Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miksi käyttää raskaampia ohjelmia jos on kevyempiä olemassa?
Olen ollut erittäin tyytyväinen F-secure Internet Security 2008 -ohjelmaan. F-secure taitaa myös aina voittaa kaikki testit.Mikä on mielestänne paras tietoturvaohjelma? Varsinkin jos haluaa ns. all-in-one ohjelmiston, josta löytyisi esim. virustorjunta, anti-root, palomuuri jne.
Niin just. Tästä mä olen samaa mieltä, ei muuta kun linuxin sadoista distroista valitsemaan se itselle parhaiten sopiva ja sillä sitten eteenpäin.Miksi yleensä käyttää torjuntaohjelmia kun löytyy myös käyttiksiä joissa torjuntaohjelmia ei tarvita?
Open source virustorjunta Windowsille.
Olen ollut erittäin tyytyväinen F-secure Internet Security 2008 -ohjelmaan. F-secure taitaa myös aina voittaa kaikki testit.
2 vuotta maksaa 100 euroa, mutta pieni hinta koneen raudan arvoon ja kovalevyn sisällön tärkeyteen verrattuna.
http://www.f-secure.com/awards/Mitkä testit :wtf:
Mikrobitin ja tietokonelehden vai
Onhan se niinkin, mulla ainakin tuotteen valintaan vaikuttaa myös se millä tahdilla päivittyy kannat. Jos päivitys tulee parin tunnin kuluessa uuden pöpön löytymisestä saattaa joskus pelastaa paljonkin. Tokihan noilla ilmaisillakin pärjää. käytettävyyden ja konfaamisen kanssa voi olla vähän enemmän töitä + päivityksiä ei varmasti tipu samaa tahtia kuin maksullisilta. Tietysti jos palomuurista vääntää 80 ja 443 portit muiden mukana kiinni, niin verkon kautta ei ainakaan enää mitää tule. :DTommosilla omien sivujen jutuilla ei paljoa tee, jokaisella ohjelmistotalolla on kauhee kasa noita myönnytyksiä ja testivoittoja.
Tässä taitaa olla SE testi: http://www.av-comparatives.org/
Muutta alkuperäiselle, oma järki auttaa pitkälle tietoturva-asioissa ja ilmaisilla pärjää silloin hyvin.
F-Secure löysi McAfeen jäljiltä kaikkea kivaa... ;)Mcafee 8.0 käytössä tällä hetkellä. Ilmasista suosittelisin AVGFreetä.
F-Secure löysi McAfeen jäljiltä kaikkea kivaa... ;)
Spywarea.Jotain vaarallistakin?
Spywarea.
Nuo on niitä pieniä eroja kaupallisen ja ilmaisen ohjelmiston välillä. ;)Itse käyttelin pitkän aikaa tuota AVGfree:tä mutta pakko oli poistaa kun alkoi luokittelemaan troijalaisiksi jne. täysin turvallisia ohjelmia, jonka takia niitä ei sitten enää pystynyt edes käyttämään...
F-Secure löysi McAfeen jäljiltä kaikkea kivaa... ;)
On vielä XP-läppäreitä missä on 256M muistia ja kyllä niillä huomaa ton raskauden.Ainakin vanhemmilla koneilla windowsin avaaminen kestää ja kestää f-securen mennessä päälle. Kevyemmillä ohjelmilla käyttis aukee nopeammin.
Kokemusta on.