Paras menomesta???

Viikonloppu häämöttää ja menokenkää vipattaa!! Niinpä kysyn mielipiteitä parhaista menomestoista ympäri maata??

Itse asun Helsingissä ja pidän Amarillosta, vaikka sen yläkerta onkin kuin sauna ja Mocambosta musiikin puolesta!

Entäs Roinalaiset, missä käytte???

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juu joku tamperelainen neitonen voisi minuakin valistaa hyvistä paikoista :D Eipä oikein mikään tunnu säväyttävän ja toiseksi se ikärajakin on löyhän tuntuinen joissain paikoissa. Treella tullut koluttua siis kaikki vähänkin järkevämmät paikat.

- Amarillo
- Colorado

Jossain määrin ok paikkoja mutta ei erikoisempia bailupaikkoja...

- Nite train
- Vanha Diiva

Bailumestoja mutta kun naisten ikä alkaa olla 16-18 niin eihän sinne uskalla mennä :eek: No onneksi eivät kaikki.

Tässä tuntee itsensä ihan kalkkikseksi, kun pitää kysyä että missäs tällainen Mocambo on ja mitä musiikkia siellä soitetaan?

Itse on jotenkin kaavoihin kangistunut. Harvoin tulee enää käytyä ulkona, ja kun käy, niin aina samoissa paikoissa, mm. juuri Amarillossa...

Ylipäätään kaikissa paikoissa on samat viat:
- Musiikki perseestä
- Liikaa ihmisiä
- Liian kallis olut

Originally posted by PMLats
- Musiikki perseestä
- Liikaa ihmisiä
- Liian kallis olut

Jep, ja:

1) tupakan savua (ja muuta savua?) pirusti
2) känniääliöitä liikaa
3) pimeetä ja/tai häiritsevän hätäset valot (diskon tanssilattia).

Siksi käynkin ennemmin lavatansseissa kuin kapakassa/diskossa. Hitto, mä oon _vanha_!! :D

Originally posted by PMLats
Tässä tuntee itsensä ihan kalkkikseksi, kun pitää kysyä että missäs tällainen Mocambo on ja mitä musiikkia siellä soitetaan?

Itse on jotenkin kaavoihin kangistunut. Harvoin tulee enää käytyä ulkona, ja kun käy, niin aina samoissa paikoissa, mm. juuri Amarillossa...

- Musiikki perseestä
- Liikaa ihmisiä
- Liian kallis olut

Mocambo on Ratakadulla. Musa on illan teeman mukaan, mutta ei todellakaan mitään NRJ Top 40 Shit Music Onlya, viime viikonloppuna taisi olla jotain 70-luvun blaxploitation jytkettä tai jotain sen tyylistä. Väen paljous on tosiaan v*ttumaista ja se KUUMUUS, huh... ja röökin savu, jumalauta että jengi polttaa paljon..

Silloin kun harvoin käyn niin menen joko Hesarille, Bar Flyhin tai Tigruun.

juupeli

Manala on tosiaan ihan jees, viikolla (kun on tyhjillään). Ja eipä
nää mun muutkaan suosikit mitään "meno"mestoja ole:

Roskis (halpa), Kallionkulma (halpa) Kantis, Masse, Pub Pete, Chaplin (bilistä), Kalaravintolat (varsinkin krapulavainoharjoissa turvallisen tuntuisia), Praha, Iguanat (safkan takia), idästä Herttuan Krouvi ja Idän Piste (Suoraan entisen treenipaikan yläpuolella).

Ja kerran vuodessa on pakko käydä jossain teinihelvetissä kuten Roba. Ihan vaan muistutukseksi, että ei se vanheneminen ole kuitenkaan niiiiiiin kamalaa.

Muutenkin oon huono istumaan yhessä paikassa paria tuntia kauempaa. Niin joo ja nyt avattiin uus mesta: Bays (U. Kavevan vieressä) tai jotain. Siel soi pelkkää vanhaa ns. 80-luvun heviä kuten Iron Maiden, Metallica, Gun's Roses, Ozzy ja Black Sabbath etc.

Re: juupeli

Originally posted by Pave
Siel soi pelkkää vanhaa ns. 80-luvun heviä kuten Iron Maiden, Metallica, Gun's Roses, Ozzy ja Black Sabbath etc.
Pitäisköhän munkin muuttaa Hesaan :kippis1:

Viimeksi muokattu:
Re: juupeli

Originally posted by Pave
Niin joo ja nyt avattiin uus mesta: Bays (U. Kavevan vieressä) tai jotain. Siel soi pelkkää vanhaa ns. 80-luvun heviä kuten Iron Maiden, Metallica, Gun's Roses, Ozzy ja Black Sabbath etc.

jumalauta mikä on osoite tuonne?? Soiko siellä tosiaan tollaset bändit?? Minkälainen paikka se on muuten?

Up The Irons!!!! :kippis1:

Joo

Kaks kertaa oon käynyt ja hyvältä vaikuttanut. Negatiivisin puoli on oikeestaan toi hinta. Iso tuoppi 4,40 Eur on kylläkin sitten ihan piripintaa eli n. 0,6 L. Ihan musan ja tulevan asiakasprofiilin takia aattelin jopa ottaa vakituiseksi juottolaksi.

En oo ihan saletin varma osoitteesta mutta taitaa olla Kalevan kadulla, Mannerheimintien päässä. Ulkoapäin näyttää lähinnä kitukasvuiselta katukahvilalta, mutta sisällä on yllättäen sopivasti lääniä. Positiivista oli myös että musa tulee tietokoneen jukeboxilta ja tarjoilijaneidot olivat epätavallisen halukkaita ottamaan biisitoiveita. Eivät kylläkään välttämättä enää siinä vaiheessa kun Paranoidia on luukutettu 20 kertaa peräkkäin.

..paras baari Hesassa on LOOSE, pelkkää rockia ja Maailman paras Jukebox. Vi*usti vaan jengiä pe-la-akselilla. Röökinsavu ei haittaa, koska juopuneena poltan itsekkin.

Bailumestoista parhaat Mocambo (-70), Botta ja On the Rocks (vanhaa heavyy!). Tai sitten Nosturi/Tavastia etc jos bändi on Ok.

Jos itse saisin päättää, niin istuisin jätkäpossen kaa Kallion halvoissa räkälöissä dokaamas, mut Hallitus sanoo "Ei todellakaan".

Mites sitten näm Turkkusen mestat?? Kyllähän meitä turkulaisiakin täällä muutaman on..joten kai jotain "listaa" löytyy :D

Kuopio??

Helou, onko kukaan Kuopiosta?? Olen suuntaamassa sinne kaverin valmistujaisten merkeissä viikonlopuksi, ja kiva menopaikka pitäis löytää!

Eli joku sellanen, jossa on isoja ja karvaisia :lol1: miehiä, ja ennen kaikkea niitä on paljon... eli kerrohan mulle jos tiedät, pliis!

Persikka <- jo tunnelmissa :kippis1:

Onhan tampereella senssi, vanha diiva, kiva, onnenpäivät.
Paras ehkä on vanha diiva tai onnenpäivät. onnenpäivien alakerrassa on vain saatanan tunkkaista ja kuuma, sielä ei kyllä selvinpäin pysty olemaan. vois mennä huomenna senssille jos tää tauti hellittää. mitähän pulsen tilalle tulee vai tuleeko mitään. Pulse oli muuten ihme paikka sielä oli joko väkee ihan vitusti tai sitten ei ollenkaan ei missään muussa paikassa oo semmosta ilmiöö.

No onhan täällä Turussa paikkoja ihan kiukulla. Itse jos jaksan lähteä tinttaamaan, niin löydän itseni melko varmaan Fortesta.

eipä täällä pk-seudulla oikeen yksikään rafla
säväytä!
aika sama mihin sitä menee niin aina törmää
kaiken maailman "kala-naamoihin"...

eli pointti oli se että: jos kavereiden kanssa menee niin aivan sama kunhan saa keittoo..

emännän kanssa jos menen niin sitten copacabana,
hesari och muut samaan tyyliin.

no, onnex on vähän maiseman vaihtoo luvassa...

Persikka!

Minkäslaista paikkaa etsit? Tanssipaikkoja löytyy pari, mut ne taitaa olla enemmän nuoremmille tarkoitettuja. Ainakin nuorempien kansoitettuja. Clone(k20), Maxim(k18), Puijonsarvi

Sitten löytyy satamasta Vanha satama ja Albatrossi. Musiikki siellä enemmänkin vähän vanhemmille. Taitaavat ne tosin soittaa vähä laidasta laitaan. Niissä onkin sitte jo enemmän eri ikäisiä.(nuoria silti enemmän)

Uusin paikka on tää Giglin' Marlin, tosin siitä en niin tiedä millane mesta, kuullut oon että siellä ois suomipop baari ja sit joku tanssipaikka erikseen, k22 se.

Enkä tosiaan tiedä mistä ne karvaisimmat miehet löytyy,
Isoimmat ainaki o näiden tanssipaikkojen portsareita :)

Sit on tietty perinteiset kulmapupit, niistä en jaksa selittää :hmmm:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom