Parhaat huomautukset

Anteeks vaan törkeyteni tosta pyllyjutusta,mutta mäkin haluun :kuvia:

Tilasin eilen 500 eurolla lisäravinteita ja tyttöystävä sano:"Vittu sä oot seonnu!" :lol2: Juu,tiedetään,mä ajattelin...

neutraali sanoi:
Tosi harvinaista varmaan että mies kehuu naisen kroppaa :D ja vielä ensimmäisillä kerroilla ;)

Very funny, neutraali. ;) Harvemmin miehet kuitenkaan esittävät kommentteja lihaksistosta, käsittääkseni. :rolleyes:

reinhardt sanoi:
Very funny, neutraali. ;) Harvemmin miehet kuitenkaan esittävät kommentteja lihaksistosta, käsittääkseni. :rolleyes:
Kaappihomous pilkistää päätään :hyper:

Nojoo, onhan se hienoa että on löytynyt äijä joka vähän ymmärtää naisten päälle ;)

reinhardt sanoi:

Amen to that, sister. Miekkonenhan olisi voinut kliseiseen tapaan kehua esim. rintoja tms. "perinaisellista", mutta jos lihaksista tulee kehuvaa kommenttia, silloin kannattaa punttimimmin pitää kiinni ja lujaa. Nimim. kokemusta on :haart:

Gillyanne sanoi:
Amen to that, sister. Miekkonenhan olisi voinut kliseiseen tapaan kehua esim. rintoja tms. "perinaisellista", mutta jos lihaksista tulee kehuvaa kommenttia, silloin kannattaa punttimimmin pitää kiinni ja lujaa. Nimim. kokemusta on :haart:

Mulla teki täs eile mieli sanoo yhelle meän salin tytöistä että sil on upeet pohkeet, mut en sit viittiny ku tiiä miten en siihe reagoi. Nimim. mustia silmiä tarpeeksi

Eilen yksi kaveri pyysi takaisin toista tankoa ja painosarjaa, joita ollaan käytetty kun naapurin kaa treenataan yhtäaikaa... Sanoin että juu ei haittaa, voidaan vuorotella, ja että tottakai se saa ne käyttöönsä kun on innostunut treenaan tauon jälkeen uudestaan. Vastasi mulle että "hyvä kun ovat olleet käytössä, ja että oot innostunut treenaan täysillä, kyllä sen kaulasta huomaakin että oot riskistynyt..."

Kaverille näin suorasta kommentista :worship: , hartiatreeni ei ole siis ollut turhaa. :D

En tiiä pitäskö ottaa kehuna mutta tällänen pikku tarina tuli mieleen... kysyin tyttökaverilta että mikä kirjain tulee ensimmäisenä mieleen miun selästä ni tämäpä vastasi vihmeränä että T!! :hyper: siistin mallinen selkä mulla :D

Sunnuntaina baarissa:

Istun tiskillä, luen lehteä ja hörpin juomaani. Vähän matkan päässä istuu joku humalainen äijä. Kohta se mies pyysi baarimikkoa hakemaan jotain jostain kauempaa ja vastaus oli "Luuletko että mä voin jättää tän tiskin kun tossa on tommonen jumalaton korsto, eihän täällä olis enää mikään ehjänä." Vastaavaa kuittia tuli sitten vähän väliä lisää...

(Kertoo nimimerkki "Mainitsenko, että baarimikko oli tuttu", Espoosta)

Useaan otteeseen on joku naispuolinen tuttu tarttunut baarissa hauiksesta kiinni ja pyytänyt jännittämään lihaksia. En ole jännittänyt. Mitat on 178/75, joten aika nololta tuo tuntuu. Kuinkahan paljon tuossa on vittuilua :jahas:

houdini sanoi:
Kuinkahan paljon tuossa on vittuilua :jahas:

Itselleni ei tulis mieleenkään vittuilla jollekin jätkälle hauisten koosta(ja olen VARMA ettei monelle muullekaan naispuoliselle) joten OTA KAIKKI TARTTUMISET IMARTELUNA!!! :thumbs:

ex-tavis:) sanoi:
Itselleni ei tulis mieleenkään vittuilla jollekin jätkälle hauisten koosta(ja olen VARMA ettei monelle muullekaan naispuoliselle) joten OTA KAIKKI TARTTUMISET IMARTELUNA!!! :thumbs:
Jep, itelle käyny myös vastaavaa, eli naispuolinen henkilö tarttunut käsivarresta kiinni ja pyytäny jännittämään habaa. Vaikka sitä ei itse huomaa, että on kasvanut ja ei näytä vielä Colemannilta, niin saattaa hyvinkin jonkun ulkopuolisen henkilön silmissä näyttää huomattavasti tavista lihaksikkaammalta.

Mamma kerran heitti mulle kun olin ilman paitaa
"On siitä puntilla käynnistä jotain hyötyy näemmä ollu"..
sanoin siihen sen normaalin "no joo, onhan siitä" hehe

elasto sanoi:
Jep, itelle käyny myös vastaavaa, eli naispuolinen henkilö tarttunut käsivarresta kiinni ja pyytäny jännittämään habaa. Vaikka sitä ei itse huomaa, että on kasvanut ja ei näytä vielä Colemannilta, niin saattaa hyvinkin jonkun ulkopuolisen henkilön silmissä näyttää huomattavasti tavista lihaksikkaammalta.

Tähän viittasin vähän aiemmin tuolla "turha vaatimattomuus pois".. Vaikka itsestä tuntuu että kehitys ei ikinä ole niin hyvää kuin se voisi olla, ero muitten silmissä voi olla jo huomattava, joten kaikki kehut vaan perille. "Emmää oikeesti oo iso" on rasittavin vastaus mitä kuulee kun jollekulle antaa ite palautetta, sanoisi että "kiitti, kovasti on yritetty" :curs:

Wondadog sanoi:
Tähän viittasin vähän aiemmin tuolla "turha vaatimattomuus pois".. Vaikka itsestä tuntuu että kehitys ei ikinä ole niin hyvää kuin se voisi olla, ero muitten silmissä voi olla jo huomattava, joten kaikki kehut vaan perille. "Emmää oikeesti oo iso" on rasittavin vastaus mitä kuulee kun jollekulle antaa ite palautetta, sanoisi että "kiitti, kovasti on yritetty" :curs:
Suomalaiset nyt tunnetusti on vähän tollasia. En kyllä mäkään osais varmaan ottaa kehuja vastaan, vaan eipä mua kukaan oo kehunutkaa :D

Janne sanoi:
Suomalaiset nyt tunnetusti on vähän tollasia. En kyllä mäkään osais varmaan ottaa kehuja vastaan, vaan eipä mua kukaan oo kehunutkaa :D

Kappas, kohtalon toveri :D

Janne sanoi:
Suomalaiset nyt tunnetusti on vähän tollasia.

:)
Joops, totta, mutta tuolla "vaatimattomuudella" saattaa taas näyttää omahyväiseltä. Tasapainoile siinä välissä sitten :D

ex-tavis:) sanoi:

Kaikki tarttumiset ovat hyökkäyksiä ja potentiaalisia murhayrityksiä ja niihin on parasta kaikissa tilanteissa ja olosuhteissa reagoida tappavalla tai vähintään lamauttavalla vastatekniikalla
:david:

:hyper:

Back
Ylös Bottom