Paras PC-peli kautta aikojen?

no nykypäivän paras peli on counterstrike, mutta ennen näitä huippu graafisia pelejä, niin paras oli Sierran The incredible machine. Paras älypeli kautta-aikojen.. Red Alerttiakin tullu joskus mätettyy oikein kunnolla..

pakko kai tämäkin nostaa ylös:)

Parhaimpiin kuuluu ehdottomasto Populous2. Tuota tuli pikkuisena tahkottua vaikken tajunnutkaan pelistä mitään muuta kuin sen, että maata voi laskea ja nostaa:) Eipä ainakaan pelattava loppunut kesken kun kenttiä oli 999:D

Toinen hyvä oli Master of Orion 1. kakkonenkin oli loistava, mutta kolmas osa oli kamala.

Slicks and slide, scorched earth - the mother of alla games:)
civilization 1&2&3
DUNE2 - ensinmäinen RTS
Pirates! onneksi tuo loistotuotos saa jatkoa. yhtä vanha peli kuin minä
http://www.pirates-game.com/

Commodorelta Championship Karate, "aku ankka- peli" ja "koulupoikapeli". nimiä ei muistu:) niin ja tottakai Bubble Bobble ja Outrun

Nintentolda Megamanit, joita tuli vuokrattua R-kioskilta. Olisi varmaan tullut halvemmaksi ostaa peli

Aikoinaan olisin vastannut Giana Sisters :D Mutta nyt sanoisin, että Morrowind ja sen lisäosat. Niitä voi pelata loputtomiin, tehtävät ei koskaan lopu kesken ja ainakaan mun mielenkiintoni ei ole hiipunut tippaakaan, vaikka olen pelannut sitä kaksi kesää. Kouluaikoina peli on pakko poistaa koneelta, koska se tappaa kaiken opiskelumotivaation! :nolo:

Ei ole mitään mieltä laittaa jotain tiettyä peliä, koska sellaista ei minulla ainakaan ole joten tässä lista:

Day of The Tentacle
Half-Life/Countteri
Red Alert
Supabblex
Starcraft/broodwar
Nindendon turtles 2
Final Fantasyt (suosikki 9) eeppinen tarina on kruunamaton...
Silent Hill 1
Tekken 3
Street Fighter 2 Blanka rules (sähköisku naputa hp) :eek:
Kings Quest 5
Rampart
Areena 4-5 :D Liero, tapan kaikki, pizzaworm, v-wing
tuossa noita.... :kippis1:

Näitä on tullut pelattua IHAN LIIKAA (elikkä erittäin hyviä pelejä):

CIVILIZATION 2

FALLOUT 2

NEED FOR SPEED 3

HEROES OF MIGHT & MAGIC 3

UFO 1

...olen muuten pelaillut siitä lähtien, kun isä lampun- eikun tietokoneen osti: VIC-20 > C64 > AMIGA 500 > perus-PC (päivityksineen)

:hyper: Far Cry!
FF5,6,7,9.
star ocean.
secret of mana.
tales of destiny.
breath of fire1,2,3,4.
ff tactics(psone)
ja c64 operation wolf...
siinä muutama..
niitä on liikaa. :kuola:

Olisin maininnut melkein samat kuin sukulaku PC-aikojeni alkukaudelta... C64 ja Amiga jätettäköön mainitsematta kun ei niitä kysytty :).

Uudemmasta tuotannosta:
-NHL-sarja (ja 2004 toistaiseksi paras :kuola:, pelasin 11(!) dynasty mode -kautta ennen kuin tallennus kusahti)
-Close Combat 2 ja Combat missionit (realistinen taktisen tason WW2-peli)
-Need for Speed SE (ratilla ja polkimilla aikansa realistisin)
-Rogue Spear (ainoa verkkopeli mitä tuli väännettyä PALJON)

Nykyään ei enää koneessa pyöri uudet pelit niin on nörtteily vähentynyt reilusti. :D

Commandos - Behind enemy lines. Tätä pelattiin 24/7 yhtenä jouluna monta vuotta sitten. Sen jälkeen pelasin sen uudestaan läpi, ja vielä kerran. Pelaisin sitä varmaan vieläkin jos peli ei pyörisi liian nopeaa nykyisellä koneella.

Percele sanoi:
System Shock 2

Jagged Alliance 2

Falloutit

No tässähän nämä tulikin, mitä sitä turhaan uudestaan listaamaan...Tosin Planescape: Tormentin ja Thief-sarjan voisin lisätä.

Vga planets. Kaikkien aikojen kuningaspeli, täysin pelattava/mielekäs vielä tänäkin päivänä.
Kicksejä on kyllä saatu C64 bruce leestä, h.e.r.o:sta, barbarianista, ghostn goblinssista, zorrosta, rambosta ja ties mistä muista. Ameeballa stunt car racer tulee ensinnä mieleen. PCllä jaksa vga planetsia enempää muistellakkaan. Nyt tuntuu ettei "uusista" peleistä saa mitään kicksejä ikinä. No unreal oli viimeinen josta jotain "wau" fiilistä sai.

Xcom 1- "ufo enemy unknown"

Fallout 1 ja 2

System Shock 2

Warcraft 2

Dune 2

Sitten toki Doom 1 musiikkeineen o/

Duke nukem 3d

Noita pelejä on tullut pelattua liikaakin pienempänä(paitsi system shock2), vielä vanhempanakin nuo maistuu

Civilization 2 kiilaa ylivoimaisesti kärkeen.
Seuraavaksi mutta kaukana sen perässä tulevat sitten sellaiset pelit kuten Warcraft 2 ja Close Combatit.

Thieffit
Falloutit
Baldurs gatet :( tekis jo sen kolmannen osaaan!
morrowind + lisäosat
arcanum
Hitman
Duke nukem
Cs
Half life
Mafia
ja tottakai
tribes
kaikki ropet
Sivilisaatio

Kuten useampi muukin, vastaan pohdittuani hetken: DOOM. :rock:

Nelisen vuotta mennyt Everquestin parissa, osa ammattimaisesti. Opiskeluaikoina Worms:a tuli hinkattua penteleesti. Sitä ennen Red Baron oli ykkönen. Nämä siis puuceellä.

C-64 ja amiga:

- Speedball
- Nuclear war
- IK+
- Hostages

#1 Command&conquer! Ehottomasti paras. Close combat sarja ja rogue spear sitten perässä. Roguessahan olin itse aikoinaan lähes tarunhohtoinen guru.

Half-Life (TFC, Sven Co-op)
Call Of Duty
GTA Vice City

FF7 (PSone)
Tekken 2 ja 3 (PSone)
Medal of honor: Underground (PSone), Frontline (PS2), Allied Assault
Mafia
Gta Vice city
Max payne
Battlefield 1942
Nyt ei tule muita mieleen

Back