Pankki/luottokortin sulkeminen

Pitänee muistaa, että jos tulee vastaava tilanne, laitan kännykän nauhoittamaan puhelun, jotta voin jälkeen päin todistaa, että ilmoitus on tehty.

Näköjään pitäs nauhottaa ihan kaikki mitä jonkun asiakaspalvelijan kanssa sopii. Oli sitten kyse pankista tai vaikka kännykkäliittymästä. Varsinkin jos käsitellään rahaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Näköjään pitäs nauhottaa ihan kaikki mitä jonkun asiakaspalvelijan kanssa sopii. Oli sitten kyse pankista tai vaikka kännykkäliittymästä. Varsinkin jos käsitellään rahaa.

Se on kuulkee niin, että sana vastaan sana...mä en ainakaa luota mitä mulle sanotaan. kerran luvattiin sulkee liittymä, mutta kappas ei mitää tapahtunu...:jahas:

Mä oon kuolettanu visakortin 5 kertaa (1 jopa aiheellinen :D ).En kyllä koskaan oo uskaltanu kokeilla kuoletettua korttia,et saisko viel ostettua.Ei viitti maksaa sitä 150 egee,jos käykin huanosti...

Multa pöllittiin kerran lompuuki ja suljin kortin samantien. Sain uuden kortin ja elämä näytti taas valoisalta. kului pari vuotta kunnes multa hävis taas lompuuki jolloin soitin sulkeakseni kortin niin pankin tätipä kysyikin että "kumman kortin haluat sulkea?" Olin vähä että wtf, kunnes tajusin mistä on kyse. Eli pari vuotta oli korttini ollut missä lie eikä sitä ollut suljettu. Ei voi kun ihmetellä ettei kukaan ollut sitä sitten kuitenkaan käyttänyt tuona aikana.
Terveisiä vaan Nordealle hyvästä toiminnasta :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom