TestoMani|
Banned
Ranskalainen punnerrus,kapea penkki
kaks parasta liiketti meikäpojan mielestä:thumbs:
kaks parasta liiketti meikäpojan mielestä:thumbs:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by kata
Mä saan ainakin ojentajat eniten kipeeksi liikkeessä, missä vedetään taljassa narulla niskantakaa kädet suoriksi... -> Monta päivää kädet kipeät, aina kun ottaa ohjelmaan tuon liikkeen.
Originally posted by Fixxxer
Minkälaista sarjaa/toistoo pitää tehdä että saisi lihakset isommiksi ja kiinteemmiksi? Ja voimaakin mielellään saisi tulla!
Nyt tehny 2-3x10-12 ja sitten 3x6-8, että liekkö nämä nuihin tarkoituksiin? On kyllä auttanut että siitä voi tietenkin päätellä että on lähestulkoon oikeat määrät!
:thumbs: [/B]
luumu sanoi:1) Yhdellä kädellä niskan takaa käsipaino ylös
edelbrock sanoi:Kapea penkki on ojentajille ihan ehdoton, hartioiden kuningasliike on mun mielestä pystypunnerrus seisten tangolla. Kunhan saa koordinaation kuntoon niin seisten tulee paljon parempi tuntuma kuin istuen pystypunnerruksessa.
Tota pitää kokeilla.AKT sanoi:Mun suosikki ojentajille on pushdown & köydellä pään takaa supersarja.
kata sanoi:Mä saan ainakin ojentajat eniten kipeeksi liikkeessä, missä vedetään taljassa narulla niskantakaa kädet suoriksi... -> Monta päivää kädet kipeät, aina kun ottaa ohjelmaan tuon liikkeen.
Sustanooli sanoi:Oletko kokeillut "penkkidippiä"?En tiiä mikä sille ois oikee nimi,mutta kuitenkin..
Proteos sanoi:Meinaatko tätä:
http://www.exrx.net/WeightExercises/Triceps/CBBentoverTriExt.html
QUOTE]
Just tota liikettä tarkoitin! Ihana polte
Fixxxer sanoi:Mikäpä olisi paras liike ojentajalle?? ja samaten olka ja hartia?