Parhaat huomautukset

Timba79 sanoi:
Olenpa sitten minäkin jos saanut roinaepäilyt niskoilleni. Emännän puolen pari sukulaista oli kyselleet että mitähän se käyttää kun noin nopeeta on kasvanut. Onhan tässä kesästä tullut painoa 8 kiloa, mutta valitettavasti kaikki ei ole lihasmassaa. Kyllähän sitä kasvaa kun vihdoin viimein osaa syödä!

Toisaalta ihan positiivista jos huomataan, mutta todennäkösesti ne epäilyt säilyy ja se ei sitten enää olekkaan niin mukavaa...
Sellaisille, jotka eivät treenaa itse ja eivät tiedä siitä mitään on mahdotonta käsittää, että oikeanlaisella treenillä, syömisellä ja tankkauksella on mahdollista kehittyä 3-5kg lihasmassaa lisää parissa viikossa siis olettaen, että lähdetään liikkeelle nollasta. Ilman roinia.

Tietysti kehitysvauhti hidastuu sitä mukaa mitä pitemmälle etenee...

Demoritus sanoi:
Sellaisille, jotka eivät treenaa itse ja eivät tiedä siitä mitään on mahdotonta käsittää, että oikeanlaisella treenillä, syömisellä ja tankkauksella on mahdollista kehittyä 3-5kg lihasmassaa lisää parissa viikossa siis olettaen, että lähdetään liikkeelle nollasta. Ilman roinia.

Vaikka lähtee nollasta liikkeelle, niin eiköhän tuo 3-5kg lihasmassaa 2 viikossa ole hieman liioiteltua, jos oletetaan, että lihassamassasta on suurin osa lihasta.

Mielestäni aloittelijalla 10-15 kg lihasmassaa vuodessa on hyvin, siinä voi jo olettaa, että kunnon laatulihaa on tarttunut.

hernekeppi sanoi:
Vaikka lähtee nollasta liikkeelle, niin eiköhän tuo 3-5kg lihasmassaa 2 viikossa ole hieman liioiteltua, jos oletetaan, että lihassamassasta on suurin osa lihasta.

Mielestäni aloittelijalla 10-15 kg lihasmassaa vuodessa on hyvin, siinä voi jo olettaa, että kunnon laatulihaa on tarttunut.

lihasmassa = lihasta :)

aloittelijalle 10-15 kg painon nousu/massaa vuodessa on hyvin.

edit: ja aika höpöhöpö tuo 3-5 kiloa lihasta :)

Itellä huomautuksia tuli Squash-pelikavereilta kun se sattuu olemaan ykköslaji. Viime kesänä kerkesin treenaamaan hieman enemmän punttia ja tuli kommenttina että tv-shop:istako sä noi lihakset oot hommannut vai mistä?

Demoritus sanoi:

Kun lähdetään liikkeelle nollasta,ei lihashermotus ole sellaisella tasolla,että saisit treenistä tarvittavia tehoja irti eikä yksinkertaisesti koordinaatio kykykään liikkeisiin ole vielä kehittynyt.Hyvällä pohjatyöllä ja lihakset jo treeniin tottuneina uskoisin ehkä 200-300g lihaskehitykseen parhaillaan parissa viikossa.Sekin on natuna jo paljon,mutta ehkä alkuvuosina mahdollinen.

isä on silleen että "ei oo mitään järkee" "sä oot jo ylipainoinen!" "kun painat yli sata niin en anna enää rahaa protskuihin". mutta siis oikeestihhan isä vaan pelkää kun se jää pienemmäksi ;)

eniten just ne tyypit ihmettelee jota ei ole nähnyt pitkään aikaan. olen kyllä saanutkin melkein 25 kiloa vuodessa. viimeviikolla just saunottiin kavereitten kanssa niin porukka oli silleen "mitä vittua jaakko vähän sä oot lihonut"

Naispuoleiset ystäväni salilla tänään:
Näytäs nyt Saapas se hauis. Noh, mä sitten ajattelin että pullistampa pikkusen.. :D
Noh, muijat vähän aikaa katto ja sano että "ei helvetti, toi on jo ihan älyttömän iso! Lopeta jo toi treenaaminen!" :D Kyllä pisti naurattamaan, varsinkin kun olen ihan laiha.

Tuo 15kg lihasta ei ole mikään mahdottomuus! Ensimmäisenä vuotena paino nousi 75kg---> 95kg. Ja läskiä ei tuosta montaa kiloa ole, koska vyötärö ei paljoa kasvanut ja päkki näky vatsassa. Opettelin liikkeet heti oikein, löysin pakkotoiston ja olen pitkä. Avaimet tajunnan räjäyttävään lihaskasvuun! :D

Joopa joo,mut muiden kommentteja voi tulkita niin monella tavalla..Esim joku sanoo että oletpa leveä tarkoittaen päinvastaista...kunhan vittuilee..tai sitten ei... :david:

Jonkun verran itselleni tullut kommentia..lähinnä sanottu olevan isokokoinen ja naiset kehuneet vartaloa kuka mitenkin..ääh..kaahee treedi :urjo:

Muutama tuttu muija puhuttelee mua nimellä fitness. En tiedä mistä ne sen keksi. Voi olla että nimi muuttuis jos ne näkis mun mahan :)

Välillä kuuluu kavereilta että "Susta näkeekin että olet JOTAIN tehnyt"
"Missä salilla käyt?"

Kesällä beachiä pelatessa eräs siihen aikaan tuntematon tyyppi kysyi että "käynkö useinkin salilla?" Tollaset pikku "vihjailut" saa hyvän mielen kun huomaa että muutkin näkee että olen saanut jotain aikaiseksi.

Lähinnä leppoisaa huulenheittoa treenikavereiden kanssa kuntosalilla näiden ihmekoneiden vastuksista. Joissakin saa laittaa kaikki painot, niin tulee kommenttia "höhöö, jätkällä loppuu painot kesken" :) Ja kaikki tietää että irtopaino-osastolta niitä kyllä löytyy ihan riittämiin...

Juttelin kavereitten kanssa bulkkaamisesta ja mainitsin tuon silloin tällöin vetämäni iltajuoman joka sisältää maitoa, kananmunaa ja öljyä... pari muijaa kuuli ja sanoivat hulluksi :D... onkos tuo sitten hyvä merkki? Jaa...

Ai niin... huomautuin heille että 100g suklaata on huomattavasti "pahempi" ravintoarvoiltaan kuin tuo... taisi heiltä jäädä suklaalevyt hetkeksi pois syömisistä :D...

Asiakkailta tulee usein kuittia jos ei oo kahteen vuoteen tavannut, pari esimerkkiä:
"No onneks sulla on vielä sama ääni, muuten ei tunnistais" [mulla on aika matala ääni]
"Luulin ekaks että laitoit pikkuveljes tuleen ittes sijasta" [toivottavasti oli tarkoitettu kohteliasuudeksi nuorekkuudesta, ei pienuudesta..] :)

Tänään tuli pari itsetuntoa kohottavaa kommenttia, itse asiassa ehkä tunti sitten.
Tätini ja serkkuni lapsineen tulivat käymään pitkästä aikaa. Ensin täti otti olkapäistä kiinni ja kysyi "miten sulla on näin leveet nää hartiat?" Vähän ajan päästä katselivat jotain kuvia tuolla olohuoneessa ja tuli vastaan kuva jossa olen ilman paitaa siten että pää ja rinta näkyy. Serkun noin 6-vuotiaat tytöt sitten tokaisivat että "hyi ku sulla on isot tissit!" Otin sen kohteliaisuutena. :)

Koulussa matematiikan maikkani oli murjassut vessaan lähtöni jälkeen muulle luokalle, että "ei meillä täällä doping -testejä vielä pidetä." :david:

Eilen vedin paitaa päälle... oli kyllä ihan oikean kokoinen, meni pää ja kädet hyvin mutta rinnan yli kun vetäsin paidan niin se mokoma repesi :D:D... eipä tuo kommentti ole mutta hyvä merkki että alkaa olla metrin rinnanympärys ( :rolleyes: )...

TomBombadil sanoi:
Eilen vedin paitaa päälle... oli kyllä ihan oikean kokoinen, meni pää ja kädet hyvin mutta rinnan yli kun vetäsin paidan niin se mokoma repesi :D:D... eipä tuo kommentti ole mutta hyvä merkki että alkaa olla metrin rinnanympärys ( :rolleyes: )...

:lol2: :lol2: :kippis1:

Saapas sanoi:
Naispuoleiset ystäväni salilla tänään:
Näytäs nyt Saapas se hauis. Noh, mä sitten ajattelin että pullistampa pikkusen.. :D
Noh, muijat vähän aikaa katto ja sano että "ei helvetti, toi on jo ihan älyttömän iso! Lopeta jo toi treenaaminen!" :D Kyllä pisti naurattamaan, varsinkin kun olen ihan laiha.

Tuo 15kg lihasta ei ole mikään mahdottomuus! Ensimmäisenä vuotena paino nousi 75kg---> 95kg. Ja läskiä ei tuosta montaa kiloa ole, koska vyötärö ei paljoa kasvanut ja päkki näky vatsassa. Opettelin liikkeet heti oikein, löysin pakkotoiston ja olen pitkä. Avaimet tajunnan räjäyttävään lihaskasvuun! :D
Näin juuri Saapas.Tolkun miäs.

Taalla USA:ssa oon vaihtarina niin en koulussa voi yhtaan paivaa olla ilman kyselyja/pyyntoja kuten "How much you can bench?" "Flex!" "What's your max?"
Sen lisaksi loytyy yks jenkkifutispelaaja, joka luulee etta vedan steroideja.

Positiivisempiakin muistoja loytyy, esim eilen hissan tunnilla koulun parhaan nakonen cheerleaderi halus kokeilla mun haukkaria, reisilihaksia jne. Eihan mullakaan ollu sit mitaan sen pyyntoa vastaan joka sisals myos sen reisilihaksien ja pakaroitten tunnustelun ;)

Sitten eilen joku kysy et miten se on mahollista et mul o koulun isoin haukkari, vaikka en pelaa jenkkifutista :D

Aika monet taalla kutsuu mua "Arnoldiks" (Pituus ja aksenttikin varmaan vaikuttaa asiaan.)

Back
Ylös Bottom