Paras yleisurheilijakissa (tai karju)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kynis
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
:confused: kone loggaa mut automaattisesti sisään jollain matrix10in tunnuksilla jotka on eilen perustettu, vaikka en varmasti koskaan ole tälläsiä luonut.. pääsenhän mä tietysti omillakin sisään mutta jotain outoa tässä on..

Originally posted by matrix10
:confused: kone loggaa mut automaattisesti sisään jollain matrix10in tunnuksilla jotka on eilen perustettu, vaikka en varmasti koskaan ole tälläsiä luonut.. pääsenhän mä tietysti omillakin sisään mutta jotain outoa tässä on..

Oletko jollain julkisella koneella? Kirjasto tms. Silloinhan sillä voi päästä suoraan sisään, suurimmalla osalla käyttäjistä on varmaan automaattinen loggaus sisään päällä. Joku :david: on tyhmyyksissään jättänyt yleiselle koneelle omat tiedot talteen...

Näitähän tulee aika useasti vastaan eri sivustoilla ja keskustelupalstoilla.

Työpaikan kone, muitakin käyttäjiä kyllä on, mutta viime viikkoina ei tätä vehjettä varmasti oo mun lisäks kukaan käyttänyt. Eikä nää viiskymppiset mummot tänne tuliskaan. Ja näyttää tää nicki perustetun ekan lähettämäni viestin aikoihin. Tää on taas näitä koneiden taikatemppuja joita en voi käsittää...

Originally posted by matrix10

Olen huomannut esim. Operan selaimilla että log out nappi mystisesti häviää tai ei toim heti kun on sainattu sisään. Onko se sun browseri Opera tai jokin eksoottisempi? Niisät ei välttämättä tiedä milloin on logattu sisään ja milloin ulos... :david:

http://www.deniselewis.net/deniseimages/actionimages/atlanta/kissbronze96.jpg

Itse olen joskus seurannut Denise Lewisia telkusta, on toiminut mallinakin silloin tällöin. Aika skrode mutta naama osaa välillä olla aika söde. Löytyy muutama hyvä kuva tuolta linkin osoittamasta saitista.

Muistakaa myös Jyväskylän ylpeys Manuela Bosco! On nätti kuin timantti.

Livenä sitten Johanna Manninen on ihan söpö myös, iloinen valopilkku.

Originally posted by Annie Stark
Jos noista finskoista pitäs joku herkku mainita nii toi seivästäjä Matti Mononen on aika HOT, vähä vielä ikää lisää niin :blow:
:offtopic:
Kilpailtiin Matin kanssa monta vuotta samoissa kisoissa kun samaa ikäluokkaa ollaan. Oli mua aina yli päätä lyhyempi ja nykyinen 10-ottelija Mikko Halvari (todella loistava ja rento tyyppi, peittosin sen aina junnuna moniotteluissa :D ) pesi sen ja kaikki muutkin meidän ikäluokan seiväshyppääjät 6-0. Eli on Mononen hieman kasvanut ja kehittynyt.

harri haatainen on niin :haart: :piis: :thumbs: :kuola:

*ihq*

Originally posted by Supaman
Manuela Bosco..:kuola:

Joo, Manuela on nätti, mutta pikkusisko Carla on vielä nätimpi. Oikeasti! Treenattu samalla salilla. Poijaat pikkasen vilkuilee, kun Carla treenaa. Itselläkin joskus keskittyminen häiriintynyt.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom