Parhaat huomautukset

siskon kaa istuttiin takapenkillä, *oot sä kyl oikeesti kasvanu ku viet melkein koko takapenkin* :rock:
yks toinen oli ku oltiin luokan kaa opiskelee jotain hitsaushommia-liittyy amk-opiskeluihin- hallissa, opettaja sanoi -lyökää vaa sillä lekalla täysillä, paitsi tää iso kaveri-, sillo meinas puna nousta poskille :hyper:

Kaikki jotka on ulkomailla olleet on varmasti huomanneet millasta kommenttia siella tulee. Ekaa kertaa ulkomailla salilla ollessani ihmettelin etta mita ihmeen hintteja nama on kun tulivat lahes hipeloimaan lihojani. Suomipojalla oli siina vaiheessa jo paniikki paalla. :nolo:

You have great body, lahes joka toinen hokee tuota.
That's massive, kun olin tekemassa ojentajia taljassa.

Joka kerta treenatessa saa kuullakseen tuon tyylista niin ei niihin enaa jaksa paljon keskittya, paitsi tietysti jos joku kiva tytto tulee ja sanoo noin. :D
Muuten nuo kommentit menee toisesta korvasta sisaan ja toisesta ulos.

Voima sanoi:
Muuten nuo kommentit menee toisesta korvasta sisaan ja toisesta ulos.

Hehe, paitsi silloin poikasena meillä kun sait nostettua ne kaikki minun painot penkissä, mitä niitä oli 117 kiloa, niin isäukko paukkaa paikalle ja tuumaa:

"Olen minä nuorempana nähnyt 200 kilonkin noston"

Siinäpä vasta kunnon low-down :D

Tämä on ollut lentävä lause siitä lähtien...

ttopi sanoi:
Hehe, paitsi silloin poikasena meillä kun sait nostettua ne kaikki minun painot penkissä, mitä niitä oli 117 kiloa, niin isäukko paukkaa paikalle ja tuumaa:

"Olen minä nuorempana nähnyt 200 kilonkin noston"

Siinäpä vasta kunnon low-down :D

Tämä on ollut lentävä lause siitä lähtien...

Hehee! Tiedän tuommoiset tyypit. Jos joskus sama äijä saisi nostettua sen 200kg, niin paikalle voisi tulla se isäukko ja tokaista: "olen minä kuullut 300 kilonkin nostajista" :lol2:

LOL toi ttopin ukon kommentti! :D

Mä saan nykyisin kuulla koko ajan korisreeneissä vittuilua kavereilta. Ihan hyväntahtoista tosin, mutta sitä tulee sitten koko ajan.

Yhtä kaveri ei ollu näkyny pariin kuukauteen ja kun se tuli takaisin niin alkoi kohtuu villi puukotus meikäläistä kohtaan.

"Ei jumalauta... mitä sä olet tehny oikein."

Sanoo toiselle kaverille: "Tuu kattomaan! Kato noita käsiä! Ei vittu mikä ojentaja... piece of art!"
:lol2:

Ja mukava kommentti tietysti tyttöseni osalta... Oli juttua siitä kun se menee reeneihinsä hämärien kujien kautta ja mä koitin keksiä ratkaisua ongelmaan. Johonkin kommenttiin liittyen se sanoi mulle:

"Ei sun tartte paljoa pelätä kulkea kaupungilla kun olet ton kokoinen." :nolo: (tai siihen suuntaan... en muista tarkalleen kun katoaa ajatus sitä kattellessa)

Toi ttopin ukon heitto on kyllä aika masentava :)

Tuli tossa keskiviikko illalla kommenttia siitä, että treeni ja ruoka hallitsee mun elämää ihan liikaa ja mun ei tarttis kasvaa enää yhtään (168cm/74-75kg :jahas: ). Meinas nauru päästä. Onhan se tietysti hyvä kuulla, että kehitystä tulee. Mutta kyllä tiukkana pitäis yli 80kg vielä joskus painaa mielellään. Lisäksi sain lukea Fitness-lehdestä artikkelin ortoreksiasta :)

Joona sanoi:
Toi ttopin ukon heitto on kyllä aika masentava :)

Jep ja mikä ajoitus, justiinsa kun oli ennätys tullut :( :rolleyes: :lol2:

No, tuskin se sitä nyt niin pahalla sanoi, ainakaan tarkoitti sellaiseksi...

Mutta hupia siitä on riittänyt jälkeenpäin.

Hauskin huomautus minkä minä olen kuullut tuli kaverini suusta. Olin juomassa palautusjuomaa, kun kaverini ilmoitti että "ei proteiinilla kasva voima. Proteiinilla tulee voimattomat show-lihakset" Tästä syystä hän reenaa voimaa ilman mitään ihmejuomia.
-Kaiken ne vaan tietää

Ei sita heittoa pahalla otettukaan. Jalkeenpain vaan on monet naurut saatu tuosta heitosta. :D
Melkein jo kerkesin unohtamaan koko lausahduksen, kun onhan siita aikaa jo melko paljon. Joskus yla-asteella ollessahan se tuli tuo kuolematon lause.

Olin peilin ääressä tarkkailemassa kasvanutta rasvaprosenttiani:
Vaimo mulle: Susta on tullut ku joku viistoistavuotias !

- no, ainakin yhtä hauskaa tämä salitouhu on kuin mopolla ajo...

Sanoin ukolle että pitää varmaan mennä leikkauspöydälle hoidattamaan penikat kuntoon. Ukko tokaisi:
"Joo. Sano sille lääkärille samalla, että syöt niitä lisäravinteita. Mä sanoin alusta asti ettei niitä kannata syödä!"

Mä vastasin: "Ei ne tähän liity mitenkään. On tullut vaan liikaa rasitusta penikoille ja nytkään en ole pystynyt treenaamaan täysipainoisesti. Paine on kasvanut liian kovaksi fuduissa ja pitäisi avata se kalvo jne."

Ukko: "Joo, mutta ei ole normaalia että lihakset kasvaa noin nopeasti."

:david:

Puoli vuotta reeniä takana ja nyt tuli eka kommentti:

kalakaveri joka näkee mua harvemmin, kysyi: "ootko käyny punttisalilla?"
-hämmästyin vähä: "joo, olen!"
-kaveri: "sen näkee jo!"
-minä: "älä nyt hullujas puhu, ei se vielä mitään näy..."
-kaveri: " käsistä näkyy yksittäiset suonet, hauikset pullottaa ja hartiat on jykevämmän näköiset, niin ja rintalihakset kans."

Meikä kotona, kaverin kähdön jälkeen: :hyper: :nolo: :hyper: :D Jeee...-näin se homma etenee!

Munkin mutsi sano että "ei oo normaalia että lihakset kasvaa noin nopeasti". :hyper: Treeniä takana kokonaista 5½ kuukautta ja olen 178 cm pitkä ja 75 kg painava kynäniska :hyper:. No ilmeisesti kehitystä ainakin on tullut :D.

Olin tulossa Lontoosta lentokentällä... mukana oli melko kookas ~30kg matkalaukku. Taksikuski käveli ulos, avasi takakontin ja oli juuri kurottamassa laukkua kohti kun nappasin sen ja heivasin melko helponnäköisesti sisään autoon. Itse en huomannut mutta myöhemmin kotona faijani sanoi että taksikuski oli katsonut "hieman pitkään" silmät pyöreinä... :D

Tyttöseni sanoi eilen, että kun näki mut ekan kerran baarissa niin ne oli kavereiden kanssa luullut mua joksikin ultimate fighteriksi. :thumbs:
Nimeä en nyt tähän hätään muista. :)

Tytsy harrastaa taistelulajeja itsekin, joten otin ton kommentin kohteliaisuutena (pokka ei tosin pitänyt).

Lisäksi kyseisen tytön kaveripiiri tykkäsi jostain syystä mun tisseistä ja jaksoi mainostaa ja roikkua niissä niin kauan kun olivat baarissa... :david:

Tässä vähän aikaa sitten olin kaverin luona käymässä kun eräs tyttö esitteli paikalla olijoita yhdelle uudelle kaverilleen näin (nimet keksistty): Tuo pitkä poika on Janne, tuo jolla on sininen pipo on Aleksi ja 6pointilla on lihakset :D .

Mitähän näitä nimityksiä sitä on kuullut:
Eräs vanha puoli tuttu kommentoin kun nähtiin pitkän ajan jälkeen, että "sustahan on tullut Sonni".

Kesäleirillä teininä minulla oli lisänimi "Adonis".

Linja-autossa joku hieman alkoholisoitunut vanha mies alkoi juttelemaan ja nimettelemään "karpaasiksi" se hieman huvitti.

Kerran kuulin, että "lihasten kasvatus pienentää aivoja". :D

Lihasten kasvatus myös kuulemma "kasvattää järkeä". :D Onhan näitä kaikenlaisi kuultu.

Olenpa sitten minäkin jos saanut roinaepäilyt niskoilleni. Emännän puolen pari sukulaista oli kyselleet että mitähän se käyttää kun noin nopeeta on kasvanut. Onhan tässä kesästä tullut painoa 8 kiloa, mutta valitettavasti kaikki ei ole lihasmassaa. Kyllähän sitä kasvaa kun vihdoin viimein osaa syödä!

Toisaalta ihan positiivista jos huomataan, mutta todennäkösesti ne epäilyt säilyy ja se ei sitten enää olekkaan niin mukavaa...

Back
Ylös Bottom