Paras alkoholiton drinkki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja esni
  • Aloitettu Aloitettu
Tsittailin eilen parillakin terassilla ja jouduin tunnekuohun valtaan, kun en voinut enää kitata kahvia, enkä voinut kääntyä bissenkään puoleen, koska tänään oli jalkatreeni edessä. Mikä avuksi? Ruvettiin baarimikon kanssa miettimään ratkaisua ongelmiini (ja jonossa kuusi miestä takanani kymppi valmiina kourassa nosti sormea: mulle tähän väliin yks kolmonen... :nolo: )

Keksittiin sitten tosi hyvältä maistuva drinkki, joka on myös lähes kaloriton, eli: tuopillinen hanasoodaa, tujaus mustikka- ja vaniljamakusiirappia ja siinä se oli. Plussa on myös, että juoma näyttää ihan mansikkasiideriltä, joten ei tarvitse julistaa koko terassille, että MÄ EN JUO ALKOHOLIA, olen selvinpäin ja tuomitsen kaikkien toilaukset. ;)

Juomasta pulitin ison limun verran ja voitti kyllä limun mennen tullen. Maistui myös vähän niin kuin siideriltä, muttei ollut yhtä makeaa. Tämä tietysti vaatii sivistyneemmän baarin kuin Stadin Tähti eli paikasta pitää löytyä niitä makusiirappeja... :rolleyes:

Varmaan muutkin on samanlaisiin tilanteisiin joutunut: onko teillä hyviä alkoholittomia drinkkiohjeita, joita voisi nimenomaan kaupungilla terassoidessa tai kapakoidessa hyväksikäyttää?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Titanicin Upotus!

Vettä jäillä...

Onko aina juotava jotain?? voihan sitä oleskella ihan kuin kotonakin...

Miksi pitää mennä terassille tai baariin, jos ei mitään alkoholia sisältävää halua juoda. Eikö voi istuskella jossain muualla? Ei tarvitsisi muualla istuessa tollasista stressata.

Titanikkejä menee reippaasti illasta. Täytyy kokeilla ens kerralla noita makusiirappi-härpäköitä.

Miksi pitää mennä terassille tai baariin, jos ei mitään alkoholia sisältävää halua juoda.
Ööö... No vaikka tapaamaan ihmisiä, seurustelemaan, kuuntelemaan musiikkia, nauttimaan kesästä ja hienosta ilmasta. Olen myös kuullut, että jotkut oikeasti menevät baariin tanssimaan (Esmes oma vaimoke, joka ei juo). Itse en baariin selvin päin lähde, mutta onhan se mukava kesällä terassilla istuskella kavereiden kanssa ja katsella ihmisiä.

Keksittiin sitten tosi hyvältä maistuva drinkki, joka on myös lähes kaloriton, eli: tuopillinen hanasoodaa, tujaus mustikka- ja vaniljamakusiirappia ja siinä se oli. Plussa on myös, että juoma näyttää ihan mansikkasiideriltä, joten ei tarvitse julistaa koko terassille, että MÄ EN JUO ALKOHOLIA, olen selvinpäin ja tuomitsen kaikkien toilaukset. ;)

Juomasta pulitin ison limun verran ja voitti kyllä limun mennen tullen. Maistui myös vähän niin kuin siideriltä, muttei ollut yhtä makeaa. Tämä tietysti vaatii sivistyneemmän baarin kuin Stadin Tähti eli paikasta pitää löytyä niitä makusiirappeja... :rolleyes:

Oma suosikkini on 1/3 omenamehua ja loput soodaa. Näyttää tavalliselta siideriltä ja on hyvää. Omenamehua löytyy melkein joka paikasta. :rolleyes:

Toinen "eksoottisempi" on puolet ananasmehua, puolet karpalomehua. Väri on kamala, mutta maku hyvä.

Yleensä noista alkoholittomista pitäisi maksaa tosiaan se ison limun verran (juomaa pyydän yleensä tuopillisen), mutta nätit (tai tutut) tytöt saa usein ilmaiseksi. :lol2:

Miksi pitää mennä terassille tai baariin, jos ei mitään alkoholia sisältävää halua juoda. Eikö voi istuskella jossain muualla? Ei tarvitsisi muualla istuessa tollasista stressata.

Miks pitää mennä terassille tai baariin jos haluaa juoda jotain jossa on alkoholia. Saahan olutta halvemmalla kaupasta..

En tiedä onnistuuko baarissa mutta ainaki himassa tämmöne öööö no limu/drinkki tai iha sama. Saanu kummiski kehuja: FunLight tiivistettä ja kivennäisvettä. Eipä o kauheemmi kaloreita ainaka jos niitä koittaa vältellä.
(tai sitte ostaa light limua :jahas: )

Jos tykkää kirpeämmästä niin limemehua, ananasmehua, hanasoodaa/spriteä ja jos vielä jotain makusiirappia haluaa kokeilla niin avot :) Alkoholillisena tohon voi laittaa esim. omenalikööriä. Toki on kalorisempi kuin esnin mainitsema kun sisältää mehuja/limua...

edit: limemehu siis puristettuna hedelmästä.

Oma suosikkini on 1/3 omenamehua ja loput soodaa. Näyttää tavalliselta siideriltä ja on hyvää. Omenamehua löytyy melkein joka paikasta. :rolleyes:

Toinen "eksoottisempi" on puolet ananasmehua, puolet karpalomehua. Väri on kamala, mutta maku hyvä.

Yleensä noista alkoholittomista pitäisi maksaa tosiaan se ison limun verran (juomaa pyydän yleensä tuopillisen), mutta nätit (tai tutut) tytöt saa usein ilmaiseksi. :lol2:

Pöh. Mä olen kai sit vaan niin hirveen näkönen monsteri... ;) No, Roskapankissa sain kerran ilmaiset non-alcoholic-juomat. Mitähän sekin musta kertoo, jos on vain nuo kaksi vaihtoehtoa? (Kaunis tai tuttu) :rolleyes:

Karpalomehua tulee juotua alkoholittomina iltoina. Se ei tosin mitenkään erityisen kevyttä ole mutta on siinä ainakin paljon c-vitamiinia.

Alkoholittomassa oluessa vaan on melkein yhtä paljon kaloreita kuin tavallisessa. Ettei se paljon lämmitä. :1:

Suositut

Back
Ylös Bottom