paras rasvan poltto lisäravinne

vilma-liina sanoi:
Mulla ainakin CLA toimii takuuvarmasti. Toki jos soffalla vaan makoilee ja syö sipsejä, niin vaikutusta ei huomaa :D Ei vaan, siis itsellä tiukan dietin tukena on toiminut kyllä.

Mitäs merkkiä olet käyttänyt?
Itse käytin silloin kun vielä oli varaa, Twinlabin CLA:ta, mutta on niin kovin hintavaa... Tuntui kyllä toimivan, varsinkin niin että jos ruokavaliosta välillä poikkeaakin, niin se ei kerry läheskään yhtä nopeasti vararenkaaksi vyöterölle. Tämän lisäksi en sairastanut IKINÄ kun käytin CLA:ta.

Mitäs merkkejä muut on käyttäneet jos olette huomanneet toimivaksi?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Näistä vastauksista saa kyllä aika vahvasti kuvan, ettei mistään valmisteesta ole mitään hyötyä. Olen itse nyt (ensimmäistä kertaa, tosin) lowcarb dieetillä. Tulokset ovat hieman epäselvät toistaiseksi (vasta kaksi viikkoa takana), eka viikolla lähti 1,5kg (nesteet), tokalla ei mitään. Olen harkinnut jonkin boosterin kokeilemista jos parin viikon sisään ei tule enää muutosta.

Ruokavalio on kunnossa (eilisen menu: n.1800 kcal, 186pp/67hh/80ras), vedän HIITtiä kolme kertaa viikossa kahvin avulla aamuisin veren maku suussa. Painoa nyt 80kg. Rasvat mittasin about 21%, eli aika...

Olen harkinnut jotain näistä: Yatesin Pro-lean, Prolabin thyrolean tai sit joku randomi thermobooster. Jos joutuisit näistä jonkun valitsemaan, minkä ottaisit?

En itsekään usko että näillä valmisteilla saa mitään ihmeitä aikaan, mutta pikkulisävauhti tässä vaiheessa auttaisi.

Pro Leanista en tiedä mitään, mutta noin yleisesti Dorian Yatesin sarjalla on hyvä maine.

Nuo thyroid-valmisteet (esim. metabolic thyrolean) toimivat kuulemma parhaiten yhdistettynä eca-stackiin.

Yrtti-ecaakin saa vielä muutamasta paikasta. Linkkejä en tosin voi/ei saa laittaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom