Paras alkoholiton drinkki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja esni
  • Aloitettu Aloitettu
hera drinkki :) tai joku limu!

Tarkoitus oli, että drinkin saisi tilaamalla jossain baarissa/kahvilassa, koska nehän niitä ongelmapaikkoja ovat. Heradrinkkejä voi aina tehdä välipalaksi mukaan, mutta terassilla omasta pullosta lipittäminen on vähän niin ja näin. Taitaisi tulla bannia... :rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos tykkää kirpeämmästä niin limemehua, ananasmehua, hanasoodaa/spriteä ja jos vielä jotain makusiirappia haluaa kokeilla niin avot :) Alkoholillisena tohon voi laittaa esim. omenalikööriä. Toki on kalorisempi kuin esnin mainitsema kun sisältää mehuja/limua...

edit: limemehu siis puristettuna hedelmästä.

Kuulostaa sikahyvältä. Pitää ainakin himassa kokeilla. :kuola: Muutenkin olen huomannut, että kaiken saa maistumaan hyvältä, kun laittaa jäitä siihen. Meillä on sisälämpötila ollut koko kesän +35-40c, joten kaikki viilennys on tarpeen ollut. Palkkarikin maistuu jotenkin tosi hyvältä lasista jäiden kanssa. :eek: :D

Mun suosikkini on päärynävissy. Sitä jos saa isoon tuoppiin jäillä ja pillillä niin se käy ihan täysin siiderin korvikkeesta. :)

Pepsi-max.

Aamen!
Humalluin jo pelkästä kommentista :kippis1:

Jostakin kummallisesta syystä tein vuosi sitten päätöksen, että minun osalta alkoholipitoiset juomat ovat sitten juotu vähäksi aikaa. Tosiaan tämä vähäinen aika on pian siis vuoden mittaiseksi venähtänyt. Kerran teki mieli ottaa yksi saunaolvi, mutta sekin sitten jäi ottamatta.

Yksi hyvä "drinkki", josta itse tykkään on jäävesi johon on murskattu paljon limeä. Tähän drinkkiin voi myös hurauttaa suhteellisen paljon alkoholia eikä sitä maista ollenkaan (testattu yli vuosi sitten).

Tarkoitus oli, että drinkin saisi tilaamalla jossain baarissa/kahvilassa, koska nehän niitä ongelmapaikkoja ovat.

Öh, useimmissa paikoissa (unohdetaan siis se Kallen Kantis Hervannasta), baarimikot tekevät kyllä pyynnöstä ihan mukavia alkoholittomia drinkkejä. Tampereella olen saanut mehudrinksuja väliltä Sputnik-Passion varmaan kaikista baareista. Baarimikot kyllä hyväksyvät sen, että joku voi olla lääkekuurilla / kuskina tai muuten vaan haluta ottaa välillä jotain alkoholitonta. Meillä kaveriporukassa on yksi täysin alkoholiton sairauden vuoksi ja useimmiten joku baarissa ei tahdo / voi / saa juoda lainkaan tai juuri lainkaan. Ei se saisi estää illasta nauttimista tai bändien keikoilla käymistä. Selitellä minusta ei tarvitse, ei kuulu baarimikolle miksi joku ei juo.

Oma suosikki on sooda/karpalomehu/appelsiinimehu. :D

Öh, useimmissa paikoissa (unohdetaan siis se Kallen Kantis Hervannasta), baarimikot tekevät kyllä pyynnöstä ihan mukavia alkoholittomia drinkkejä. Tampereella olen saanut mehudrinksuja väliltä Sputnik-Passion varmaan kaikista baareista. Baarimikot kyllä hyväksyvät sen, että joku voi olla lääkekuurilla / kuskina tai muuten vaan haluta ottaa välillä jotain alkoholitonta. Meillä kaveriporukassa on yksi täysin alkoholiton sairauden vuoksi ja useimmiten joku baarissa ei tahdo / voi / saa juoda lainkaan tai juuri lainkaan. Ei se saisi estää illasta nauttimista tai bändien keikoilla käymistä. Selitellä minusta ei tarvitse, ei kuulu baarimikolle miksi joku ei juo.

Oma suosikki on sooda/karpalomehu/appelsiinimehu. :D

Ihmekommentti, mutta ehkä kokemuksesi sen selittävät. Olen aiemmassa elämässäni ollut 1,5 vuotta absolutisti ja sen jälkeen on-off yrittänyt välillä keksiä alkoholitonta juotavaa baarissa eri syistä. Kun en ystävistäni halua tai aio juopua moisen pikkuseikan vuoksi, haluan myös, ettei kaikkien mukana olijoiden tarvitse tuntea itseään "tarkkailluiksi", mitä he useimmiten ikävä kyllä tuntevat, jos joku on selvä. Selittely baarimikolle on lähinnä urpoa, mutta se, että kaikilla kavereilla on epämukava fiilis, kun selviää, että juo limpparia, (puhumattakaan sosiaalisesta statuksesta :rolleyes: :lol2: ) ei IMO ole mitenkään tavoiteltavaa.

Baarimikot, joita olen kohdannut on lähinnä survonut siihen alkoholittomaan drinkkiinsä kaiken, mitä tiskin takaa löytyy, ja sata eri makusiirappia eri mehuihin sotkettuna on yleensä pahempaa kuin ensi kerta kossun kanssa. Olen siis tosiaan näitä baareja kolunnut, mutta ehkä Tampereen suunnalla on vaan parempi palvelu. (Siltä se tosiaan tuntui, kun siellä just kävin. :haart: )

Ja HuppiHarrille vaan, että tottakai ne saa olla ihan millaisia tahansa drinkkejä, mutta onko alkoholiton olut drinkki (tai pepsi-maxx)? Pointsi on tietysti löytää tän ketjun avulla yhdistelmiä, joita ei muuten tulisi mieleen. Ja jos syy olla juomatta on esim. dieetti, ei se alkoholiton vaihtoehto lämmitä, jos siinä on saman verran kaloreita kuin tavallisessa.
(ja ihan btw: alkoholiton olut on saatanasta ja oksennuttaa paremmin kuin rekkalastillinen salmaria :thumbs: :haart: )

Ihmekommentti, mutta ehkä kokemuksesi sen selittävät. Olen aiemmassa elämässäni ollut 1,5 vuotta absolutisti ja sen jälkeen on-off yrittänyt välillä keksiä alkoholitonta juotavaa baarissa eri syistä. Kun en ystävistäni halua tai aio juopua moisen pikkuseikan vuoksi, - -

Tässä hauska freudilainen lipsahdus... pitäisi tietysti lukea luopua. :D

Miks pitää mennä terassille tai baariin jos haluaa juoda jotain jossa on alkoholia. Saahan olutta halvemmalla kaupasta..
Toiset meistä - olemme tosin varmaan aivan häviävän pieni marginaaliryhmä yhteiskunnassa - kaipaavat aika ajoin sosiaalisia virikkeitä. Sen sijaan TosiMiehet [tm] istuvat yksin kotona lukemassa pakkista ja juomassa kaljaa - voi sitä elämää. :jahas:

15-vuotias sanoo,että terassilla kannattaa ostaa heradrinkki!!:lol2:

palataan asiaan 3 vuoden päästä..:rolleyes:

pöh :) en lukenu niin tarkkaan että oisin huomannu et se ois pitäny saada ostettuu terassilta :P

Ihmekommentti, mutta ehkä kokemuksesi sen selittävät. Olen aiemmassa elämässäni ollut 1,5 vuotta absolutisti ja sen jälkeen on-off yrittänyt välillä keksiä alkoholitonta juotavaa baarissa eri syistä. Kun en ystävistäni halua tai aio juopua moisen pikkuseikan vuoksi, haluan myös, ettei kaikkien mukana olijoiden tarvitse tuntea itseään "tarkkailluiksi", mitä he useimmiten ikävä kyllä tuntevat, jos joku on selvä. Selittely baarimikolle on lähinnä urpoa, mutta se, että kaikilla kavereilla on epämukava fiilis, kun selviää, että juo limpparia, (puhumattakaan sosiaalisesta statuksesta :rolleyes: :lol2: ) ei IMO ole mitenkään tavoiteltavaa.

Jaa? Ehkä me sitten liikumme eri porukoissa.

Meillä on tällainen juttu, että kun kaikki kaverit ja minä ollaan paitsi himobilettäjiä myös himoliikkujia, on selvää, että aina voi olla jollain sellainen tilanne ettei voi tai tahdo juoda. Jos joku on selvin päin, se on ok ja siitä voi sanoa. Yhteen aikaan käytiin yhden kaverin kanssa joka tiistai viihteellä alkoholittomalla linjalla. ;)

Käymme myös katsomassa aika paljon bändejä eikä kukaan tahdo maksaa isoja summia rahaa siitä, ettei muista keikasta mitään.

Ei siis ole mikään omituinen tai hävettävä juttu meidän porukassa. Kun olin dieetillä toukokuussa, totesin vaan että baariin tulen, mutta juon korkeintaan kaksi juomaa / ilta ja muuten pysyttelen kevytlimsassa tai soodavedessä. Kenelläkään ei ollut ongelmia asian kanssa eikä kuittia tullut.

Baarimikot, joita olen kohdannut on lähinnä survonut siihen alkoholittomaan drinkkiinsä kaiken, mitä tiskin takaa löytyy, ja sata eri makusiirappia eri mehuihin sotkettuna on yleensä pahempaa kuin ensi kerta kossun kanssa. Olen siis tosiaan näitä baareja kolunnut, mutta ehkä Tampereen suunnalla on vaan parempi palvelu. (Siltä se tosiaan tuntui, kun siellä just kävin. :haart: )

Minä en ole ikinä saanut makusiirappidrinkkiä. Yleensä tarjoavat mehudrinkkejä.

Mehua... :kuola:

Ja HuppiHarrille vaan, että tottakai ne saa olla ihan millaisia tahansa drinkkejä, mutta onko alkoholiton olut drinkki (tai pepsi-maxx)? Pointsi on tietysti löytää tän ketjun avulla yhdistelmiä, joita ei muuten tulisi mieleen. Ja jos syy olla juomatta on esim. dieetti, ei se alkoholiton vaihtoehto lämmitä, jos siinä on saman verran kaloreita kuin tavallisessa.
(ja ihan btw: alkoholiton olut on saatanasta ja oksennuttaa paremmin kuin rekkalastillinen salmaria :thumbs: :haart: )

Tuota aivan pakko kysyä, että millaisia kavereita sinulla on, jos _HEILLE_ tulee paha mieli/epämukava fiilis, että sinä et juo ? :eek:

Suositut

Back
Ylös Bottom