Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Uppaillaas. Pitäs pistää hankintaan kone, vaihtuvan elämäntilanteen takia en viitti nyt sijoittaa Mieleen. Stockmannilla ois Candy CTF 1206 350€ hintaan. Onko kys. merkki mistään kotoisin?
Suuri täyttöaukko
Tilavuus 6kg
Energialuokka A+AB
Linkous max. 1200 rpm
Sen verran mitä olen työskennellyt kodinkoneiden parissa (melkein 4v.) niin Candy oli sellainen merkki mistä tuli reklamaatioita ja huoltopyyntöjä eniten. Tolla hinnalla melkein rupee saamaan BSH:n koneitakin, jotka tuntuvat ainakin olevan hieman kestävämpiä.. Itsellä Siemensin päältä täytettävä ja hyvin on pelannut, isona plussana vielä hiljaisuus, joka pienessä yksiössä on mukava ominaisuus!
Ok. Kiitos asiallisesta ja ytimekkäästä vastauksesta. Taidan siis hankkia vaikkapa Siemensin, tai muun vastaavan saksalaiskoneen.
Eipä kestä! Ei sitten saa tulla meikää lyttäämään, jos sun Siemens sanoo sopimuksen irti heti ekan pesun jälkeen ;)
Ei toki, käyn ensin heittämässä myyjää pesukoneella.
Nostetaas. Ostin itse tälläisen juuri: http://www.gigantti.fi/product/kodinkoneet/pyykinhoito/pyykinpesukoneet/F1468QD/lg-pyykinpesukone
Mielenkiintoiset toimitukset noissa.. ostin itse hintaa 395 tossa viime kuun lopulla ja silloin oli että toimitukset alkaa maaliskuun alussa. Nyt on hinta taas tippunut ja toimitukset alkaa ensi kuussa.
Koneestä itsestään niin toi on hintaansa aivan järjettömän hyvä. Kaikki ohjelmat löytyy, on suoraveto, ja se on myös täydellä linkouksella todella hiljainen (pesusta puhumattakaan). Pari kertaa pitäny käydä tarkistaa menikö se edes päälle...
En tiedä olisiko tuo LG sitten uudempi malli tästä mun omasta, eli F1491QDP josta en oikein löydä enää edes tuotekorttia vaikka ostettu maaliskuussa ihan pränikkänä. Se on identtinen ulkonäöltään tuon LG:n kanssa, speksit samat, ja hinta about sama.Nyt tarvitaan raadin apua! Tiukan seulonnan jälkeen 2 konetta on päässyt finaaliin:
http://www.gigantti.fi/product/kodi...esukoneet/F1491QDP/lg-pyykinpesukone-f1491qdp
http://www.gigantti.fi/product/kodi...npesukoneet/WM14Q3E0DN/siemens-pyykinpesukone
Asennusyvyys ehdoton max 60cm, mielellään vähempi, kun muuten ois samalla linjassa oviaukon kanssa. Vesi o tällähetkellä kiinteä, eli se ei vaikuta kustannuksiin ja muutaman kwh ero ei tunnu missään.
LG+: Syvyys 55cm, Suoravetomoottori, paras linkous, 10kg kevyempi
Siemens+: Lyhyt pikapesu, jäljelläoleva pesuaika, pienempi vedenkulutus
Onko Siemens edelleen saksalaista laatua, vai meneekö LG jo ohi?
En tiedä olisiko tuo LG sitten uudempi malli tästä mun omasta, eli F1491QDP josta en oikein löydä enää edes tuotekorttia vaikka ostettu maaliskuussa ihan pränikkänä. Se on identtinen ulkonäöltään tuon LG:n kanssa, speksit samat, ja hinta about sama.
Osaan siitä sanoa että hyvä on. Todella hiljainen, ja fiksu. Se valittaa jos on epätasainen kuorma ja pysähtyy jottei hajoa, ja tuohan punnitsee vaatteet ja sen perusteella muokkaa vedenkulutusta ja kuinka pitkään se pyörii.
En siis osaa verrata tuohon Siemensiin sen enempää, mutta mun surkean tietämyksen mukaan lopulta tuo suoraveto mikä tuossa LG:ssäkin voi olla paljon parempi valinta...