Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Margo89 sanoi:Milnkälaisia sarjoja esim.hauiskäännös käsipainoilla kannattais tehä? itte oon tehny 4x8 mutta onko tehokkaampia tapoja?? Muutenkin kädet on vieläkin täyttä "siimaa" vuoden harjoittelun jälkeen....käsipainot joita käytän on 20kg...
Margo89 sanoi:Mä treenan kyllä ojentajia ja monta muuta lihasta...liikkeitä teen salilla n.7 joka päivä ja tekniikka on kunnossa..Vaikuttaako siihen jotenki ikäkin? itte oon 15v
Margo89 sanoi:Miten se 4-5x15-20 treeni vaikuttaa hauiksiin? kun se tehdään ilman taukoja?
lasikuitujeesus sanoi:Sarjapainojen kasvattaminen hiljalleen on paras tapa kasvattaa mitä tahansa lihasta. Tietysti tekniikan pitää pysyä puhtaana. 20kg on ihan ok, mutta jos vuoden päästä teet edelleen samoilla painoilla, en usko että kehitystä on juuri tapahtunut. Ja liikkeiden vaihtelu tietysti jos jossain liikkeessä juututaan paikalleen.
Margo89 sanoi:Mä treenan kyllä ojentajia ja monta muuta lihasta...liikkeitä teen salilla n.7 joka päivä ja tekniikka on kunnossa..Vaikuttaako siihen jotenki ikäkin? itte oon 15v