Parhaat huomautukset

Sisko (ikää vähän päälle 20) repäisi muutama päivä sitten. Keskustelu meni jotenkin näin:

Sisko: Miks ihmeessä sä haluat painaa vielä enemmän?
Minä: Pitäähän miehen nyt olla miehen kokonen.
Sisko: Et sä enää oo miehen kokonen, sä oot liian iso!
Ja mitat on massiiviset 176/86 :rolleyes:

Tässä ilosaarirockin aikaan oltiin saunomassa kavereitten kanssa ja sit siellä oli yks kaveri jota en ollu nähny pariin vuoteen. No siinä hän sitten tokaisi hetken päästä "ompas sulle tullu lihaksia" ja kokeili hauista. Sit heti perään sano "Siepä ootkin semmonen proteiinipelle!"
Koko sauna repes yhtäaikaa paitsi itse huomauttaja. :D On muute saanu kuulla tuo kaveri kyseisestä kommentista hieman useamminki näin jälkeenpäin ;)

Kun olin 16v sattui huvittava kommentti, kun menin terveydenhoitajalle mittaamaan verenpainetta. Kun paljastin käsivarteni hoitsu kiljaisi "HUI, miten paksu käsivarsi". Mittaa oli silloin 175cm ja 65kg. :hyper: Joten asia huvitti jo silloin puhumattakaan nyt.

Täs pari viikkoa sitten, kun pallolin kotona bokserit jalassa, niin mumma yhtäkkiä sanoo: "Kyllä sulla on poika komiat sääret, mitä ne sulle on tullu, jonku tytön ne olis pitäny saada" Vois ruveta jalkamalliksi.... tai mennä miss-säihkysääri kisaan:)

Iso sisko sanoi että sulla on selkä kasvanu... vähän ajan päästä isän kans painittiin ja se sanoi että eihän sulle enää pärjää ja potkaisi munille...AI Stana

Yleisin kommentti mitä mun korviin kantautuu, on "sun tissit on kasvanut" :jahas: . Jumalauta kun sitä on kuullut jo viimeiset seitsemän vuotta niin ei oikein nappaa. Suurin osa päivittelee, että "sulla on isommat tissit kun mulla" (siis naiset).
Oli tosi mukava kuulla tuossa taannoin ensimmäisenä kommentina kun tulin sisään: "vittu sä näytät jo rumalta, ei tarvi kyllä enää tänne tulla jos tosta vielä kasvat". Tommonen paskanjauhanta ei mene kyllä enää huumorilla. Tokaisin siihen, että "ok" jä lähin vetään samalla oven aukaisulla.

Rene sanoi:
Iso sisko sanoi että sulla on selkä kasvanu... vähän ajan päästä isän kans painittiin ja se sanoi että eihän sulle enää pärjää ja potkaisi munille...AI Stana

Aika reilu iskä.

Naisten kommentit

Yleisimmät kommentit naisilta saan naisilta ottaessani paidan pois..
"Voi luoja sulla on hyvä kroppa" tai sit ne vaan katsoo suu auki ja rupeaa koskettelemaan six-packiä tai muita lihaksia.

Kerran ulkomailla kävellessäni ilman paitaa, kolme kaunista tyttöä pysähtyi kehumaan kroppaani, olin niin hämilläni etten edes osannut käyttää tilannetta hyväkseni. :rolleyes:

Jep, ja 90% pakkotoiston väestä on mua riskimpiä.
Bodaus kannattaa.

Rene sanoi:
vähän ajan päästä isän kans painittiin ja se sanoi että eihän sulle enää pärjää ja potkaisi munille...AI Stana
Xiit! Tosta pitäs tulla diskaus! :hyper:
Munki faija haasto mut aina ennen pystypainiin (sillon ku olin just alottelemas tät harrastusta) ja kehu sitte kavereilleen että "sen rökittämiseen tarvii tätä menoa kaks kättä".

Rene sanoi:
:D

Tosi reilu ukko... sitte jos ei saa potkaistua ni juoksee karkuun tai työntää peukalon silmään toista niveltä myöten... emäntä on kyllä kehunu vartaloa mutta itestä näyttää että ei ole kehittyny ollenkaan...

Ohoh, tää tredi on niin pitkä etten ehtinyt lukea puoliakaan.
Muistelen parikymppisenä poikaporukassa jonkun salillakävijän olevan jollain lailla suorainen *uhka* yhteisölle. Vinoilu ja suoranainen vittuilu lankesi jokaisen yrittäjän päälle. Jollain lailla vinoilijat yritti tehdä koko harrastuksesta "neitimäisen", eli sekoitettiin kuntoilu ja narsistinen peilin edessä seisominen keskenään. Ja yleisimpiä kommentteja oli että "en mä ainakaan halua kävellä niin kuin olis paskat housussa ja en mahtuis ovesta sisään". Moiset tyypit ei tietenkään tiedä kuinka kovan yrityksen ja erehdyksen takana on saada lihakset kasvamaan sellaisiin mittoihin että ne varsinkaan vaatteiden alta millään huomaisi.

Itse kuitenkin treenasin vuoden tai pari (en kovinkaan intensiivisesti kuitenkaan) ja koko olemus muuttui terveemmän oloiseksi, ja mikä parasta - itsellä oli hyvä olo, ja rauhallisempi mieli. Ei siis sellainen ollenkaan että "nyt meen ja hakkaan kaikki", kuten ne tyypit kuvitteli. Ja epäilen kyllä sanattoman viestinnän tuloksena että suurin osa kadehti salaa mielessään.

Eräs pencil-neck joka alkoi treenata, keksi porsaanreiän: kun ähkii salilla, jaksaa ryypätä paremmin(!) Ja se sai yleisen hyväksynnän, LOL.

Paras huomionosoitus tuli eräältä järkevämmältä kaverilta, joka totesi kun istuttiin kesäiltaa pihamaalla: "Vittu sä oot ku joku Svartsennekkeri kun siinä istut noin ryhdissä!" :)

Tyttöystävän mummo: "Sulla on rinta kun ryövärillä!"

Tyttöystävän eno: "Rupee painonnostajaks 100 kilon sarjaan!" + "Ei tommonen massa oo enää terveellistä..."

Tulipa mieleen että tässä taannoin kun olin kisailemassa vanhalla kunnon kotipaikkakunnallani sain äidiltäni ja isosiskoltani hyvää kommenttia, siihen lyhyt pohjustus:

Viime talvena painoa tuollaiset pyöreät 127kg ja vuodenvaihteessa alkoi laihdutus. Tavoite oli penkissä 110kg sarjaan ja sama tulos kun 6kk aikaisemmin superraskaisiin. Paino tuli kun tulikin 109kg jolla raja alittuu kirkkaasti mutta viimehetken paha rintalihaksen revähdys esti kuitenkin ihan samoihin rautoihin pääsyn.

Kotipaikkakunnalla kun kisailtiin niin äiti ja sisko ja sen 8v poika oli tietty emännän lisäksi katsomossa kannustamassa. Suoritukseni jälkeen menin hetkeks heidän viereen istumaan ja keskusteli meni suurinpiirtein näin:
äiti ja sisko: ihan hyvin meni, onneks olkoon.
samppo: kiitos, kiitos, vähän kyllä sattuu vielä mutta tyytyväinen oon.
äiti: hitsi kun mä ajattelin heti kun samppo tuli lavalle että kylläpä hän on kutistunut!
sisko: niin minäkin!

Eli vähän niinkuin positiivinen ja negatiivinen kommentti samassa!

Pforce sanoi:
Joo, no mulle tuli tämmönen tossa keskiviikkona. Oikeestaan tää on kysymys samalla..
Sekku (joka pelaa kans korisjoukkueessani) sanoi kun kävelin häntä kohti ihan sortsit ja t-paita päällä:
"No joo, jätkä on alkanu käveleenki ku.."
sitten lopetti lauseen kesken, sanoin: "aij käveleen ku mikä?"
"no niinku joku bodari"

Menin vähä hiljaseksi.. jotenki otin ton loukkauksena, niinku kävelisin ku joku kehitysvammanen tai jotain. Ei se sitte osannu selittää ku kyselin.. Sanoin vaa että no ryhti on voinu parantua tai jotain? kun en muuta keksinyt..
Sanokaapa nyt miten vitussa ne bodarit kävelee? sillee niinku paskat housussa? :D
otin ton kyllä aika negatiivisena.. aijemmin sama serkku on kehunut kovasti "kasvuani" (3kg) 5kk:n aikana :rolleyes:

Jos se tarkoitti, että sä kävelet, niin kuin sulla olis niin isot reidet, että ne hankaa toisiinsa ja pitää kävellä silleen jalat leveämmällä? Iso-Ronnie ainakin kävelee "niin kuin bodarit" eikä mun mielestä pullistele vaan a) hartiat/selkä/kädet ym. on niin isot... b) ne reidet on vaan niin isot... :worship:

Barbarian sanoi:
Yleisimmät kommentit naisilta saan naisilta ottaessani paidan pois..
"Voi luoja sulla on hyvä kroppa" tai sit ne vaan katsoo suu auki ja rupeaa koskettelemaan six-packiä tai muita lihaksia.

Kerran ulkomailla kävellessäni ilman paitaa, kolme kaunista tyttöä pysähtyi kehumaan kroppaani, olin niin hämilläni etten edes osannut käyttää tilannetta hyväkseni. :rolleyes:

Jep, ja 90% pakkotoiston väestä on mua riskimpiä.
Bodaus kannattaa.

Juu, olin tossa viime pe. treenaamassa reisiä, otin siitä 3000kg yhenjalan syväkyykkyä, tein siinä kympin sarjan ja sit siihen tuli Milla Jovovich ja kysy että voiko se ottaa poskeen. No sanoin että anna mennä, tein samalla kovaa yhenjalan kyykkyä 8000kg, no sit tuli Jenna Jameson ja kysy että voiko se samalla nuolla mun kiveksiä. No sanoin että anna mennä. Siinä sit vetäsin sarjan loppuun, sit liityin mormooniksi ja nyt Milla Jovovich ja Jenna Jameson on mun vaimoja, ja ne huutelee mua tonne makkariin, että pitää mennä! Moi!

NO tuo Jenna nyt ainakin oli todella huono valinta vaimoksi - varmasti todella löysä tavara ja tissit puhkee silmille milloin tahansa.

Minä olin vasta porin jazzeissa ja menin auttamaan Aliciaa, kun sen piti siirtää koko lavaa. Oli nähnyt mun ojentajat sieltä yleisön seata ja keskeyyti keikan, kun kävin siirtämääs lavaa 10 metriä. Ei ois ollut muuten niin hyvät soundit koko yleisölle. Vittu vähän ne kynäniska bodyguardit katto, kun mää tönäsin sitä lavaa. Alicia muuten pyysi mua käymään nykissä, kun sillä on ollu vähän offseason päällä. meen personaliksi sinne. Williamssin vanessakin tulee kuulemma opettelemmaan pitkästä aikaa pakaraliikkeitä mun opastuksella, että eiköhän tuoltakin kuule sitten niitä salikomentteja.

Tape sanoi:
NO tuo Jenna nyt ainakin oli todella huono valinta vaimoksi - varmasti todella löysä tavara ja tissit puhkee silmille milloin tahansa.

Kuka valkkaa, se runkkaa.

:wanha: . Onko tässä joku runkkaamisesta puhunut. Sitäpaitsi vaikka sainkin tänään, ei se runkkaamiskertoja mihinkään hetkauta.

Back
Ylös Bottom