Parhaat huomautukset

faidra sanoi:
Viimeksi kotikotona käydessä menin aamupalalle hihattomassa paidassa. Äiti tuijotteli siinä hiljaa vähän aikaa ja yhtäkkiä tokaisi: "Hirveet muskelit on sulle kasvanu! Älä ainakaan enempää käy siellä salilla, kauhean näköstä kohta." Pakko oli mennä pullistelemaan heti vähän peilin eteen, mutta ei siellä mitään lihaksia näkyny :(

Vähän offtopic, mutta pistetään nyt tähän samaan. Mummu lateli samalla reissulla totuuksia salilla käyvistä naisista (ei niin kovin kivoja, tosin..): "Nehän näyttää lopulta ihan puuhevosilta, kun sitä lihasta on niin paljon, ettei edes taivu mihinkään! Ja ne aeropikkaajat, se hyppiminen näyttää siltä, että kohtahan ne repeää ihan kahtia.." En kertonut kyllä mummulle, että käyn salilla ja jumpissa :jahas:

Ehkä mummosi pitää naisista jotka istuu perse sohvalla kutoomassa samaan aikaan käymässä keskustelua että voih kun he ovat taas lihonneet vaikka käyttävätkin benecolin terveysmarkariinia... sori vähä agree.
Sexikkäämpää naista ei ole olemassakaan kuin se joka tykkää käydä salilla tai aerobikissä tai muuta vastaavaa ja tykkää pitää kropan ja mielen kunnossa. Jo pelkästään se että yritystä ja halua on muuttaa asioita itsessään riittää.
Miksi kaikki luulee että miehet pitää anorektisista naisista???? Ehkä se, että muotimaailmaa hallitsee skinilaihat homomiehet pariisissa :D

ZaGaTo sanoi:
Emt :D Sit ne kans kyseli et teenkö mä iltasin mitään muuta ku punnerruksia ja vatsoja :lol2:
Ovatko rinta ja vatsat ylikehittyneet muihin ruuminosiin verrattuna :D No ei, hienoa jos treeni tuottaa tulosta. Itse en ole vielä onnistunut ensimmäisiä roinaepäilyjä (ainakaan henkilökohtaisesti) saamaan, mutta "pahalla" on jo katseltu :(
Carbon sanoi:
Sexikkäämpää naista ei ole olemassakaan kuin se joka tykkää käydä salilla tai aerobikissä tai muuta vastaavaa ja tykkää pitää kropan ja mielen kunnossa. Jo pelkästään se että yritystä ja halua on muuttaa asioita itsessään riittää.
Tuossa olen kyllä samoilla linjoilla, ja vielä se ettei ainakaan selittele vaan tekee mitä tehtävissä on. Paljon on niitä, jotka lasten jälkeen alkaa "luovuttaa", vaikka ei ole mitään syytä. Oma muija ei onneksi kuulu tähän ryhmään.

Kun kesän alussa aloitin tän kuntosaleilun kunnolla(PT teki liikuntaohjelman,ruokaohjelman kuntotestit jne) ja olin useampaan otteeseen esitellyt saliohjelmiani&syömisiäni äidille sähköpostitse, oli äidin huolestunut kommentti kun seuraavan kerran puhuimme puhelimessa: eihän sinulle nyt vaan tule anoreksiaa, se tulee niin helposti...

Siinä vaiheessa oli millistä kiinni ettei yhteys yllättäen katkennut :curs:
Hoh hoijaa noita ah- niin huolehtivaisia äitejä. Kuinka pärjäisimme ilman heitä? :)

Niin ja mistäs sen tietää koska tämä potarien ruokavaliokin julistetaan vaan yhdeksi syömihäiriöksi. Siitä vasta tietoutuneet äiskät hepulin saa. Oma äiskä on niin :wanha: ettei paljon bodauksista tiedä. "Riittävästi" näkee minun syöneen. Se riittää :D

Dreamer sanoi:
Juuri kun vähän aikaa sitten vaaka näytti ennätysaamupainon 103kg, niin sitten samana päivänä myöhemmin äiti heitti: "sähän oot laihtunut!"
"Voiko päivä enää ihanammin alkaa"

Minäkin olin suurimman osan heinäkuuta kotosalla ja näin myös joitakin kavereita ja tuttuja, joita en ollut nähnyt jopa pariin vuoteen. Paras kommenteista taisi olla, kun yksi tuttu totes, että oon leventyny puolella (surullista, ku kattoo tän hetkistä hartioitten leveyttä) ja kysyi, että kuinka kauan olen käynyt salilla. Vastasin, että n. puoli vuotta. Tähän jätkä vaan kysy sitten, että mitä helvettiä oikeen oon syöny. Kavereilta tuli myös ihan hyvää kommenttia massakaudesta ja luokkakokouksesta, jonka pitäisi kai olla tossa parin vuoden päästä. Siellä kuulemman olen jo sen kokoinen, että joudun kävelemään poikittain ovista. Surullista vaan ajatella, että olen kasvanut tällä hetkellä sen verran, että alan pikkuhiljaa muistuttaa ihmistä.

Kavereilta tulee iteasias aika paljonkin ihan jees kommenttia mut tämä on kyllä paras, "bloo millasilla painoilla minun pitää jalkoja treenata etten saa samanlaisia kuin sinä?" :D

Isukki kysäs tuossa yks päivä ku ilman paitaa tallustelin...*****(nimeni) käytätsä hormoneja? Mä siihen että "en todellakaan" niin tämä vaan että "ootko varma" Oli kyllä naurussa pidättelemistä...:D ja tuo kerta ei ollu todellakaan ensimmäinen ku on kysyny tuommost..Kerran systeri sano mulle vaan et: "joku on kyllä käyny salilla" :) Näitä on monia..:)

No näitä vittumaisempia kommentteja tuli äidiltä, ku sanoi että mulle on tullu vyötärölle höttöä, jota väitän lihakseksi. Toisaalta sentään myönsi myöhemmin, että lihastakin on tullu.

Jaana Pelkoselta menin nimmaria pyytään vatsalihaksiin promillen parin kännissä, vastausta tuli : "ahaa, onko sulla muka semmosetkin", kyllä se sitten sen kirjotti :p

Istuin iltapäiväkahvilla isoäidin ja äidin seurassa. Isoäiti sanoi: "On siitä Villestäkin tullut niin harteikas." :D :rock: :thumbs:
Äiti vastasi: "Juu, meidän pikku possukka on hyvässä lihassa." :rolleyes: :itku:

Ite saan vaan keppiä ja todella harvoin porkkanaa, mutta pari kivaa tapausta ollut. VIimeisin oli ex gimman luona joka oikeasti närkästyneenä tokas "Sun tissit on isommat ku mun!!".
Yks tapaus oli tos pari vuotta sitten kun menin tapaamaan kaveria jota en ollut nähnyt johkin 3-4 vuoteen. Edellisen kerran nähdessä olin jotain 182/50 ja nyt olin sitten parikyt kiloo lihavampi. Se venas juna-asemalla niin kävelen suoraa sitä kohti ja heiluttelen kättä ni tää vaan tuijottaa että kuka vittu tuol heiluttelee ja alkaa kattelee muualle. Sit meen iha viereen ja moikkaan ni tää repee "Emmä sua tunnistanu...katoin vaan et mitä vittua tuo bodari mulle vispaa kättä".
Muuten tuleekin sitten vain keppiä/vittuilua/epäilyjä.

Porkkanaraastin sanoi:
mä teen kotona paljo fyysistä hommaa nykyään, kuten lapio hommia, puunhakkuuta ja kaatoa yms raskasta.
kuitenkin käyn salilla sen 4 kertaa viikossa vaikka samana päivänä olis kuinka tehty hommia:
Äiti: "kyllä tuossa lapio hommissa on ihan tarpeeksi punttisalia, kasvaa hyvin lihakset"
Minä: "hmm, et ole ennen kertonut että tiedät kaiken treenauksesta? millaisia toistoja tässä lapiotyössä pitäis tehdä?"
äiti: "kaikkea paskaa säki uskot!!11ykasyks!"

Äläpäs, kuullostaa niin ihan liian tutulta.. Kohtalotoveri :lol2:

Näin vanha ketju nostettu ylös? :rock:

Nojoo, tässä olin tänä kesänä kesätöissä ammattikorkeakoulussa. Tämä ammattikorkeakoulu majoitti jotai mimmiliigajoukkoeita jonkun aikaa, nähtävästi jonkun turnauksen ajaksi. Siinä sitten väsyneenä laahustin rappusia alas ja rappusten vieressä oli hissi, hissin edessä jonkunnäköinen mimmikerho. Siinä sitten kun ohi kävelin, joku niistä huusi, notta "Täällä näitä päkkejä liikkuu!", kääntyi jokaisen päät.

Aiheesta? Ei välttämättä, mutta olipahan ainankin itsetunto katossa jonkun aikaa.

Willie sanoi:
"Juu, meidän pikku possukka on hyvässä lihassa.

Näistä sitä yleensä oikein liikuttuu vai mitä :D

Mä sain eilen kuulla kaverin isältä, että olen riskissä kunnossa. Se kyllä viittaa läskiin jo sen verta, että taidan ottaa lisäaerobista ohjelmaan. :)

Eilen eräs naispuolinen kaveri totes "Helvetti sulla on isot rintalihakset, oot tainu käydä salilla!" Kaverit taas väittää, että jännittäisin lihaksiani saunassa yms., :D mutta otan sen kuitenkin kohteliaisuutena. Äiti taas totesi, että kylläpä sä olet laihtunut :itku: , vaikka painoa on tullut 6kg lisää ja rasvat tippunu 4% :curs: Sukulaisilta kuulee kanssa aina näitä laihtumiskommentteja. Näin kummitädin ekaa kertaa puoleen vuoteen nii se totesi, että "Kylläpäs sä Jüzz oot muuttunu, ootkos sää laihtunu?" :curs:

jüzz sanoi:
Eilen eräs naispuolinen kaveri totes "Helvetti sulla on isot rintalihakset, oot tainu käydä salilla!" Kaverit taas väittää, että jännittäisin lihaksiani saunassa yms., :D mutta otan sen kuitenkin kohteliaisuutena. Äiti taas totesi, että kylläpä sä olet laihtunut :itku: , vaikka painoa on tullut 6kg lisää ja rasvat tippunu 4% :curs: Sukulaisilta kuulee kanssa aina näitä laihtumiskommentteja. Näin kummitädin ekaa kertaa puoleen vuoteen nii se totesi, että "Kylläpäs sä Jüzz oot muuttunu, ootkos sää laihtunu?" :curs:

Jos rasvaprosentti putoaa niin yleensä kasvoista näkee sen ekana. Ehkä ne yhdistää sen laihtumisen kaventuneisiin kasvoihin.

Timba79 sanoi:
Jos rasvaprosentti putoaa niin yleensä kasvoista näkee sen ekana. Ehkä ne yhdistää sen laihtumisen kaventuneisiin kasvoihin.
Joo tämän oon monta kertaa huamannu kun oon ollu jossain sukulaisissa kyläilemässä,

täti-"voiku sä oot laihtunu"
minä-"en oo oikeestaan laihtunu vaan paino on noussu"
täti-"mutta ku ei meinaa suu mahtua naamaan enää, ota lisää pullaa"

Joo ja siinä on paha sanua sitte en ota pullaa enää, ja ruveta luettelemaan
pullan ravintopitoisuuksia. :curs:

Aika vähän on positiivista palautetta tullut,kun olen vasta juniori.
On mulla aikaa kuulla niitä,kun teen treenit huolella ja syön kaiken jääkaappiin ilmestyvän.

Verenpainetta mittailivat ja ottivat verikokeitakin tuossa jokin aika sitten ja hoitsu totesi,että: "Taitaa mies (Krö-höm! Not anymore "junnu"? :D) olla urheilijoita kun käsien suonetkin pullotti verikokeita ottaessa todella puhtaasti ja paineetkin on todella hyvät".

Tai eräs sukulainen joka antoi lahjaksi nipun uusia t-paitoja,joista sitten sovittelin yhtä:
"Älä vaan sit tee mitään liikuntaa toi paita päällä,kun muuten se repeää luutuiksi".

Back
Ylös Bottom