMUSTA :D

Back
Ylös Bottom