Paras paita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harald
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Tiedän kyllä, että on kovin yksilöllistä kuinka hyötyy paidasta, mutta ajattelin heittää pienellä kyselyllä, kun on itselläkin toi paidan hankinta ajankohtainen.
Eli kokemuksia eri paidoista kaipaisin: Mikä paita, oma ennätys(ei tarvi jos liian henk.koht :D ), nostotyyli(kaari?kyynärpäät?), oma paino, paljonko hyödyit paidasta kiloissa jne... Mukava olis nähdä kunnolla vertauspohjaa, niin muutkin vois ehkä osata sitten valita paitansa paremmin.

Jep, siis ipf-paita mulla on hakusessa, mutta saahan sitä osallistua ja kertoa muistakin paidoista kuinka on toiminu jne. Mainitsee vaikka erikseen onko ipf. jne.. Henk.koht. kaipaisin kyllä ipf-paidoista nostajien kokemuksia.

Meidän salilla on nuori lupaava penkkipunnertaja ja riski jätkä muutenkin.Ostettiin seuran nimissä sille penkkipaita Anolta.En tiedä mikä paita se nyt on,kun en voimanostoa niin seuraa,mut siinä on ne remmit selkäpuolella.Ilman paitaa otti viimeviikolla 235 ja tänään pienen opettelun jälkeen kevyesti 300kg sillä paidalla.Anon salilla olivat kokeilleet sitä paitaa ja 275 oli tullut helposti.Varmistajina oli ollut Ano ja Mentula.Joulukuussa lähtee kisoihin se kaveri.

ite ostin metal bencherin ja oma henk.koht. kokemus on että oisin voinu ostaa kaupasta jätesäkin ja nostaa sillä. hyöty: n. -5kg, 3x koittanu paidan kaa nostella. ehkä johtuu siittä et se on liian iso mulle, ainakin joku vähän vihjas että sais olla tiukempiki. kai sitä joskus oppii.. :O

Onkos kukaan kokeillu tota Tornadoa? Vissiin aika uus vielä. Oon vähä sitäkin harkinnut, kun kuulemma sopii jos käyttää kaarta. Mun kaari nyt on melko onneton, mutta ainakin sitä yritän opetella vääntämään niin paljo ku vaan taipuu :D

Silloin kun sain RAW 120kg, niin nostin liian isolla Fury Originalilla 140kg. Painoa oli noin 100kg (pitää vielä hiukka treenata ennenkuin kisoihin lähtee :) )

Nyt on RAW kasvanut 132.5kg lukemiin, paino suurin piirtein sama. Pitäisi kai kokeilla taas paidalla...

wpo hyväksytyllä boss-kankaisella (laminoidulla) nostelin tuossa kesällä. olipa aika perkeleen sukkelia lähtöjä rinnalta. käytännössä mitä nopeemmin veti alas raudat, sen nopeemmin ne lensi ylös. ainoa ongelma oli vaan ettei tuo pysäyttely sujunut tuolla yrityksellä.. jahka joskus myöhemmin. ;)

jarze sanoi:
Jep, siis ipf-paita mulla on hakusessa, mutta saahan sitä osallistua ja kertoa muistakin paidoista kuinka on toiminu jne. Mainitsee vaikka erikseen onko ipf. jne.. Henk.koht. kaipaisin kyllä ipf-paidoista nostajien kokemuksia.

Prosentuaalisesti paras hyöty on ollut Inzerin EHPHD paidasta. Paras nostettu paino taas Titanin plussalla. Tähän otantaan kuuluu myös tuplapaidat, joista huonoin tulos ja kokemus farkulla.

Raven sanoi:
Prosentuaalisesti paras hyöty on ollut Inzerin EHPHD paidasta. Paras nostettu paino taas Titanin plussalla. Tähän otantaan kuuluu myös tuplapaidat, joista huonoin tulos ja kokemus farkulla.
Siis hyödyit noista ipf-paidoista enempi ku farkulla tai tuplalla? Mitäs mieltä oot, kannattaiskohan ostaa toi titanin plussa ensimmäiseksi paidaksi? Vai onko noissa niin hirveemmin eroja millä on helppo nostaa? Suositelkaa nyt jotakin... ens viikolla aion tilata paidan, enkä vieläkään tiedä minkä ostas... :(

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
jarze sanoi:
Siis hyödyit noista ipf-paidoista enempi ku farkulla tai tuplalla? Mitäs mieltä oot, kannattaiskohan ostaa toi titanin plussa ensimmäiseksi paidaksi? Vai onko noissa niin hirveemmin eroja millä on helppo nostaa? Suositelkaa nyt jotakin... ens viikolla aion tilata paidan, enkä vieläkään tiedä minkä ostas... :(

Jotkut sanoo, että nxg+ on vaikea nostaa ja ei saa kaarta. Itsellä ei moisia vaikeuksia ollut. Ainoa ongelma on ollut, että kaulus hyökkää kurkulle, mutta siihenkin on jo poppakonsteja mielessä. Tämä ongelma on ollut vain Titanilla.
nxg+ sijasta ehkä suosittelisin tornado mallia. Sillä pitäis kuulemma olla hieman helpompi nostaa.
Tai sitten metal:n viking paitoja. Ne voi ottaa kireämpääkin mallia ja silti tulee pienemmät romut rinnalle kuin Titanilla.
Se minkä paidan ottaa, riippuu myös hieman tulostasosta.

nxg+ on tosi hyvä paita... ainut huono puoli on se että jos paita on tiukka niin saa laittaa suht isot romut jotta tulee rintaa...

ittellä fyry+:lla 205 ja raw 160, kaari todella surkea eli makaan kuin se kuuluisa lahna. kyynärpäät kyljissä. eipä ole kokemuksia muista paidoista mut huono puoli fury+:ssa on se, että se vaatii aika paljon romua jotta saadaan tanko rintaan.

Raven sanoi:
Jotkut sanoo, että nxg+ on vaikea nostaa.

Nostat siis nxg+:lla... Vai? Mitenkä laitat hihojensuut? Kyynärtaipeen ala- vai yläpuolelle? Loppuojennukseenhan tulee hyötyä jos "suut" on kyynärpään alapuolella. Entäs oteleveys? Mitkä sormet merkeillä? Painatko alas laskiessa kyynärpäät lähelle kylkiä?

Mulla on isoja ongelmia paidan kanssa. Vanhalla nxg+:lla on jostain syystä jäänyt painot tulematta rintaan... Uudella nxg+:lla tulee alas vielä huonommin... Kai sitä on ostettava sarjaa ylemmän paita... Mutta tuleekohan silloin takuu...

Mulla on toiminu parhaiten titanin nxg-plussa....onko kellään kokemuksia tuosta 2-kankaisesta titanin nxg paidasta ja onkos se IPF hyväksytty? katoin jo IPF:n sivuilta et "furyt" ois sallittujen listalla mut onkohan tuo 2-kankainen sit hyväksytty...ostaisin kyllä heti kyseisen paidan jos on IPF hyväksytty koska aikaisempi fury nxg oli tosi hyvä paita ja sillä oli helppo nostaa. :thumbs:

manowar sanoi:
Mulla on toiminu parhaiten titanin nxg-plussa....onko kellään kokemuksia tuosta 2-kankaisesta titanin nxg paidasta ja onkos se IPF hyväksytty? katoin jo IPF:n sivuilta et "furyt" ois sallittujen listalla mut onkohan tuo 2-kankainen sit hyväksytty...ostaisin kyllä heti kyseisen paidan jos on IPF hyväksytty koska aikaisempi fury nxg oli tosi hyvä paita ja sillä oli helppo nostaa. :thumbs:

Mikään 2-kankainen ei ole hyväksytty IPF:ssä.

vekku sanoi:
Nostat siis nxg+:lla... Vai? Mitenkä laitat hihojensuut? Kyynärtaipeen ala- vai yläpuolelle? Loppuojennukseenhan tulee hyötyä jos "suut" on kyynärpään alapuolella. Entäs oteleveys? Mitkä sormet merkeillä? Painatko alas laskiessa kyynärpäät lähelle kylkiä?

Mulla on isoja ongelmia paidan kanssa. Vanhalla nxg+:lla on jostain syystä jäänyt painot tulematta rintaan... Uudella nxg+:lla tulee alas vielä huonommin... Kai sitä on ostettava sarjaa ylemmän paita... Mutta tuleekohan silloin takuu...

Nostan vähän väliä eri paidoilla. :) Mutta jatkossa nxg+, F6 tai SHP.. Jos laitat hihat kyynärtaipeen alle, niin kisoissa tulee aina hylky. Ei ole meinaan sallittua. Ja itse vähän epäilen, että siitä mitään hyötyä sais. Pikemmin vois hajoittaa tekniikkaa.. Oteleveys mulla joko nimetön tai keskisormi merkeissä. Kyynärpäitä en mitenkään tarkoituksella väännä kylkiin. Aika lähelle kylkiä ne menee, mutta annan mennä ihan luonnollista liikerataa pitkin.

Raven sanoi:
Nostan vähän väliä eri paidoilla. :) Mutta jatkossa nxg+, F6 tai SHP.. Jos laitat hihat kyynärtaipeen alle, niin kisoissa tulee aina hylky. Ei ole meinaan sallittua. Ja itse vähän epäilen, että siitä mitään hyötyä sais. Pikemmin vois hajoittaa tekniikkaa.. Oteleveys mulla joko nimetön tai keskisormi merkeissä. Kyynärpäitä en mitenkään tarkoituksella väännä kylkiin. Aika lähelle kylkiä ne menee, mutta annan mennä ihan luonnollista liikerataa pitkin.

Ei mulle oo koskaan tullu sanomista niistä hihoista (IPF)... Mutta nyt on täytynyt jättää kyynärpäitten yläpuolelle kun ei meinaa tulla mikään paino alas.

Kuinka paljon maksimia pienempi rauta sulla tulee rintaan? Ootko kokeillu F6:sta? Onko eroja fury:n verrattuna...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom