Parhaat huomautukset

Istuttiin tuossa männälauantaina iltaa porukalla ja otettiin vähän drinksua, juteltiin kaikenlaista sekalaista jne. niin yht'äkkiä yksi tuttu kundi katsoo minua (mulla oli lyhythihainen toppi päällä) ja toteaa, että "Mä en kyllä lähtis vääntämään kättä sun kanssa." Minä siihen, että no kuin niin? Kundi vastasi, että "no mä katoin noita sun hauiksia..." :) :) :)

Mähän olen siis pieni ja heikko ja ko. kundi koko lailla mua isompikokoinen, joten kylläpä tuntui hyvältä :)

Vuoden päivät on tullu nyt heiluttua salilla. Kaverit pilkkaavat häräksi ja vittuilevat rahkoista ja raejuustoista ja kysyvät joka kerta tavattaessa, että millon kävin viimeeksi salilla. Pyytävät joka kerta näyttämään tissejä ja hauista, en oo kyl kertaakaan suostunu :D Viime viikonloppuna oltiin juomassa, ni yks salilla käyvä kaveri rupes kyselemään treenistä kaikenlaista. Itsehän tietenkin innostuin siinä tuopin ääressä selittelemään oikein kunnolla, niin MITÄ - kaveri kaivaa kynän ja paperia esille ja kirjaa kaiken muistiin, koska "huomenna ei kuitenkaan muista mitään". Olipahan ensimmäinen kerta, kun tunsin itteni edes vähän lajin harrastajaksi.. Loppuillasta kyllä olut maistui :kippis1:

Tänään pyydettiin oikein rahapalkkaa vastaan vapaapäivinä tekemään "muulin hommia raksalle, kun sulla tota voimaa ja kokoa näkyy olevan" Ihanaa....

Maaliskuun alussa olkapään magneettikuvaukseen mennessä, kun laitettiin varjoainetta, lääkäri hoitsulle: "Annas Eeva pitempi neula, kun tällä Ozziella on niin lihaksikas tämä olka."

Vastapainoksi (kateellinen) duunikaveri heitti taannoin perinteisen: "Vittu tosta jauhosta mitään hyötyä oo. Söisit kunnon ruokaa. Et sä oo yhtään kasvanu."

Heh, tuosta kateellisuudesta tuli mieleen mitä kaveri sanoi kun olin käynyt vasta 2kk, eikä oltu nähty tällä välin.
Kaveri (katselee yhtäkkiä pitkään käsiä): "Ooksä jotenki kasvanu, tai jotain?"
Minä: "Ai kiitti huomasit, oon käyny aika ahkerasti salilla."
Kaveri (äänensävy ja ilme muuttuu): "Niin tai sit sä oot vaan lihonu."
Minä: :lol2:

Ei hittolainen, nää on kyl hauskoja...

Nykyisen avomieheni Joensuulainen frendi näki mut ensimmäistä kertaa poikien kommuunissa ja totesi myöhemmin maratoonarimiekkoselleni, '..et sitten patimpaa löytäny...'
Nämä maalaistollot kun eivät noita naisia kovin oo saanut..

söpöä:)

Kyllähän tuota kommenttia tulee, kun vaan pitää korvansa auki ja kuuntelee niitä rievienkin välejä. Viikonloppuna eräs etäisempi kaveri tuli baarissa kärkkymään paukkua tiskille selkäni taakse ... "kai tänne leveän selän taakse mahtuu?"?

Tämmöinen huonolla itsetunnolla varustettu suomalasimies ei oikein osaa ottaa vastaa noita kommentteja. Aina tulee sanottua jotain ... ei se nyt niin :jahas: tai jotain vielä kornimpaa. Miten muilla? Yritättekö olla vaatimattomia vai osaatteko heittää jotain osuvampaa? Vinkkejä?

Toinen asia joka tulee tällaiselle kyynikolle välittömästi mieleen on se, että tuleeko sitä käyttäydyttyä niinkuin olisi isokin mies? Vaikka kokoa on tullut runsaasti lisää vajaassa viidessa vuodessa (n. 23 kg / joista noin 3 kiloa lisärasvaa) niin mikkihiiriä tässä vieläkin ollaan. Eli jos kulkee appelsiinit kainaloissa tms. ihan tietämättään ja kaverit tämän huomatessaan piilovittuilevat em. mainituilla heitoilla?

Vuonna miekka ja kivi, kun olin treenannut noin vuoden, kävin näyttämässä kipeytyneitä polvia urheilulekurille. Lääkäri totesi siinä jalkoja väännellessä: "Reiden lihakset on ainakin tosi hyvässä kunnossa, eli siitä ongelmat eivät ainakaan johdu". Kyllähän tuo ihan kivaa kuultavaa oli, vaikka silloiset vammat olivatkin nostaneet vitutuskäyrän melko rivakkaan nousuun.

Abiristeilyllä eräs tuttu nainen, jonka olin nähnyt viimeeksi vuosi sitten vanhojen tanssi ristelyllä totesi: "Oletko sä laihtunutu? Tosi hyvännäköinen kunto". Vanhojen tanssi risteilyllä olin 186/90 ja abiristeilyllä 186/79, ja lihasta oli tuossa 90 kg kunnossa kyllä varmastikin enemmän, joten siinä taas ikävä kyllä nähtiin, että naiset pitävät hoikasta riisitikku-lookista enemmän kuin massasta :D Toisaalta olihan se kiva kuulla, että monta kuukautta kestänyt dieettailu näkyi hiukan päällepäinkin.

Kävelin tuossa jokin aika sitten salilta kotia päin, niin vastaan käveli noin 3 vuotias pikkupoika äitinsä kanssa. Poika katsoi koko ajan mua kun käveli ja kun oli kävellyt ohi, poika sanoi äidilleen kuuluvalla äänellä, että "Ito miet". Vähän hymyilytti.

Olin tossa muutama viikko aikaa yhdellä mukavalla naishenkilöllä, joka itsekin urheilee aktiivisesti. Se siinä jotain puhu, et sillä on niin isot reidet, kun se harrastaa juoksua. Sitten se kokeili mun etureittä hymyillen ja sano "mä taidankin olla ihan hiljaa noista jaloistani"... :D Jee...! Jalat mulla tosiaan onkin parhaassa kunnossa. Eka hyvä kommentti omanikäseltä naispuoliselta! Käski vielä ottaa paidan pois, mutta en siihen suostunut. Vuosi lisää reeniä ja kehtaa ehkä jo yläkroppaakin näyttää... :worship:

Vähän asian vierestä, mutta yksi mieleenpainunut juttu oli se, kun tapasin sattumalta tyypin, jolta olin saanut ns. turpaan tossa kymmenisen vuotta sitten. Olin silloin yläasteelainen nörttipullukka, jollaisille tietysti saa ja pitääkin antaa köniin. No, muistutin asiasta tälle hakkaajalle ja ehdotin uusintamatsia ihan koska vain herralle sopii. Tyyppi oli edelleenkin sama lippalakkipäinen, riisitautinen kuikelo, ja itsellä on nykyään mittaa vajaat 190 cm / 112 kigoloa. No mahaakin tietysti löytyy, keneltäpä ei, mutta kuten Dennis Lehane sanoo mainiossa Menneisyyden ote -kirjassa: pitää suhtautua ylipainoonsa niin, että se on pikemminkin ase kuin rasite.
Well, kaveri ei halunnut uusintamatsia vaan luikki batmobileensa ja kaasutteli kotiinsa käsitöihin. Täydellinen nöyryytys.

Kosto on kuin tuore makeinen.

Onnittelut! Oikeasti. Nöyryytit tyyppiä juuri sopivasti, etkä turhaan alkanut hakkaamaan sitä.

Jokaisen kannattaisi kaikissa tekemisissään ottaa huomioon se vanha viisaus, että sitä niität mitä kylvät ja minkä taaksesi jätät, sen edestäsi löydät:-)

Juttu kolahti siksi, että itsellä on ollut samantyyppinen tapaus.

Eipä tässä hirveästi kommenttia ole tullut. Parhaat on olleet luultavasti "Sähän näytät jo ihan mieheltä!" ja tuon eri variaatioita.

Hmm... Ite harmittelin tossa vähän aika sitten, kun ei mulle kukaan tuu ikinä huomautteleen mitään tommosta. Nyt kuitenkin eilen, kun olin viihteellä niin pari tyttöö rupes puristeleen käsiä ja käski jännittää jne.. kehuskelivat sitten kovastikkin.. :nolo: ei uskois näillä naruilla :D

:offtopic: Näin sitten yhen äijän, joka oli ihan kohtuullisessa kunnossa. Meinasin sitten, tästä threadista innostuneena, mennä sanoon, että "oot aika hyvässä kunnossa, taitaa toi ravintopuoli olla kunnossa!" :lol2: Ei sitten pokka riittäny.. Ois varmaan luullu homoks tai jotain..

Tää lämmitti yksi kaveri mikä ei ole koskaan oikein suostunut uskomaan että treenaan tosissaan, päästi vahingossa suustaan että ethän sä Sterpuska pysty kohta kävelemään kun jalat on niin paksut.

Nostetaas tämä threadi taas välillä pinnalle josko joillekin muillekin olisi ilmaantunut kerrottavaa...

Kävelin muutamia päiviä sitten kadulla t-paitasiltaan (silloin kun oli vielä reilu 20 astetta) ja ohitin kävelykadulla ollevan kahvilan. Sattumalta siinä ei ollut ketään muuta liikkeellä (muuten oli kadut täynnä) ja kuulin kun mummo tokaisi toiselle:

"Onpas siinä nuorella miehellä hyvä ryhti!"
:lol2:

Ei meinannu pokka pitää, koska ei oikein osannut odottaa tommosta kommenttia. Vanhoissa mummoissa on muutenkin hyvä kun ne ei aina tajua kuinka kovaa ne sanovat jonkun kommentin. Lienee huonontuneen kuulon peruja...

Meinasin mennä kädestä pitäen kättelemään, mutta tyydyin vain hymyilemään itsekseni ja paransin ryhtiäni niin paljon että takaraivo melkein kosketti maata.

Kun olin ensitreffeillä erään naarasihmisen kanssa, niin keskustelun lomassa hän sanoi mm. että "tiedätsä, mitä mä huomasin sussa ekana? Sun habat!" Voi nauru, että mun hauikset on hänestä isot.... 37 cm pingispallot.

Isukki sanoi männä viikonloppuna kun nähtiin monen viikon jälkeen, että "Kah, kokoa on taas kertynyt, kyllä sä kohta miehen mittoihin pääset". :rolleyes: No joo, väärä thread kaiketi.. :D

Näin yhden kaverin mitä en ollu nähny muutamaan kuukauteen, ja se kysyi hetken juteltuamme vähän hämmästyneen näköisenä ja kuuloisena, että "Oletko sä jotenkin leventynyt??" No minä siihen, että jaa no en mä nyt mielestäni, miten niin? No kaveri vastas sitten että "Noi sun käsivarret on ainaki paksummat ku ennen" (Mulla oli siis t-paita päällä ja ei siinä kyllä mitään muuta näykään sitten kuin forkut). No mä kiittelin sitä ihan vuolaasti kyllä siitä kommentista, koska se nosti motivaatiota aika kivasti. En oo edes tehnyt mitään erillisiä liikkeitä forkuille... Eikä ne kyl musta itestä näytä isommilta mutta aika hiton siistii. Motivaatio * 10.

Yritin saada miespuolisia kavereitani kantamaan mulle tavaraa sisälle varastosta, mutta sainkin kuulla vaan kommentin: "Kyllä sä itsekin jaksat, kun oot tommonen FIT!" :hyper: En sitte saanu apua, piti kantaa itse..heh! Liekö johtunu laiskuudesta vai miesten näköelinten surkastumisesta..

Menin tässä parivuotta takaperin luisteleen. Kun tulin pukukopista kentälle, niin yks pikkunassikka pinkaisi äidin luokse kailottaen kovaan ääneen:
- Äiti! Tuolla on jättiläinen!
Meinasi kyllä vähän hymyilyttää, kun pituuskin ilman luistimia on huimat 178 cm.

Back
Ylös Bottom