Paras hetki salilla?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
paras hetki on kun pääsee venyttelyn ja palkkarin jälkeen kotona suihkuun.

Mul on sali tos 30 metrin päässä ulko-ovesta, iisiä:rolleyes:

tällä hetkellä tuntuis ihan vitun hyvältä ku sais edes vedettyä päivän treenin ilman oksennusta

Ollu koko talvi sairastelua enempi ja vähempi, ja tänäänkin rinta , hauis treeniin meinasin kuolla, ekan penkki sarjan jälkeen aivan puhki, rintatreenin jälkeen hauikset jotenkin sisulla jaksoin vääntää.

Mutta paras olo on sillon kun saa kaikki liikkeet ja sarjat tehtyä hyvin ja pari toistoa jossakin liikkeessä lisää. Nyt on turha niistä uneksia. perkele

Mulla tekee gutaa se eka kyykkysarja. Kyykyllä siis yleensä koko kropan reenini aloitan.

Siihen asti on saattanut vituttaa ja laiskottaa salille meno, mutta se eka työsarja gyygyssä herättää.
Ja vielä jos kulkee, niin jo on nastaa.

Toinen hieno on, siellä käy uhkea punapää, joka tekee aina samat liikkeet, joista ekana useimmiten vinopenkki Davidin koneessa.
Tyttö on niin lyhyt, että jalat eivät yllä koneessa istuen maahan, joten hän laittaa reidet ristiin, istuen koneessa erittäin naisellisesti.
Ja alkaa punnertaa, varsin mittava rintavarustus mustan tank topin alla varsin suurta liikettä tehden.

Tän parempaa seksishow'ta ei ole, voisin katsella sitä monta tuntia....en tietty kehtaa kyylätä.
Tai sit huomaamattani kyylään leuka kuolassa ja jomppe ojossa.

Paras hetki oli, kun haukkaria reenatessani viereeni tuli aikas sexyn näköinen nuori nainen haukkaria myös vetään, kuolettavan kireissä housuissa ja silloin kun hän pyllisti minuun päin, saatoin nähdä kaiken! Siinä oli sitten pikkukaverilla tukalat oltavat :D

Mulle paras hetki on se, kun sarja kulkee alusta loppuun hyvällä rytmillä, tuntuma lihaksessa on intensiivinen ja tuntee kuinka veri virtaa kehossa, sydän sykkii lujaa. Kroppa ja mieli tuntuu jotenkin yhtenevän täysin... tulee sellainen mieletön energiaboosti ja usein jännä endorfiiniryöppy. Karvat saattaa nousta pystyyn ja ajatukset pystyy keskittämään sataprosenttisesti just siihen, mitä on sillä hetkellä tekemässä. Rakastan sitä fiilistä aivan yli kaiken. Se on jotenkin jännä... sellainen olo, että silloin teen just sitä minkä vuoksi elän ja hengitän, sitä mikä mut tekee juuri nyt kaikista onnellisimmaksi. Monen mielestä varmaan ihan hömppää, mutta mun mielestä ei. Viime aikoina näitä oloja on tullut entistä useammin ja oikeastaan melkein poikkeuksetta myös aerobista tehdessä. Tänä aamuna kun kävelin tuolla -15c pakkasessa, aurinko nousi, mp3-soitin huusi jotain ihanaa trance-biisiä ja kroppa tuntui terveeltä, elastiselta ja voimakkaalta... niin mulla oli ihan valehtelematta kyyneleet silmissä koska olin niin ONNELLINEN just siinä hetkessä. Samalta tuntuu monesti onnistuneen sarjan jälkeen ja sillon kun koko treeni on mennyt ihan putkeen. Tietoisuus kehosta ja siitä miten se toimii on kasvanut hurjasti.

Mut mä oonkin tämmöinen herkkis. :)

Odu sanoi:
Miksei kukaan ole maininnut sitä hetkeä kun se kisakireä 18v tyttö nostaa juomapullonsa lattialta?

Täytyy kertoa tässä yks juttu mitä kerran kävi salilla. Vois ehkä sanoa, että yks parhaista hetkistä salilla.

Olin tekemässä vatsoja vatsakoneessa ja siinä edessä on laite missä voi tehdä selänojentajia. Siihen selkä vermeeseen tuli sitten joku 30v nainen, uskomattoman hyvässä kunnossa, aika avonainen toppi päällä. Meikä innostuu ajatuksesta ja jo silmissä näin kuinka se kohta menee tohon selkä laitteeseen ja aina kun se taivuttaa itsensä alas, niin poika näkee vähän tisua!! Ja kuinka ollakaan se meni siihen laitteeseen! Jippii! Asettaa itsensä telineeseen, tässä vaiheessa selkä vielä suorana, rupeaa menemään alaspäin ja.... Mithä vidduah, pistää kätensä ristiin eteen... Damn, niimpä tietenkin... jatkan seuraavan sarjan tekemistä vatsakoneella...

:D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
niklas86 sanoi:
Paras hetki salilla on se, kun taitoluistelijajengi tulee salille, pistää ihonmyötäiset kledjut päälle ja menee polkemaan kuntopyörää. Siinä sitten hikisinä tytön tylleröt alkaa venyttelemään ja vääntämään vitkutusliikkeitään. :kuola: :david:

Mutta tosissaan. Parasta taitaa olla ennätysten rikkominen ja salin jälkeinen kuuma rentouttava suihku.

Heh, joku sentään on rehellinenkin. ;)

Ja asiaan, tuo palkkari + suihku kovan onnistuneen treenin jälkeen on kyllä mahtava tunne joka kerta.

Jyväskylän pakkisporukan kimppareenit ja etenki pyyhkeen jakaminen Leeluckyn kanssa on todella ikimuistoinen hetki. :evil:

Jyväskylän pakkisporukan kimppareenit ja etenki pyyhkeen jakaminen Leeluckyn kanssa on todella ikimuistoinen hetki. :evil:[/QUOTE]

Olikos Leelucky se hemaiseva jalkaprässimimmi:hyper:

Silloin kun huomaa että on saanut tehtyä parannusta edelliskerran sarjapainoihin ja tietää että on pistänyt kaiken peliin.

Jos sarja painot nousee radikaalisti ja musa pauhaa, niin siitä saa motivaatiota seuraaviin treeneihiin. Nyt on ollu voimapuoli vähän hakusessa :/
Mutta koitetaan tänään hirmusella psyykkauksella ennätys sarjoja :D

Timba79 sanoi:
Jyväskylän pakkisporukan kimppareenit ja etenki pyyhkeen jakaminen Leeluckyn kanssa on todella ikimuistoinen hetki. :evil:

pikkujöpö sanoi:
Olikos Leelucky se hemaiseva jalkaprässimimmi:hyper:

Leeli on sen hemasevan jalkaprässimimin järkälekaveri :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom