Paras PC-peli kautta aikojen?

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Tässä joitakin helmiä summittaisessa paremmuusjärjestyksessä.

1. Half-Life (nimenomaan yksinpelimoodi)
2. Blade Runner
3. Command & Conquer
4. Operation Flashpoint
5. Jedi Knight 2: Jedi Outcast
6. MDK
7. Time Commando
8. Medal of Honor: Allied Assault
9. Driver 1

Kivikautisista peleistä voisi mainita vaikka aikoinaan pelatut Kommander Keen-tasohyppelypelit, jotka olivat aika addiktoivia.

Onhan näitä huolestuttavan paljon... Pelien ääressä uhraantunut ihmisikä jos toinenkin ;) .

Originally posted by -Ronin-
Monkey Island I & II.
Vanhat sierran pelit: larry, space quest, king's quest, quest for glory

Tossahan noi. Lisäks Starcontrol 2.

Eniten on tullu kyllä pelattua Quake 1 Teamfortressia :)

Eka Simcity, Wolfenstein 3D ja Doom kolisi aika kovaa aikanaan. Grand Prix Legendsin jälkeen ei ole tarttenut paljoa muuta pelaillakaan...

Quake 1 moninpeli (QuakeWorld). Tullu tahkottua siinä määrin, että mikään peli ei enää nappaa sen jälkeen. Lopetin lukion kolmannella, ku rupesin lukemaan kirjotuksiin lopullisesti. Sitä ennen tuliki pelattua useampia vuosia.

AD&D kultalaatikot
Sierran seikkailut
Laser Squad
UFOt
NHL 94&95
F1GP Amiga & PC
Lucasin Indyt ja Monkey Islandit
Storm Across Europe (helmi strategia Amigalle)
CIV
Steel Panthersit
Doom moninpelinä
Fallout 1 & 2
Arcanum

Joo, nää on kaikki aika wanhaa kamaa, mutta so not. Nykyään on kaikki pelit pelkkää reaaliaikastrategiaa, kaahailuja tai tyhmiä 1st person shootereita. Tai sitten konsolikäännöksiä.

Sale, minä ja Kattila. Tuli heräiltyä kesken yötä sendimään fleettejä jonneki. Meillä oli joku tekstarisysteemi et tuli viesti jos oli incomingii. Toi veti elämän kyl ihan sekasin (ainaki unirytmin osalta) Mä pärjäsin yhessä aika hyvin. Olin vissiin jossain top 500 joukossa. (Kaikille tiedoksi että tässä oli useita kymmeniätuhansia pelaajia mukana)

Edit: Nyt muistu mieleen että taisin olla 280. lopussa.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
1. "tykit" peli joskus 286:sella, olikohan nimi scorch, tai jotain

2. Duke Nukem 3D :worship:

3. Larry 6 & 7

Originally posted by Odu
Sale, minä ja Kattila. Tuli heräiltyä kesken yötä sendimään fleettejä jonneki. Meillä oli joku tekstarisysteemi et tuli viesti jos oli incomingii. Toi veti elämän kyl ihan sekasin (ainaki unirytmin osalta) Mä pärjäsin yhessä aika hyvin. Olin vissiin jossain top 500 joukossa. (Kaikille tiedoksi että tässä oli useita kymmeniätuhansia pelaajia mukana)

Edit: Nyt muistu mieleen että taisin olla 280. lopussa.
Hohoho.

Vaikea vastata kun niitä on niin monta, mutta muutama tulee heti mieleen (ei missään paremmuusjärjestyksessä):

- Civilization ja sen jatko-osat
- Simcity ja sen jatko-osat
- X-Comit
- Deus Ex
- Slay
- C&C ja Red Alert

Nuo on pelejä joiden kanssa on tullut valvottua öitä, joku peli varmasti unohtui, mutta väliäkös sillä... ;)

Originally posted by Terminator2
Totta puhut! En silti näe syytä miksi Loomin mainitsit, mutta et The Dig peliä. Oikeastaan en itsekään tiedä mikse en maininnut The Dig peliä :D The Dig on kyllä itseasiassa se hienoin pelikokemus mitä on. Ne äänet ja maisemat.

Itseasiassa unohdin koko pelin! Mutta laitetaan vielä the Dig!
Ja siihen vielä uudemmista

Commandos I
Commandos II
Commandos III

:thumbs:

Neban Elite vei ainakin tolkuttomasti aikaa muinoin.

Unreal Tournament on pitänyt nykyään aina sillointällöin persauksen visusti jakkarassa.

Parhaat pelit:
Civ 1 & 2 & 3 :haart:
Dune 2
Return to Krondor
UFO - Enemy Unknown
Master of Orion 1
Master of Magic
NBA live 95 (kaksinpelinä)

Ihmettelen, kuinka joku mainitsi listallaan X-COM: Terror from the deepin? Siis sehän on varmaan historian ärsyttävin ja paskin peli! Muistan, kuinka olin kahlannut jonkun kuusikerroksisen vihollis-basen läpi, vaan huomatakseni että johonkin saatanan komeroon on ilmeisesti jäänyt vihulainen henkiin. Helvetin helppo löytää se, kun itellä on jäljellä pari hassua ukkoa. Varmaan 20 tuntia reaaliajassa sitäkin tehtävää hakkasin, nuoruuden innolla... :david: Päätin, että ei enää koskaan.
:offtopic:
Voisko Civ3 fanaatikot muuten postailla ennätyspisteitään pelistä? Ois kiva tietää kuinka oma ennätystulos (jota en nyt muista kun en oo kotikoneella) kestää vertailun muiden tuloksiin.

Kyllä mun suosikkipeli on vähän uudempi, nimittäin mafia. Paljon realistisempi ja hienompi kuin gta:t. Tosin gta:ta on helpompi modata. Se onkin ainut pelien sisältö läpipeluun jälkeen. Niin, ja nuorempana tuli hakattua segalla nhl 95:ta ihan raivolla. Siinä on mahtava peli.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom