Parhaat huomautukset

vilma-liina sanoi:
Niin, ja samainen pikku-oppilas kävi viikonloppulomilla ollessaan kuulemma "ärrällä" esittelemassä jostain alan lehdistä minun kuvia kavereilleen, jotka eivät pojan harmiksi olleet uskoneet, että niissä kuvissa oli hänen opensa... :D

allnighte.gif

Tänään tuli elämäni ensimmäinen merkittävä kommentti isältäni, jolla leikattiin sääriluut ja tarttee kävelyssä tukea .....no isä otti olkapäästä tukea ja totesi ....jumalauta poika ihan kuin puusta ottaisi tukea :D kyllä lämmitti

No kaverit on joskus sanonut, kun nostellaan painoja että "v***u, mikä köntti" No tämä on luultavasti sitä kuuluisaa piilovittuilua koska olen melko siima. Mutta toivossa on hyvä elää :D

- Wikke

Satuin tossa viettämään yön yhden minua vuoden nuoremman tyttelin kanssa joka sitten paljastuikin ilmeisesti :david: -vaimoksi. Aamulla siinä katteli mua ja raskausarpia hauiksissa ja olkapäissä. Tokasi siihen, että "Sun kannattas varmaan lopettaa toi salilla käyminen kun on näköjäs noi finnit jättänyt noin pahat arvet." Mä olin siinä hetken että WTF, oliko tää vitsi. Sanoin et ne on raskausarpia. Muija alko nauramaan et hyvä vitsi, eihän niitä voi tulla miehille. Sanoin, että kysyppäs asiaa vaikka sairaanhoitaja-äiteeltäs, en jaksa väitellä. Muitakin hyviä kommentteja tullut satunnaisilta naisilta. "Kui sun tarttee ol noin iso, et kai enää tosta kasva." Enkä nyt vielä mikään hirveen iso oo, 180cm ja 93kg. Mummujen suusta myös kuulee hyviä juttuja. Toinen mummu katteli kun siinä väänsin tuna-jugurtti komboa ja sano, että mä en kyllä tommoseen sianruokaan koskis. :D Toinen mummu ihmetteli katsellessaan mun normaalia treenin jälkeistä "pientä" ruoka-annosta ja kysyi mun äitiltä et miten sulla on varaa elättää tommosta ahmattia.

Paskoin polveni joskus, kun olin kavereiden kanssa futaamassa. Lääkäri-setä sitte tokaisi: "Pelaatkos sitä jalkapalloa ihan tosissasi, kun sun reidet on noin hyvin muodostuneet?" Kyllähän tuokin vähän mieltä lämmitti..

Olin tuossa salilla vääntämässä ja eräs kaveri tuli myös sattumalta paikalle, kesken kovan ranskissession. "Sähän rupeet jo vähän näyttämäänkin kuvernööriltä", kai tää oli ihan kohteliaisuus. On varmaan muutkin törmänneet tähän kuvernööri-metaforaan?

Eniten miellyttää se kun tulee yllättäen tuiki tuntemattomalta kehuja yllättävässä tilanteessa kun itse ei osaa sitä odottaa. Kavereiden mielipiteet kyllä tietää, sanoo ne sen ääneen tai ei.

rusakko-600 sanoi:
Paskoin polveni joskus, kun olin kavereiden kanssa futaamassa. Lääkäri-setä sitte tokaisi: "Pelaatkos sitä jalkapalloa ihan tosissasi, kun sun reidet on noin hyvin muodostuneet?" Kyllähän tuokin vähän mieltä lämmitti..

Itelle kävi vähän samalla lailla. Polvi rikki olin lääkärissä ja noin 25v. hyvännäköinnen lääkärineito tutkii polvea kun olen puolialasti tutkimuspöydällä. Alkaa neuvomaan kuntoutusohjeita: "tärkeintä on että pidät etureiden lihakset hyvässä kunnossa, vaikka kyllähän nuo kunnossa näyttävät olevankin". Kyllä lämmitti mieltä sen jälkeen kun olin pari tuntia odotellut hoitoon pääsyä ja tekemisen puutteessa fantasioinut ko. lääkäristä. :whip:

starbury sanoi:
ja tekemisen puutteessa fantasioinut ko. lääkäristä. :whip:

Hahaha :D

Ensimmäistä kertaa kuulin kavereilta kehuja salin ulkopuolella. On kuulemma kädet kasvanut. Outoa sinänsä, kun itestä tuntuu että pelkästään jalat saanu lisää lihaa. :)

Olin kaverin äidin luona pari yötä kylässä. Se on opettaja ja asuu koulun vierellä niin että sillä on avaimet koululle. Viimeksi kun kaverin mutsi näki mut painoin ~120 kg varmaan 110% rasvoilla. Istuttiin keittiössä iltapäivällä kun oltiin tultu sinne ja kaverin mutsi ehdotti että mää ja kaveri voitasiin mennä pelaamaan liikuntasaliin jotakin jos ei ole muuta tekemistä. Sitten se vilkaisi mua ns arvioivasti ja sanoi "taikka sitten punttisalille".

Tuli käytyä isoisää morjestamassa yks päivä (kävin viimeksi n. 1-1,5kk sitte), niin se sano, että oon kasvanu leveyttä. Kyllä tuli hyvä mieli :)

CPvamma sanoi:
Meidän koulussa ainakin vatipäät kutsuivat yhtä kaveriani Skeletoriksi siksi kun oli pelkkä luut ja nahka, tuskin tässä on kyse samasta silti :)
Skeletoniksi varmaan, ettet ois vaan kuullu väärin. Tai no mistä sitä tietää mitä vatipäät on sanonut. :)

pari mukavaa huomautusta on tullut tässä parin viime päivän aikana...

jokunen päivä sitten ope sanoi tunnilla että on evoluution valinta että suurikokoiset ja vahvat miehet viehättävät naisia, heillä on edellytykset puolustaa heitä...no tämän kuultuaan osa luokasta katsoi minuun vihjailevasti ja naiset tais vinkata sivusilmällä :whip:

kyllähän nuo kaverit kutsuvat aina puoli leikillään sonniksi, jässikäksi, möhkäleeksi, kaapiksi jne...hassua kun tunnen itseni päinvastoin pieneksi ja riisitautiseksi... :rolleyes:

kun aina kaupungilla pörrätään toisen kaverini kanssa (melko iso hänkin) niin muut tyypit porukasta huomauttavat että tänään saa kävellä rauhassa ja vittuilla muille kun ei ole hädän päivää meidän "isojen"( :rolleyes: )poikien välissä...

Käyn aina silloin tällöin (n.kerran/2kk) tekemässä jotain pieniä hommia metallialan yrityksessä. Siinä kahvitauolla eräs siellä vakituisesti työskentelevä hemmo sanoi:
"Sähän olet saatana joka kerta isompi, ku sut täällä näkee!" (suora lainaus)

Se kyllä lämmitti mieltä!!

Back
Ylös Bottom