paras rasvan poltto lisäravinne

onko kellään mitään hyvii kokemuksii ravan polttajista esim. animal cuts, cla, tai jotain thermo...systeemeistä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by podari-76
onko kellään mitään hyvii kokemuksii ravan polttajista esim. animal cuts, cla, tai jotain thermo...systeemeistä?

Mä olen itse kokeillut varmaan kaikkia rasvanpolttajia ja täytyy sanoa, et ei niillä tee mitään. Oon testannut myös laittomia valmisteita, eikä niilläkään tee mitään.

Originally posted by podari-76
Jos sulla on yli 3 kg poltettavaa, niin unohda rasvanpolttovalmisteet ja tee aivan älyttömän tarkka ruokavalio. Koska rasvanpolttovalmisteista on todellista hyötyä vain niiden 1-3 viimesen, älyttömän tiukalla olevan rasvakilon polttamiseen, kun ei enää ruokaa voi vähentää tai liikuntaa lisätä. Uskon, että tiedät kyllä oikean dieettiruokavalion yms. en siitä jauha, mutta kerron vain mielipiteeni avustavista "kamoista" laihduttamisessa.

Ja sittenkään et Suomesta saa lainsäädäntömme ansiosta mitään toimivaa rasvanpolttajaa, vaan se on tilattava ulkomailta.

Re: Re: paras rasvan poltto lisäravinne

Originally posted by tommy77
Mä olen itse kokeillut varmaan kaikkia rasvanpolttajia ja täytyy sanoa, et ei niillä tee mitään. Oon testannut myös laittomia valmisteita, eikä niilläkään tee mitään.

No tänä päivänä Suomessa laiton lisäravinne Stack2 omien kokemuksien pohjalta toimii parhaiten "laillisista" lisäravinteista.

Biestest MD6 on myös ihan asiallinen näistä "lisäravinne" thermogeeneistä. Hinta/määrä suhde vaan kaikissa ihan pielessä jos vertaa ec:hen.

Cla toimii parhaiten laillisista jos rahaa on paljon..
Kohta varmaan Wintikka postaa 700 kirjaimen pituisen esseen..

Vihreä tee ja voimakkaat mausteet, lähinnä cayenne- ja mustapippuri. CLA toimii melko monella, pyruvaatti toimii vain harvoilla yms.

ECA-stacki on paras ja kyllä niitä vielä Suomestakin saa.

CLA:n hyöty on kyseenalainen. Eikö se enemmänkin estä uuden rasvan varastoitumista esim. dieetin jälkeen kuin "polta" rasvaa pois ?

Itse kokeilin viime keväänä CLA:ta parhaimmillaan 6 g:n päiväannoksilla enkä huomannut oikeastaan mitään.

Ja Animal Cuts on jopa efe-versiona ylihintaista tuubaa, kuten lähes kaikki Universalin tuotteet.

Mulla ainakin CLA toimii takuuvarmasti. Toki jos soffalla vaan makoilee ja syö sipsejä, niin vaikutusta ei huomaa :D Ei vaan, siis itsellä tiukan dietin tukena on toiminut kyllä.

Re: Re: paras rasvan poltto lisäravinne

Originally posted by tommy77

Heh, mäkin olen kokeillut "muutamaa" laitonta tuotetta ja voin väittää, että niillä tekee jotain :evil:

Originally posted by jhulmi
Vihreä tee ja voimakkaat mausteet, lähinnä cayenne- ja mustapippuri. CLA toimii melko monella, pyruvaatti toimii vain harvoilla yms.

Toi Anssin ensimmäinen artikkeli taisi juuri viitata noihin cayenne ym. pippureihin. Mites noita sitten pitäisi vetää? Eli ruokalusikallinen cayenne-pippuria naamariin ja sitten pää vesisaaviin tunniksi jähtymään? Ajaako tabasco esim. samaan asiaan? Eli mitä pippureita pitäisi vetää ja millaisia määriä?

Onko tietoa miten noi toimii yhdessä? Eli jos vetää jotain ThermogenicStackiä, jossa Ma Huangia, siihen päälle 1 kofutabletti + kuppi vihreää teetä + läjä pippuria, niin kuinka tehokas kombo tuollainen on? Onko näiden teho siis additiivinen, synerginen vai kumoaako kenties joku toinen jonkun toisen tehon?

En löytänyt söörtsillä mitään järkevää tuohon mun edelliseen kysymykseen liittyen, joten löytyykö palstalla jokin tietävä taho, joka tietäisi miten esim. cayenneä tulisi annostella? Myöskin vinkit kuinka sitten vetää se setti olisi aika asiallisia, koska vaikka syönkin normaalisti vahvaa ruokaa, niin tuo on jo aika satsi. Kellään kokemuksia? Onko hyödyllinen apu?

Hyvä tietää, joskaan ei liity rasvanpolttoon: cayenne toimii mukavana lämmikkeenä myös ulkoisesti siveltynä. Palelevat jalat ilahtuvat sukkiin humpsautetusta cayennesta. Lämmittää kivasti.
Merkeissä on kuitenkin eroa - esim. Santa Marian cayenne ei toimi ollenkaan.

Huom: kosteissa jaloissa tuo lämmin tunne muuttuu nopeasti kunnon poltteluksi - ei kannata käyttää treenisukissa...

Hyvä tietää, joskaan ei liity lihasten kasvattamiseen: Palautusjuoma toimii mukavana psyykkisenä efeketinä siveltynä ulkoisesti lihaksiin välittömästi treenin jälkeen. Tuntuu kivalta. Merkeissä kuitenkin eroa - esim. Muscletech ei toimi ollenkaan.
:offtopic:

turhuuksia nuo valmisteet, paras rasvanpoltto"valmiste" on aamulla kuppi kahvia mustana, sitten hiit-treenille ulos ja hiitin jälkeen on syömättä 1-1,5h. Se on siinä!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom