Paras ohjelma/treenifilosofia

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
IMO ei ole mitään yhtä ja ainutta "parasta" metodia tai treeni ohjelmaa! käykää lukee vaikka perustelut tuolta blogista..

Itse olen huomannut, että perusteet ovat perusteita syystä :D Kun syö oikein ja lepää hyvin, loppu on helppoa. Kun ruoka ja lepo ovat kunnossa, voin tehdä salilla ihan mitä lystään ja silti kehittyä.

Mikään ruoka tai ruoka-aine ei itsessään kasvata lihasta. Joten tuo "syö oikein" on vähän suhteellista.

Mikään ruoka tai ruoka-aine ei itsessään kasvata lihasta. Joten tuo "syö oikein" on vähän suhteellista.
Eiköhän stringmaster ihan meinannukkin esim että syö riittävästi jne tolla oikein syömisel... Oon samaa mieltä, kyl et kuhan lepo ja ravinto on kunnos ni kehittyy lähes millasel treenil, mutta ei toistepäin.

Onneksi kukaan ei olekaan väittänyt, että jokin yksittäinen ruoka tai ruoka-aine kasvattaisi lihasta. "Syö oikein" ei nyt tietenkään hirmusen tarkasti ole sanottu, mutta kyllä siitä nyt sen voi ymmärtää, että ruokailuun on keskityttävä eikä voi syödä päivittäin vaan ihan mitä sattuu täysin ilman ajatusta.

Enempää takertumatta tähän haluan vain tarkentaa, Joppa ja Sukkapossu tuossa jo sanoivatkin ihan oikein, että enempi tarkoitin tuolla myös sitä, että syö vain itselle sopivia, terveellisisiä ruokia, jotta pysyy mieli virkeänä ja olo hyvänä sekä tasapainoisena. Ei liene kovin tarkoituksellista ottaa osaksi ruokavaliotaan elintarvike, jota syötyään joutuu mennä tarpeille heti. Oli se ruoka kuinka ravitsevaa hyvänsä. Aina löytyy vaihtoehtoja, eivätkä tiukat, malliruokavaliot ole välttämättä kovin kestäviä tai käytännöllisiä.

Nyt on tahkottu 2 jakoisella voimareeniä jo vuoden päivät ja aattelin ottaa tähän väliin puolisen vuotta bodireeniä ja ajatuksena hypätä tekee 5 jakoisella mutta ongelma on et missä järjestyksessä kantsii tämä tehä

1.rinta olkapää
2.jalat
3.selkä
4.kädet
5.takareidet

Parhaimmat massat lyhyellä aikavälillä oon saanut HST:llä. Pirun mielekäs treenitapa. Nyt kesäksi otin 3-jakoisen, jotta saa vähän eristäviäkin liikkeitä mukaan. Syksyllä taas HST:n pariin. Olen siis kokeillu kaikkia jakoja aikanaan. Treenivuosia n.20. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Back
Ylös Bottom