Ihmekommentti, mutta ehkä kokemuksesi sen selittävät. Olen aiemmassa elämässäni ollut 1,5 vuotta absolutisti ja sen jälkeen on-off yrittänyt välillä keksiä alkoholitonta juotavaa baarissa eri syistä. Kun en ystävistäni halua tai aio juopua moisen pikkuseikan vuoksi, haluan myös, ettei kaikkien mukana olijoiden tarvitse tuntea itseään "tarkkailluiksi", mitä he useimmiten ikävä kyllä tuntevat, jos joku on selvä. Selittely baarimikolle on lähinnä urpoa, mutta se, että kaikilla kavereilla on epämukava fiilis, kun selviää, että juo limpparia, (puhumattakaan sosiaalisesta statuksesta
:lol2: ) ei IMO ole mitenkään tavoiteltavaa.
Baarimikot, joita olen kohdannut on lähinnä survonut siihen alkoholittomaan drinkkiinsä kaiken, mitä tiskin takaa löytyy, ja sata eri makusiirappia eri mehuihin sotkettuna on yleensä pahempaa kuin ensi kerta kossun kanssa. Olen siis tosiaan näitä baareja kolunnut, mutta ehkä Tampereen suunnalla on vaan parempi palvelu. (Siltä se tosiaan tuntui, kun siellä just kävin. :haart: )
Ja HuppiHarrille vaan, että tottakai ne saa olla ihan millaisia tahansa drinkkejä, mutta onko alkoholiton olut drinkki (tai pepsi-maxx)? Pointsi on tietysti löytää tän ketjun avulla yhdistelmiä, joita ei muuten tulisi mieleen. Ja jos syy olla juomatta on esim. dieetti, ei se alkoholiton vaihtoehto lämmitä, jos siinä on saman verran kaloreita kuin tavallisessa.
(ja ihan btw: alkoholiton olut on saatanasta ja oksennuttaa paremmin kuin rekkalastillinen salmaria :thumbs: :haart: )