Paras menomesta???

Originally posted by rontti
Pulse oli muuten ihme paikka sielä oli joko väkee ihan vitusti tai sitten ei ollenkaan ei missään muussa paikassa oo semmosta ilmiöö.

Pulse lopetti toimintansa, tilalle tulee joku tanssiravintola jossa livemusiikkia, se meinaan vetää aika kivasti porukkaa ja semmoinen ravintola varmaan kannattaakin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Re: Kuopio??

Originally posted by Persikka
Helou, onko kukaan Kuopiosta?? Olen suuntaamassa sinne kaverin valmistujaisten merkeissä viikonlopuksi, ja kiva menopaikka pitäis löytää!

Eli joku sellanen, jossa on isoja ja karvaisia :lol1: miehiä, ja ennen kaikkea niitä on paljon... eli kerrohan mulle jos tiedät, pliis!

Persikka <- jo tunnelmissa :kippis1:

No ainakin Henry`s Pub jossa on pokena itse JERRY OSSI ! Siinä kulman takana on sitten Vanha Apteekkari jossa on pokena se voimamieskilpailujen voittaja (en muista nimeä, mutta sellainen 2-metrinen ja melkein yhtä leveä korsto). Apteekkarista muutama askel satmaan päin on Gigglin Marlin ja Emigs.

Kuopioon Kuopioon hip hei...! *laulaa*

Kiitos!
Jaa että mitäkö etsin... no ei missään nimessä mitään k-18 trendiä teinipaikkaa, jossa trance soi ja tukka kiiltää! :D

Ihmiset vois olla päältä kahdenkympin (itse 24) aina reippaasti yli kolmekymppisiin... ois mukava tanssia, jutskailla ihmisten kanssa, ja niin... :kippis1:

No ei mulla oikeestaan niin hirveästi vaatimuksia ole, se tosiaan vaan ettei ois mikään hirmu "siis niinku tosi sikasiistin magee mese"... ei siis poikia ja tyttöjä vaan Miehiä ja Naisia!

Sitä odotellessa :kippis2:

Persikka

Re: Re: Kuopio??

Originally posted by Nitsku
Siinä kulman takana on sitten Vanha Apteekkari jossa on pokena se voimamieskilpailujen voittaja (en muista nimeä, mutta sellainen 2-metrinen ja melkein yhtä leveä korsto).

Taitaa olla Juha-Matti Räsänen. Tiedätkö muuten tekeekö Godzilla portsarin hommia jossain päin Kuopiota?

Turun menomestat

Omasta mielestä paras on Prima. Välillä tulee käytyä Fortessa ja Börssissä.

Vantaa Hotelli

Originally posted by Kimi
Vantaa hotelli;)

Oletko Kimi käynyt uusitussa Vantaa Hotellissa? Tai onko kukaan käynyt?

:kippis1:

Maaru: Kaikki paikat Turussa mielestäni aika paskoja : ( Jos haluu hyvän baarikokemuksen ja on alle 30 vielä ni viikolla lyniin. Viikonloppuna ehkä Kinoon jos sillon on pakko lähteä. Viikonloppuna tuppaavat vaan kaikkien paikkojen tanssilattiat olemaan IHAN täynnä. Primassa oon käyny pari kertaa ja ainoastaan v-mäinen paikka kun ei mahdu edes kävelemään. Sunnuntaisin jos käy ni sit tietty Forte mut muulloin en astu Forteen. Ai nii ja jos maanantaina lähtee ni ainoo paikka on Metropol.

No joo tää on tätä kun eri ihmiset haluu baarilta IHAN eri asioita ja joku baari voi olla eri viikonpäivänä erilainen ku toisena. Jne.

Jepsis, Pulsen tilalle tulee hieman vanhemman väen paikka ei siis enään sellaista menoa kuin enne aikaan Pulsessa. No kivahan sie oli ovella olla, ku ei loppuaikana tarvinnu ku vetää kahvia ja jauhaa paskaa...väkeä ei juuri ollut! -Paitsi Pulsenv hautajaisissa Pe ja La kävijöitä yhteensä joku pari kolme tuhatta. Nykyään samat porukat käy aika paljon ainakin Senssillä.

Helsingin menomestat?

Kertokaapahan hyviä menopaikkoja tämmöiselle uudelle Hesalaiselle.
Missäs paikoissa forumlaiset itse viihtyy??

Hyyyh - Turussa Forte on kyllä NIIN syvältä ja poikittain....:urjo:

Börs menee just ja just, mutta ei oikein iske sekään...Auran paatit ovat kesällä kivoja:cool:

Eipä ole kyllä viime aikoina hirveästi tullut "ulkoiltua" - pitänee lähteä kartoittamaan tarjontaa nyt viikonloppuna, josko siellä olisi vaikka jotain uuttakin?! :kippis1:

Originally posted by Superman77
Silloin kun harvoin käyn niin menen joko Hesarille, Bar Flyhin tai Tigruun.

Juu samoja paikkoja tulee koluttua, paitsi Hesarilla ei tule pahemmin käytyä.
Tosiaan tulee harvoin mentyä mihinkään, ei jaksa enään. ;)
Jos sitä alkoholia joskus ottaa niin mieluiten hyvän porukan kanssa vaikka mökillä :)

Originally posted by sadisti
Richard75: Herran pieksut mikä selkä sulla tuossa kuvassa, onko oma? :eek:

Oma tottakai, ikää kuvassa 22, nykyään 27
Kuvassa 187cm/105kg

En ole kilpaillut, ja näin vanhempana ja viisaampana ei enää tuo kisahomma pahemmin kiinnostakaan, ei myrkytystouhu kiinnosta enää, mutta samassa kunnossa pysynyt näin natunakin, treeniä takana kuitenkin 14v,

Kova treeni kaiken perusta, ei myrkkymäärät.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom