Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
MillaMagia sanoi:Kysytäänpäs tässä samassa threadissa, eli kipeytyykö jollain muullakin ranteet pystysoudussa ja oisko hyviä vinkkejä ongelman välttämiseksi? Oon siis tehny pystysoutua normaalilla tangolla ja sit yrittäny hakee noita eri kahvavaihtoehtoja taljassa, mut en oo vielä löytäny hyvää. Käsipainoilla liikettä kärsii tehdä vähän paremmin, mut ei sekään täysin oo ongelmaa poistanu. Vai pitääkö vaan raa'asti jättää koko liike pois?
KäveleväRuumis sanoi:Pystypunnerruskin toimii, jos vain tekee tangolla tarpeeksi leveällä otteella.
Ei ole välttämätön liike. Jos haluat tehdä kumminkin, niin kokeile käsipainoilla ja aikoinaan JohnnyB:n lanseeraamalla tavalla (tai hänen selostamanaan minä siitä ekan kerran kuulin), eli laita ristikkäistaljan alakiinnityspisteeseen V-kahva. Ota siitä ote siten, että peukalot tulevat itseäsi kohti ja pikkurillit itsestäsi ulospäin. V-kahva kannattaa laittaa niin päin, että se näyttää tosiaan veeltä terävä pää itteesi kohti. Tällöin saat ranteet luonnollisempaan asentoon. Käsipainoilla on myös kätevää säätää ranteiden asento luonnolliseksi. Tangolla tuppaavat pystysoudussa vääntymään.MillaMagia sanoi:Kysytäänpäs tässä samassa threadissa, eli kipeytyykö jollain muullakin ranteet pystysoudussa ja oisko hyviä vinkkejä ongelman välttämiseksi? Oon siis tehny pystysoutua normaalilla tangolla ja sit yrittäny hakee noita eri kahvavaihtoehtoja taljassa, mut en oo vielä löytäny hyvää. Käsipainoilla liikettä kärsii tehdä vähän paremmin, mut ei sekään täysin oo ongelmaa poistanu. Vai pitääkö vaan raa'asti jättää koko liike pois?
tikkuniska sanoi:otatko niskantaakse? ite saan paremman tuntuman jos teen kapeammalla otteella edestä.