Paras PC-peli kautta aikojen?

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Laittakaa omasta mielestänne paras pc-peli ja perustelut tähän threadiin.
Mielestäni ehdottomasti paras pc-peli on Half-life.Muistan kun jouluna odotin peliä ihan innolla ja sitten kun viimein sain sen niin pelasin sitä heti 3-4 tuntia putkeen :D
Half-lifen loistavuutta kuvastaa se että pelasin sen läpi 100mhz koneella vaikka siinä pelissä oli miniminä 166mhz.
Pelatessani sitä kuva oli ehkä jotain 10cm kertaa 10cm ja grafiikka 320 x 640

Duke Nukem 3D. Pelitunneissa laskettuna ehdottomasti eniten pelaamani peli. Kaverin kanssa tuli modeemilla tahkottua aika lailla.

Diablo II

Tämän pelin ottaisin ehdottomasti mukaan autiolle saarelle. (Jossa olisi tietenkin myös läppäri ja aurinkokennot virranlähteenä :D )

Perusteluna on se että vaikka peli toistaa itseään hävyttömästi läpipeluun jälkeen, voi hahmoja kehittää lähes rajattomasti (ja ainahan on olemassa se parempi über-esine kulman takana.....)

Hmmm... Civilization 1 teki vaikutuksen aikoinaan. 80-luvun peli jossan on sisältöä enemmän kuin monissa tän päivän peleissä.

Call of duty oli kanssa positiivinen yllätys. Todella hieno toteutus ja hyvä tunnelma.

Mutta voittaja on C64:n kung fu masters :lol2: Ala-asteellahan tuota pelattiin kavereiden kanssa. Hyviä muistoja tolta ajalta. Varsinkin 3:n tason jättiläinen oli aikoinaan kova juttu :D

Olen harrastellut n.15 vuoden ajan pelailua ja hyviä muistoja on kertynyt =) Näin vanhempana vaan tuntuu että ei enään saavuta samoja fiiliksiä kuin pikku nassikkana, joten pelaaminen on saanut väistyä muiden hommien tieltä. Tai sitten ei, sillä Tammikuussa alotan työt pelialalla :kippis1:

Jo mainitut Duke ja HL ovat myös erittäin tuttuja. Vähän hymyilyttää kun nyt on niin "uus" juttu pelata konsoleilla moninpelejä, kun tota on tosiaan harrastettu jo Doomin ja Duke Nukemin ajoista lähtien PC:llä :rolleyes:

Hyviä pelejä on pitkälista, mutta pari on yli muiden eli Half-life(CS) ja SubSpace (nykyiseltä nimeltänsä Continuum) :worship:

Re: Re: Paras PC-peli kautta aikojen?

Originally posted by Dragon
DOOM
Ehdottomasti. Toinen yhtä hyvä, tosin tuntemattomampi peli, System Shock.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Paras peli koskaan on ja tulee olemaan Final Fantasy VII. sarjan muut osat (varsinkin seiskaa ennen tulleet osat) ovat myös hyviä mutta mikään peli pitkään aikaan ei tuu pääsemään seiskan tasolle

Se oli ja on peli joka oli mulle enemmän kun vaan peli.

DOOM

läpi menty monta kertaa.

Hyviä myös:
Starcraft
Operation Flashpoint

Mulla on muutama, joiden välillä en osaa valita, on hetkestä kiinni, mikä menis ykköseks..

Secret Weapons of the Luftwaffe

Premier Manager 2

Civ

Wolfenstein 3d

Ski jump international 2 & 3

Command&Conquer ja Red Alert

Mhm2000 :worship: (jep, se suomalainen lätkämanageripeli)

Heroes of Might and Magic 3

Mutta :david: kun olen, en noiden välillä osaa ykköstä valita, jokaiseen uponnut varmaan tuhansia tunteja...

Kyllä mie valihen tuon Half-lifen. Se olj aikoinaan (ja on tavallaan nykyäänkin) niin päällikköpeli että voihan nippeli.

Originally posted by ZeiZei
Paras peli koskaan on ja tulee olemaan Final Fantasy VII. sarjan muut osat (varsinkin seiskaa ennen tulleet osat) ovat myös hyviä mutta mikään peli pitkään aikaan ei tuu pääsemään seiskan tasolle

Se oli ja on peli joka oli mulle enemmän kun vaan peli.

Nääh, FF6 on selkeästi koko sarjan paras osa. Ei vastaväitteitä. :)

Nethack on kuningaspeli. Myös ensimmäinen Civilization ja Tie Fighter potkivat lujaa.

Hieman tuoreempi peli, joka onnistui koukuttamaan on Diablo II.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom