Kun joku vielä joskus sanoisi tuota minusta, voisin kuolla onnellisena.vilma-liina sanoi:...Sillä oli niinku ihan tosi laiha naama, mutta muualta se oli ihan älyttömän pullee, niinku rajähtämässä.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kun joku vielä joskus sanoisi tuota minusta, voisin kuolla onnellisena.vilma-liina sanoi:...Sillä oli niinku ihan tosi laiha naama, mutta muualta se oli ihan älyttömän pullee, niinku rajähtämässä.

vilma-liina sanoi:Niin, ja samainen pikku-oppilas kävi viikonloppulomilla ollessaan kuulemma "ärrällä" esittelemassä jostain alan lehdistä minun kuvia kavereilleen, jotka eivät pojan harmiksi olleet uskoneet, että niissä kuvissa oli hänen opensa... :D
pöh ja pah.serubaabel sanoi:Intissä sanoivat Skeletoriksi.
vezku sanoi:etteivät vaan vittuile :D
Meidän koulussa ainakin vatipäät kutsuivat yhtä kaveriani Skeletoriksi siksi kun oli pelkkä luut ja nahka, tuskin tässä on kyse samasta siltiserubaabel sanoi:Noh, Skeletorilla oli kuin olikin lihakset.Tällä tiedolla olen itseäni lohduttanut sittemmin.
http://www.kintsang.pwp.blueyonder.co.uk/Images/MOTU/skeletor_300.jpg

-vaimoksi. Aamulla siinä katteli mua ja raskausarpia hauiksissa ja olkapäissä. Tokasi siihen, että "Sun kannattas varmaan lopettaa toi salilla käyminen kun on näköjäs noi finnit jättänyt noin pahat arvet." Mä olin siinä hetken että WTF, oliko tää vitsi. Sanoin et ne on raskausarpia. Muija alko nauramaan et hyvä vitsi, eihän niitä voi tulla miehille. Sanoin, että kysyppäs asiaa vaikka sairaanhoitaja-äiteeltäs, en jaksa väitellä. Muitakin hyviä kommentteja tullut satunnaisilta naisilta. "Kui sun tarttee ol noin iso, et kai enää tosta kasva." Enkä nyt vielä mikään hirveen iso oo, 180cm ja 93kg. Mummujen suusta myös kuulee hyviä juttuja. Toinen mummu katteli kun siinä väänsin tuna-jugurtti komboa ja sano, että mä en kyllä tommoseen sianruokaan koskis. :D Toinen mummu ihmetteli katsellessaan mun normaalia treenin jälkeistä "pientä" ruoka-annosta ja kysyi mun äitiltä et miten sulla on varaa elättää tommosta ahmattia.rusakko-600 sanoi:Paskoin polveni joskus, kun olin kavereiden kanssa futaamassa. Lääkäri-setä sitte tokaisi: "Pelaatkos sitä jalkapalloa ihan tosissasi, kun sun reidet on noin hyvin muodostuneet?" Kyllähän tuokin vähän mieltä lämmitti..
starbury sanoi:ja tekemisen puutteessa fantasioinut ko. lääkäristä. :whip:

Skeletoniksi varmaan, ettet ois vaan kuullu väärin. Tai no mistä sitä tietää mitä vatipäät on sanonut.CPvamma sanoi:Meidän koulussa ainakin vatipäät kutsuivat yhtä kaveriani Skeletoriksi siksi kun oli pelkkä luut ja nahka, tuskin tässä on kyse samasta silti![]()

)poikien välissä...