Parhaat huomautukset

Tuli sitten itsellekin tänään tuollainen sprurgukokemus. Sellainen vähän enemmän alkoholisoituneen oloinen kaveri käveli perässämme, olin vaimon ja yhden kaverin kanssa kaupungissa. Se huuteli sieltä tyyliin: "ollaan sitä nyt niin isoa" ja "varmaan satoja kiloja nousee penkistä" yms. Pikkusen rupesi huvittamaan kun muisti muiden kokemuksia tästä ketjusta.

Timba79 sanoi:
Tuli sitten itsellekin tänään tuollainen sprurgukokemus. Sellainen vähän enemmän alkoholisoituneen oloinen kaveri käveli perässämme, olin vaimon ja yhden kaverin kanssa kaupungissa. Se huuteli sieltä tyyliin: "ollaan sitä nyt niin isoa" ja "varmaan satoja kiloja nousee penkistä" yms. Pikkusen rupesi huvittamaan kun muisti muiden kokemuksia tästä ketjusta.
oisit sanonu että on sitä sullakin varmasti noussu..tai että minkäs lajin maailmanmestari se sinä olitkaan??..vielä nimmarin olisit ottanu :D

huumor sanoi:
oisit sanonu että on sitä sullakin varmasti noussu..tai että minkäs lajin maailmanmestari se sinä olitkaan??..vielä nimmarin olisit ottanu :D
niin tai ois kääntynyt ja sanonut etten mää vielä sitä 200 saa niinkuin sinä silloin nuorempana:D.

toissa kesänä oulun torinrannassa oli muuten huvittava kun eräs spurgu(yllätys yllästy ollut muuten aikoinaan maajoukkea tason painija, siis se on ollut ihan oikeesti, ihme kyllä:)) tuli mulle ja kaverille jutteleen ja selitteli jotain puntti juttuja(yllätys yllätys), no sitten lähdettiin jatkaan matkaa niin tää spuge käveli meidän perässä noin metrin päässä kädet levällään(melonit kainalossa) ja huuteli "laiturilla" oleville ihmiselle uhkaavalla äänen sävyllä että no niin onko täällä ketään marjapoimijoita :) , kaverin kans naurettiin ihan paskana ja poistuttiin äkkiä paikalta ettei tarvinnut enempää hävetä. ihmiset luuli varmaan että se spuge oli meidän frendi :)

Viime yönä baarissa oltiin viihteellä kavereiden kanssa ja mentiin alkuillasta tilaamaan juotavaa tiskiltä. Vähän ajan päästä mua koputetaan olkapäälle ja kun käännyn niin tyttö sanoo: "anteeksi, että mä häiritsen, mut mun on pakko sanoa että sulla on täydellinen kroppa." :hyper:

Tän jälkeen se meni takaisin istumaan kavereiden kanssa. Tarinoin kyseisen tapauksen kanssa vielä myöhemmin, mutta onnistuin hävittämään sen loppuillasta baarin ulkopuolelle. Hiukan kyllä hymyilytti kun "täydellinen" kroppa on aika kaukana mun nykyisestä ruhostani. :lol2:

Proteos sanoi:
Viime yönä baarissa oltiin viihteellä kavereiden kanssa ja mentiin alkuillasta tilaamaan juotavaa tiskiltä. Vähän ajan päästä mua koputetaan olkapäälle ja kun käännyn niin tyttö sanoo: "anteeksi, että mä häiritsen, mut mun on pakko sanoa että sulla on täydellinen kroppa." :hyper:

Tässä threadissa Proteoksella 36 postausta, joka on lähes kolme kertaa seuraavaksi eniten kirjoittanutta enemmän. :D

Onko sulla saatana kello herättämässä ja post it -lappu muistiinpanoineen makkarin pöydällä aina baari-illan jälkeen illan kommenteistä, jotta pääsee heti aamulla kirjoittamaan tänne? :rolleyes:

:piis:

Aimotarmo sanoi:
Tässä threadissa Proteoksella 36 postausta, joka on lähes kolme kertaa seuraavaksi eniten kirjoittanutta enemmän. :D

Onko sulla saatana kello herättämässä ja post it -lappu muistiinpanoineen makkarin pöydällä aina baari-illan jälkeen illan kommenteistä, jotta pääsee heti aamulla kirjoittamaan tänne? :rolleyes:

:piis:
:D Sori. En saanu yöllä tätä threadia auki joten aamulla avonainen pakkiksen sivu riitti muistutukseksi.

Mä tässä koitan vaan pönkittää huonoa itsetuntoani, joten se olkoon puolustukseni. Eiköhän Miken kaista kestä mun kolmekertaaenemmänpostejakuinseuraavalla- tarinat. Threadin nimi nyt vaan on parhaat huomautukset ja toi tuntui ainakin itsestä aika hyvältä kommentilta. Saat sättiä mua vaikka suoraan privaan jos olo paranee. ;)

Vaikka vasta reilu 4 kk olen treenannut, niin olen saanut jo paljon positiivista palautetta kavereilta ja perheenjäseniltä. En sanatarkasti muista, mutta jotakuinkin "jätkä on kasvanut!", "paljon penkki?" ja "näytä haba" linjaa. :D

Kaikkein paras on tietysti omat vanhemmat, joiden mielestä mun kroppa on nyt sopusuhtainen ja yhtään isommat lihakset olisi jo rumia. :rolleyes: Ne joilla on vippi voivat sinne kuva-threadiin tulla kertomaan oman mielipiteensä asiasta; Olenko liian iso? :hyper:

Mutta ylivoimaisesti egoa buustaavin kokemus oli, kun menin Dressmanille, ja sieltä ei löytynyt sopivaa pikkutakkia, joka olisi istunut. Syy: Minun hartiat ovat liian "leveät" ja ainoat mallit, jotka olisivat sopineet on leikattu 130-140 kiloisille porsaille. :thumbs: Kiusallista, mutta mukavaa. Tämä on myös ainoata objektiivista palautetta, jota olen saanut.

Dressmanin takit ovat kyniksille! :whip:

Proteos sanoi:
:D Sori. En saanu yöllä tätä threadia auki joten aamulla avonainen pakkiksen sivu riitti muistutukseksi.

Se piis-merkki oli perässä juuri huomauttamaan, että ei tässä tosissaan olla. En vaan muista sun viestejäs muista threadeista, vaikka niitä varmasti löytyy miljuunittain. :)

:haart:

Niinno, vaatekaupassa on tosiaan inhottava käydä. Kaikkien vaatteiden pitää olla kokoa XL , jotta menevät hartioista/reisistä ja sitten ne ovat yleensä aivan liian pitkiä. Pituuttahan on se 179cm.

Aimotarmo sanoi:
Se piis-merkki oli perässä juuri huomauttamaan, että ei tässä tosissaan olla. En vaan muista sun viestejäs muista threadeista, vaikka niitä varmasti löytyy miljuunittain. :)

:haart:
:offtopic:
Juu, en mä niin herkkänahkainen ole, että tommosesta pahastuisin. Myönnettäköön, että mulla ei ole ollut viime aikoina kovin paljoa annettavaa tonne treeni-puolelle, olen vain tyytynyt lukemaan fiksumpien kommentteja. Täytyy koittaa saada jotain asiallista sanottavaa sinnekin välillä.

edit. nyt mulla on vissiin jo neljä kertaa enemmän viestejä tässä threadissa kuin seuraavalla, koska on tullu jauskenneltua tänne aiheeseen kuulumatonta tarinaakin, kuten nyt. ;)

pollo sanoi:
Niinno, vaatekaupassa on tosiaan inhottava käydä. Kaikkien vaatteiden pitää olla kokoa XL , jotta menevät hartioista/reisistä ja sitten ne ovat yleensä aivan liian pitkiä. Pituuttahan on se 179cm.
no jos se niin tympäsee niin laihduttamallahan se ongelma ratkeaa.

Deat sanoi:
Dressman tuntuu ku se olis lapsia varten. Ostin sieltä talvella paidan kokoa XXXL ja nyt se on jo liian pieni.

Ahahah kiitos kun pudotit minut takaisin maan päälle. :D

Voisihan tosiaan niitä kokoja mennä ylöspäin, mutta itselle se ongelma nimenomaan se, että isommat koot on tarkoitettu hieman isomahaisemmalle kuin minä. Omien farkkujen width on 33-34". Salilla joudun laittamaan vyöhön pienimmän pykälän. Silti oma paino on 88 kg ja pituus 184, etten varmaan aivan tikku ole. Näyttää aika törkeälle kulkea takissa, jonka helmat lepattavat kuin teltassa.

Dressman on varmaan tarkoitettu jollekin kapeaharteiselle keskieurooppalaiselle. Näkeehän sen jo mainoksista, kun mallit ovat sellaisia laihoja ja kapeaharteisia. Normi suomalaisille miehille pitäisi olla aivan omat mallistonsa. Onhan se jo aivan ennenkuulumatonta, ettei saa haluamaansa takkia sen vuoksi, että on käynyt peräti 4 kk salilla. :)

Saati sitten joku mörssäri niinkuin Deat.

neutraali sanoi:
voihan siihen hymiönkin laittaa, mutta onhan se faktaa että laihduttamalla ihmisen koko pienenee:)
Ei kai nyt lihasten polttamisesta ole aiheellista puhua, kun ollaan kehonrakennuspalstalla ja kaikkea... :haart:

lasikuitujeesus sanoi:
Ei kai nyt lihasten polttamisesta ole aiheellista puhua, kun ollaan kehonrakennuspalstalla ja kaikkea... :haart:

Noh jos sun massat on 110 kg 5% rasvoilla, niin sitten. Yleensä normi punttaajilla on varaa se 10-15 kg pudottaa, että pääsisi edes "vatsapalikat näkyy" rasvoille. ;)

Tomppa85 sanoi:
Noh jos sun massat on 110 kg 5% rasvoilla, niin sitten. Yleensä normi punttaajilla on varaa se 10-15 kg pudottaa, että pääsisi edes "vatsapalikat näkyy" rasvoille. ;)
pollolla, jota tämä juttu alunperin koski, on rasvat ihan asiallisella tasolla kuvathreadista päätellen. Pointti oli se, että tulkitsin neutraalin vastauksen ilkeilyksi pollon kommenttiin, jossa hän sanoi vaateliikkeissä käyntiä ikäväksi, kun vaatteet ei mahdu. Vaikka itsekään en mikään massahirviö ole, niin vaatteet on usein vääränmallisia. Niin että en tykkää vaateostoksilla käymisestä minäkään. Se siitä.
:david: mulle ja mun vaikeaselkoisille kommenteille.

uutena palstalaisena kerron taustat.... olen Nainen...

baarissa eräänä iltana kauan sitten:

mies: sun kaa vois vääntää kättä
minä: ootko varma että kannattaa?

myöhemmin...

toinen mies: siistii.... sä käyt varmaan salilla? (mun käsivartta hihattomassa paidassa puristellen)
minä: sillon tällön

Back
Ylös Bottom