Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miksi pitäisi haluta all-in-one? Parasta mahdollista suojaa ei tolla tavalla saa.
Täältä testien tuloksia (av).
edit:Itse en Nortonia tai F-securee suosittele. Kummatkin raskaita verrattuina muihin vaihtoehtoihin. Suomenkielisiä kannattaa myös karttaa, sillä jos tarvii apua tai googletat juttuja conffeista, vastaukset on täyttä hepreaa.
Ei jää. Norton 2004:sta asti olen käyttänyt Nortonin tuotteita eikä ole ikinä jäänyt tollasia haamutiedostoja. Uusin F-secure sen sijaan on jättänyt.Jääkö vieläkin noissa uusissa Nortoneissa roskatiedostoja vanhan ohjelman jäljiltä, jotka estävät uuden asennuksen ennen kuin ne on kokonaan poistettu? Joka vuosi meinaan sama rumba, joutuu vaivalla poistaa kaikki vanhat (ja vanhemmissa eivät kovin helpolla lähteneet)...itse en poistanut, vaan eräs toinen tyyppi.
Ainakin vanhemmilla koneilla windowsin avaaminen kestää ja kestää f-securen mennessä päälle. Kevyemmillä ohjelmilla käyttis aukee nopeammin.Minä en kyllä henkilökohtaisesti ymmärrä tuota F-Securen raskaaksi "haukkumista".
OK. En ole moista itse koskaan huomannut, sen enempää kuin muidenkaan av softien osalta.Ainakin vanhemmilla koneilla windowsin avaaminen kestää ja kestää f-securen mennessä päälle. Kevyemmillä ohjelmilla käyttis aukee nopeammin.
Kokemusta on.
Ja kokemuksesi pohjaa mihin F-Securen versioon?Kyllä täs pitäski ostaa lisää muistia, kuhan vaa saisi sen aikaiseksi :D Mut en kyllä kumminkaan siirry sen jälkeen sökeröön ja ABC-Torrent klinuun :D