Mitä jos vaan treenais sitä rintaa. Mun mielestä se on ihan vitun sama millä liikkeellä sitä rintaa treenaa, kunhan treenaa. Joka tapauksessa se rinta kasvaa 2-3vuodessa sellaseen kuntoon että lihan saaminen siihen alkaakin oleen jo vaikeampaa. Pystyykö muka jostain kilpailijoista sanoon että "toi on treenannu rintaa vaan dipillä, ja toi vaan penkillä"? Ja jos joku treenaa sellaset 4v pelkkää penkkiä ja vaihtaa sit dippiin, niin tuskin se lihaksen kasvunopeus lisääntyisi.
Joka tapauksessa, jos mä tekisin 2v putkeen pelkästään tankopenkkiä ja mun kloonini käsipainopenkkiä, kyl meil vaan olis samankokonen rintalihas. Sää tuskin pystyt saamaan toisella liikkeellä rintaan enemmän sitä lihasta. Todellisuudessa en tiedä kuinka paljon rintaan saa sitä lihasta mutta pystyykö muka toinen liike kasvattamaan siihen rintaan sitä lihasta enemmän. Tasapenkki toisi vaan 1g lihasta rintaan per treeni, kun taas dippi toisikin 2g (Määrät päästä heitettyjä, pointti paljon tärkeämpi). Tuskin, lihaksella on ihan oma nopeutensa kasvaa. Lisäks, mistä vitusta se keho tietää et "ahaa, nyt mua rasitettiinkin penkillä eikä dipillä, enpäs kasva niin paljoa"
Muistetaan vaan treenaa sitä rintaa ja syödä hyvin niin kyllä se siittä kasvaa :fuckyeah:
Vituttaishan se tehdä vaan yhtä tai kahta liikettä rinnalle, kun kehittäviä rintalihasliikkeitä on vaikka kuinka paljon.:D Kaikki kuitenkin on samojen liikkeiden variaatioita. Punnerruksia ja levityksiä.
Tosta nopea copypastelista googlesta.
Upper Chest Exercises:
Incline Barbell Bench Press
Incline Bench Cable Flyes
Incline Dumbbell Flyes
Incline Supinating Dumbbell Flyes
Incline Bench Dumbbell Press
Hammer Grip Incline Dumbbell Press
Declined Push Ups
Smith Machine Incline Bench Press
Middle Chest Exercises:
Barbell Bench Press