"Parasta" alkoholia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fabien
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
^^joku menthol, ehkä.. avaa röörit jos on tukkoisuutta

Netistä löytynee ympäripyöreitä "vähäkalorisia" sun muita ei-ihan-niin-vahingollisia alkoholiselosteita, mutta nyt olisi paikallaan tieto pakkotoiston vartalon parasta ajattelevien ihmisten näkemyksistä. Eli kevään mittaan ilmeisesti tulossa pari sellaista 2-3päivän kevät-tapahtumaa, joissa alkoholi nousee isohkoon rooliin. Nyt tiedustelisinkin, että mikähän alkoholipitoinen juoma/juomat olisi "vähiten vahingollinen" kropalle? Light-siiderit? Raaka viina? Viini?

Jos tietoa löytyy, niin pitkätkin perustelut olen valmis kuulemaan!

Kiitän.:love:

Viinit on kyllä terveysmielessä hyviä. Perustelut olisivat vaikka kuinka pitkät, joten ei aleta! Itse en ole "ryypännyt" hyvin pitkään aikaan, käytän siis kohtuudella "alkoholijuomia", lähinnä olutta ja viiniä. Itselläni on niin pahat kankkuset, en tod. voi ryypätä tämän takia. Suosittelen tätä kaikille.

:offtopic: täähän on ku kysyis et mikä tupakka sopii parhaiten reenaajalle :arvi:

Edustatko jotain terveys virastoa, vai puhutko ihan itsesi puolesta?

Nämä ovat kuitenkin täysin eri asioita. Tupakka on lähinnä tuhansia kemikaaleja kehoon, häkää vereen sekä tervaa keukoihin, epäluonnollinen ja epäterveellinen yhdistelmä.

Alkoholia taas on juotu tuhansia vuosia. Tämä viisasten juoma on pidetty yhtä kauan terveellisenä, mikäli sitä myös käyttää viisaasti.

Itse laitoin fisuihin 0,7 Suomiviinapulloon 3pussia salmiakkifishermaneja. Tuli aika jäykkä sekoitus ja kauhea olo. Johtui varmaan siitä, että sillä huhmarilla, jolla fisut murskasin niin oli päivää aiemmin murskattu koirille matolääkettä ja huhmarin pesusta ei ollut mitään varmuutta.

Infernon kyyppari sanoi, että 0,7 pulloon laitetaan 4 pussia perus fishermaneja ja laitetaan sekoitus pyörimään astianpesukoneeseen. Sillä kuulemma sekoittuu nopeiten ja parhaiten.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom