- Ikä
- 36
- Semmonen filosofinen kysymys liittyen aiheeseen, eli lasketaanko itsekeksitty liike itsekeksityksi, vaikka se olisikin jo keksitty?
Miten voit keksiä mitään mikä on jo keksitty? :o
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
- Semmonen filosofinen kysymys liittyen aiheeseen, eli lasketaanko itsekeksitty liike itsekeksityksi, vaikka se olisikin jo keksitty?
Miten voit keksiä mitään mikä on jo keksitty? :o
Siis kuvailitko jonkin sortin pystypunnerruksen juuri vai oliko tässä joku mikä meni ohi?
E: tai ainakin itsekin puhut työntämisestä, joka viittaisi punnertamiseen. Ottaisi siis olkapäihin ja ojentiin, ei oikeastaan latseihin.
Joo tuo olisi tavallaa pystypunnerrus eteen liike.
Latsit tulee ainakin minulla kipeäksi jos tuolla ensin selittämälläni liikeellä vedän leukoja, ja tuo mun miettimä liike on tavallaa sama mutta toimii päinvastoin.
pitääpä kokeilla nyt..
No kyllä sen nyt kokeilemattakin tietää että pystypunnerrus ei juurikaan latseihin ota. Järki käteen nyt.:D
Eikös kykenevillä yksilöillä ole tapana tuosta vedellä leukoja yhellä käellä? Ite oon tuota käyttäny vaan niin, että toisella kädellä normaali ote ja toinen ranteen varassa eli rasitus pääasiassa ensimmäisellä.Tuo mikä näkyy tällä hetkellä avatarissa. Ottaa muuten hyvin forkkuihin, meinasi krampata kun tein eilen muutaman staattisen..:hyvä: (Eli siis leuanvetotangossa roikkumista/leukoja ilman otetta, pelkkien ranteiden varassa.) En tiedä tekeekö kukaan muu noin.
Tuossa minun liikkeessäni ei ole kyse puristusvoimasta, tai oikeastaan edes leuanvedosta, vaan ranteen kääntämisen voimasta. kädenvääntäjälle tuo on tarkoituksenmukaisempi kuin pelkkä puristusvoima. Kyllähän minäkin yhdellä kädellä roikun ja vaikka lisäpainoilla, mutta taitaa muutenkin olla harvassa ne naiset jotka vetelee yhden käden leukoja?;)Eikös kykenevillä yksilöillä ole tapana tuosta vedellä leukoja yhellä käellä? Ite oon tuota käyttäny vaan niin, että toisella kädellä normaali ote ja toinen ranteen varassa eli rasitus pääasiassa ensimmäisellä.
Joo, tuosta sai vähän väärän kuvan tuosta minun viestistä.Tuossa minun liikkeessäni ei ole kyse puristusvoimasta, tai oikeastaan edes leuanvedosta, vaan ranteen kääntämisen voimasta. kädenvääntäjälle tuo on tarkoituksenmukaisempi kuin pelkkä puristusvoima. Kyllähän minäkin yhdellä kädellä roikun ja vaikka lisäpainoilla, mutta taitaa muutenkin olla harvassa ne naiset jotka vetelee yhden käden leukoja?;)
Hienon nimen keksit liikkeelle:DVetkautus: Vähän kuin tempaus, mutta vartalo pysyy suorana koko ajan sen jälkeen, kun tanko on nostettu ilmaan. Lantiolla tosin lyödään hieman vauhtia tankoon. Hauska liike, vaikka itse sanonkin.
No niin jätetääs nuo runkkausjutut sikseen ja palataan ihan vakavasti aiheeseen. Onkos nämä uusia liikkeitä vai joku jo keksinyt?
-Maastaveto silmät kiinni. Tästä on ollut apua tasapainon ja tekniikan parantamisessa.
-Ojentajat jalkaprässissä. Hieman prässistä riippuen joutuu modata asentoa, mutta pääsääntöisesti kämmenet sinne missä normaalisti jalkapohjat. Ranteen asennosta johtuen aktivoi eri tavalla ojentajaa kuin muut ojentajaliikkeet.
-Jalkakyykky varpasillaan (kantapäät ilmassa). Jos ei ole varaa kyykkykenkiin niin tämä ratkaisee ongelman. "Kantaa" voi vaihdella tarpeen mukaan.
-Askelkyykyt varpasillaan. Ai että huutaa pohkeet leipää... Jos tuntuu ettei salikenkien pohjat taivu tarpeeksi niin suosittelen maastavetotossuja.
-Leuat housut kintuissa. Painopiste muuttuu ja ottaa todella tehokkaasti latseihin. Taskuihin voi edistyneimmät laittaa esim. kiviä.
tommonen variaatio kulmasoudusta kp:lla tuli keksittyy joskus vajaa 10v sitte.eli vinopenkissä makaamaan mahalteen ja kp:t molempiin käsiin ja siitä rupee vetämään.tuntu toimivan aika hyvin,itellä ainaki.kotona treenailin.