- Ikä
- 48
Kyllä näitä kamoja roudataan jatkossa mukana ;)Veikkaan, että Huppe käyttää konetta max. 6kk ennenkuin menee myyntiin. Eli osta halvin mitä rahalla saa.
Varmaan joku Bosch tai AEG tulee valkattua.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä näitä kamoja roudataan jatkossa mukana ;)Veikkaan, että Huppe käyttää konetta max. 6kk ennenkuin menee myyntiin. Eli osta halvin mitä rahalla saa.
Ottaapas se koville, oppimisen tuskaa?Mä taas kuulen 1. kertaa eläessäni että jollekin ihan oikeasti merkkaa se, miltä se pesukone näyttää!
Aina oppii jotain uutta. Mä luulin että ne on kylppärissä tai kodinhoitohuoneessa ja kaikki about saman näköisiä ja värisiä, muutamia poikkeuksia lukuunottamatta.
En mä ainakaan vietä aikaa sitä katselemassa yhtään pidempään kuin sen hetken kun lataan sen täyteen pyykkiä tai tyhjennän sen.
Ehkä joku sitten pitää sitä olkkarissa sisustuselementtinä..
Mä taas kuulen 1. kertaa eläessäni että jollekin ihan oikeasti merkkaa se, miltä se pesukone näyttää! Aina oppii jotain uutta. Mä luulin että ne on kylppärissä tai kodinhoitohuoneessa ja kaikki about saman näköisiä ja värisiä, muutamia poikkeuksia lukuunottamatta.
joo onhan se plus 10v vanha kone ihan hyvän näkönen eritoten jos on siisti vessaMä taas kuulen 1. kertaa eläessäni että jollekin ihan oikeasti merkkaa se, miltä se pesukone näyttää!
Aina oppii jotain uutta. Mä luulin että ne on kylppärissä tai kodinhoitohuoneessa ja kaikki about saman näköisiä ja värisiä, muutamia poikkeuksia lukuunottamatta.
En mä ainakaan vietä aikaa sitä katselemassa yhtään pidempään kuin sen hetken kun lataan sen täyteen pyykkiä tai tyhjennän sen.
Ehkä joku sitten pitää sitä olkkarissa sisustuselementtinä..
Ottaapas se koville, oppimisen tuskaa?
boschit tehdään nykyään ranskassa...AEG:n brandi kuuluu nykyään Elektroluxille. Mutta jos rahaa on se tonni käytössä niin Miele tai Bosch. Nämä tehdään Saksassa. Muut valmistavat missä valmistavat vaikka eipä sillä ole kuin henkistä merkitystä, laatua valvotaan samalla lailla. Ja ei ehkä kannata liikaa tuijotella noihin pesutulos tai energialuokka merkintöihin. Valmistaja saa valita millä ohjelmalla kyseinen testi tehdään ja ei ole mitenkään tavatonta että testeihin toimitetaan "viriteltyjä" malleja. Tämä koskee tosin enemmänkin niitä halvempia koneita
Kai nyt, jotkut ne lastaa tuhansia euroja kylppärin ja saunan remppaamiseen ja sisustamiseen, niin eihän sinne sitten sen jälkeen voi enää 15 vuotta vanhaa ruosteista konetta pistää nurkkaan. Itseasiassa ihmettelen että useampi valmistaja ei tee värikkäitä koneita, kun esim. jääkaappejakin alkaa olla jo monessa värissä.
Juuh, Samsungilla on nättejä koneita, tai no en tästä tiedä, googlettakaa itse lisää, mut idea selvinnee kuvista:
Ajattelin että nyt on kyllä joku yksittäistapaus-huppe kyseessä, mutta jos jo näin pienessä piirissä moni sanoo samaa, on asia harvinaisen selvä: ihmiset näkevät pesukoneenkin usein sisustuselementtinä.
Ei vaan ole koskaan käynyt pienessä mielessäkään moinen asia.