Paras tietoturvaohjelma?

Pro-Pain

Ylileveä kuljetus
Mode
Mikä on mielestänne paras tietoturvaohjelma? Varsinkin jos haluaa ns. all-in-one ohjelmiston, josta löytyisi esim. virustorjunta, anti-root, palomuuri jne.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Norton Internet Security 2007 on hyvä ja kevyt ohjelma kun vertaa aikasempiin versioihin. 2008 versiota en ole kokeillut vielä, mutta uskon sen olevan yhtä hyvä ellei jopa parempi kuin tämä "vanha".

Miksi pitäisi haluta all-in-one? Parasta mahdollista suojaa ei tolla tavalla saa.
Täältä testien tuloksia (av).

Itse en Nortonia tai F-securee suosittele. Kummatkin raskaita verrattuina muihin vaihtoehtoihin. Suomenkielisiä kannattaa myös karttaa, sillä jos tarvii apua tai googletat juttuja conffeista, vastaukset on täyttä hepreaa.

Jääkö vieläkin noissa uusissa Nortoneissa roskatiedostoja vanhan ohjelman jäljiltä, jotka estävät uuden asennuksen ennen kuin ne on kokonaan poistettu? Joka vuosi meinaan sama rumba, joutuu vaivalla poistaa kaikki vanhat (ja vanhemmissa eivät kovin helpolla lähteneet)...itse en poistanut, vaan eräs toinen tyyppi.

Miksi pitäisi haluta all-in-one? Parasta mahdollista suojaa ei tolla tavalla saa.
Täältä testien tuloksia (av).

edit:Itse en Nortonia tai F-securee suosittele. Kummatkin raskaita verrattuina muihin vaihtoehtoihin. Suomenkielisiä kannattaa myös karttaa, sillä jos tarvii apua tai googletat juttuja conffeista, vastaukset on täyttä hepreaa.

Oletuksena oli että jos joku haluaa all-in-one ohjelmiston, ei sen välttämättä tarvitse olla sitä.

Jääkö vieläkin noissa uusissa Nortoneissa roskatiedostoja vanhan ohjelman jäljiltä, jotka estävät uuden asennuksen ennen kuin ne on kokonaan poistettu? Joka vuosi meinaan sama rumba, joutuu vaivalla poistaa kaikki vanhat (ja vanhemmissa eivät kovin helpolla lähteneet)...itse en poistanut, vaan eräs toinen tyyppi.
Ei jää. Norton 2004:sta asti olen käyttänyt Nortonin tuotteita eikä ole ikinä jäänyt tollasia haamutiedostoja. Uusin F-secure sen sijaan on jättänyt.

F-Secure Client Security 7 ollut loistava, pitää virukset ja roskat koneelta. Samassa paketissa virustorjunta, palomuuri ja haittaohjelmien tsekkaus.

VISTA jos on ni ei välttis tarvitse mitään asennella. Jos osaa edes vähän arvioida mitä koneelleen lataa ja mitä tiedostoja availee..

Nortonin Internet Securityyn oon ollut tosi tyytyväinen, pitää vaan nyt uusia se lisenssi kun meni umpeen. Tällä hetkellä Avast! pyörimässä ja tuntuu vievän tehoja aika paljon koneesta.

Ite käytän virustorjuntana AVG Free ja palomuurina ZoneAlarmia. Ilmaisia kummatkin. Muita hyviä on AntiVir ja Kerio jotka myöskin ilmaisia.

Itellä KIS7
Ja on kevyt, asia mitä en ymmärrä F-Securessa että se on raskas, koska siinä on just kasperskyn moottori. Kai ne vaa saa sen raskaaks :S

Mutta jokaiselle winukalle kantsii ottaa Spywareblaster

Ei rasita ollenkaan koneen tehoja.

Minä en kyllä henkilökohtaisesti ymmärrä tuota F-Securen raskaaksi "haukkumista".
Ainakin vanhemmilla koneilla windowsin avaaminen kestää ja kestää f-securen mennessä päälle. Kevyemmillä ohjelmilla käyttis aukee nopeammin.
Kokemusta on.

En minäkään. Paskapuhetta sanon minä. Uudemmissa koneissa sillä ei ole mitään merkitystä viekö softa sen 20 vai 40 megaa muistia.

F-secure tuntu hitaalta aikanaan yli 3 vuotta vanhoissa koneissa..

Ainakin vanhemmilla koneilla windowsin avaaminen kestää ja kestää f-securen mennessä päälle. Kevyemmillä ohjelmilla käyttis aukee nopeammin.
Kokemusta on.
OK. En ole moista itse koskaan huomannut, sen enempää kuin muidenkaan av softien osalta.

Miksi käyttää raskaampia ohjelmia jos on kevyempiä olemassa? Ja itel muistia vain se 512. Pitäiskö ohjelmat aina valita raskauden perusteella???

Kyllä täs pitäski ostaa lisää muistia, kuhan vaa saisi sen aikaiseksi :D Mut en kyllä kumminkaan siirry sen jälkeen sökeröön ja ABC-Torrent klinuun :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom