Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuossa on Jonesin mittausmetodi, se tuli esille aiemmin tässä threadissa:ja mitkäköhän ne nämä tiukat olosuhteet on.
joo ilman pumppia ja jollain ohuella paperilla, mutta voisko joku ystävällinen tyhmälle suomentaa tuon ku en oo kieli miehiä ja ei kiinnostaa joka sanaa eurowordilla kääntää. melkoiselta homostelulta tuo mittaus systeemi kuitenkin vaikuttaa, sen mitä tosta ymmärrän. no samahan se on kaikesta tehdä jotain tähtitiedettä. onhan se tärkeetä kaikkien tietää onko se käsi 59 vai 59,8senttiä.
Eli ekalla jännityksellä piti mitta ottaa, ja mitta tehtiin paperilla jota sitten mitattiin teräsviivottimella. Myös paperin kulma suhteessa käden luihin piti olla oikea, ja paperia kiristettiin kunnolla. Silloin Arskan mitta oli oikea 19.5 inch ja vasen 19 inch (49.5 ja 48.3 cm)
Huh, noita kahta kuvaa kun kattoo, niin täytyy sanoa että Dillukka on yksinään melko vahva todiste sen puolesta, että ihminen on todellakin polveutunut apinasta...
Paulilla oli kyllä kehonrakennuksen kannalta lähes täydellinen luustorakenne.
PS. Tolla Thierry Pastelilla oli kyllä helvetin isot ojentajat, jos tota pari sivua sitten postattua kuvaa kattoo! :wtf: Löytyiskö siitä ojentajaposea?
Huh, noita kahta kuvaa kun kattoo, niin täytyy sanoa että Dillukka on yksinään melko vahva todiste sen puolesta, että ihminen on todellakin polveutunut apinasta...
ei jumalauta mitä hommaa:D. otettiinko ilman kosteus ja lämpötilat huomioon. ne kun vaikuttavat mittoihin myös kun paperi ja metalli regoi myös tuollaisiin asioihin. melkoista spedeilyä.Eli ekalla jännityksellä piti mitta ottaa, ja mitta tehtiin paperilla jota sitten mitattiin teräsviivottimella. Myös paperin kulma suhteessa käden luihin piti olla oikea, ja paperia kiristettiin kunnolla.
niin no tuollaista eroa ei mittanauhalla saada millään vs tuo homostelu mittaus. lähes 10cm. alkaa olla kertojassa vikaa ku tollasia eroja on tai sitte mittaus on suoritettu toppatakki päällä.Onhan tuossa eroa verrattuna 23-24 tuumaan...
Mun mielestä toi Dillet on aika lupsakan näköinen sillon ku se ei irvistele. :DHuh, noita kahta kuvaa kun kattoo, niin täytyy sanoa että Dillukka on yksinään melko vahva todiste sen puolesta, että ihminen on todellakin polveutunut apinasta...
Mikähän tästä tekee yhden parhaimmista bodykuvista? Kalmanvalkoinen jätkä kuvassa pose hieman vinksallaan. Kuvassa ei ole muutenkaan mitään erikoista.
Mä luonnehtisin tuota ennemmin vaikuttavaksi kunnoksi, ei kuvaksi. Kuvana tuossa ei ole mitään erikoista (imo ehram).Ehkä sen vuoksi että yksi tämän hetken ehdottomasti kovimmista kehonrakentajista esittää vitun kivistä lihaa arjalainen ilme päällä :D
Siis rehellisesti, mun mielestä todella vaikuttava kuva.
Mä luonnehtisin tuota ennemmin vaikuttavaksi kunnoksi, ei kuvaksi. Kuvana tuossa ei ole mitään erikoista (imo ehram).