Palvelumaksuja kännylaskussa tietämättäsi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Monuve
  • Aloitettu Aloitettu
Eli jee mulla menee ja on menny monta kymppiä per kuu laskus jotain hel* virtuaalihahmo tilauksia....

Eli joku on kehittäny jotai virtu-ukkoo ja mä maksan ne. Mun puh. lasku on 200€ kuus ni en pyydä joka kuukaus laskuerittelyy puh. yhtiölt. Ja btw ne ei näy ees siin.

eli tsemppiä kaikil.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200901178930929_uu.shtml

ton uutisen luin ja aattelin et velottaakohan ne multa mut aapeli.com velottaa multa koko ajan. ja sit viel aapeli sanoo mul ettei ne velota!!!!

yhdenkää ei tartte kommentoida kirjotusasua paskaks. se on sit teidän ongelma jos se ottaa päähän, mut asiasta saa kysyä, siis tästä turhasta laskutuksesta. ja ehkä kannattaa teidänki kurkata että meneekö. eli soitto palveluntarjoojal ni sielt selvii

ja siis mä en oo ikinä tehny mitää sopimuksii noitten kans... ainoo epäilys on et ex-vaimo tekee kiusaa ku sai mun liittymän uljettuu tos muutama kuukaus... avaa mun postit ja lukee ne ja heittää menee sit... selittää poliisil et hakkasin häntä ja nosti syytteen.... mut ku en oo tehny sitä ikinä ja siihen se kaatuki ku ei ollu mitää todisteita.... tarkotan vaa et on yrittäny tehdä ihan älyttömii juttui mul. ja erotes halusin vaa erota sovus ja mulla ei ollu ees toista naista. eli ei mitään sellast draamaa.....

mut elämä on

pakko kirjottaa mun hyvö suome kielel tän et saa vit* purettuuu

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Laita kopio laskusta ja toi niiden "ei voi peruuttaa" lausunto mukaan kirjeeseen jossa vastaat tuohon "emme veloita" väittämään.

Laita kopio laskusta ja toi niiden "ei voi peruuttaa" lausunto mukaan kirjeeseen jossa vastaat tuohon "emme veloita" väittämään.

edes laskuerittelyssä ei näy sitä

sieltä näkyy esim et olen käyttäny fonectaa tietojen hakuu nro 16400 tjm.
mut ne näkee sielt palveluntarjoajalta et on menny, huomen menen poliisil tekee rikosilmotuksen
tollasest touhust. ihan sama onko se ex-vaimo tai sit toi aapeli.com syypää maksaa... mä en jätä
asioita keske... ei oo ensimmäinen kerta ku käy vastaavantyylistä

No pyydä puhelinyhtiöltä kirjallisena että on veloitettu.

no ku se sano et pyydä poliisii soittaa et saa sen... ku hän ei pysty sitä saamaan koneesta ulos..
ei näy siinä laskuerittelys... vaa heidän järjestelmäs.... siis ei paperilla.. en tiä miks....

Itellä mennyt nyt 4 laskun ajan 4.40€ palvelumaksua ja huomasin vasta äsken. mitään en ole tilannut kun hyvä kun edes käytän puhelinta. Täytyy huomenna soittaa ja kysästä asiaa. vituttaa vaan soitella, kun saa jonotella ikuisuuksia.
Vähän aikaa sitten lähettivät emännälle saunalahdelta 250€ nettiliittymämaksun puolenvuoden ajalta, pitkän jonottelun jälkeen vastasivat ja sanottiin että meillä on soneran liittymä ollut aina ja voitte jatkossa olla lähettämättä niitä. Yritti tyttö langan päässä maksattaa, mutta ei suostuttu. Viikkoja myöhemmin joku "isoherra" soitti, pahoitteli ja mitätöi laskun.

Itselleni tuli aikoinaan jotain tietovisakysymyksiä tekstiviestillä, ikinä en niihin vastanut enkä ajatellut asiaa sen tarkemmin. Kerran satuin katsomaan puhelinlaskua vähän tarkemmin niin näistä viesteistä oli velotettu noin 20€/kk, varmaan noin neljän kuukauden ajan ehtivät multa varastaa rahaa.
Riitti että laitto viestin STOP tähän numeroon josta niitä kysymyksiä tuli niin loppu se rahastus.

Mä olin huolimattomuuttani liittynyt johonkin musaklubiin tilaamalla kotikatu soittoäänen. Onnellisena makselin varmaan vuoden puhelinlaskuja ennen kuin ymmärsin, että kuutisen euroa kuukaudessa meni tähän leikkiin :dance:. Olis saanut tilata soittoääniä joka kuukausi kasapäin, mutta ei mulla niille ollut käyttöä, olihan mulla jo kotikatu :haart:

Toi nyt oli omaa töppäilyä, eikä siitä oikein muita voi haukkua, mutta toisen numeroon tuollaisen tilaaminen on aika törkeää. Tollanen pitäisi olla estettyä (ainakin ilman mitään varmistusta laskunmaksajalta).

Haiskahtaa jo paskalta. Älä maksa mitään ennen homman selviämistä.

Päinvastainen kyllä toimii paremmin. Maksaa ja vaatii korkoineen takaisin.

Mutta totta, paskalta haisee, etenkin tuo "näen sen mutten voi laittaa paperille" tuo on kyllä ihan sontaa. Ottaa vaikka vittu screenshotin ja tulostaa, taikka sitten kirjoittaa kirjeen "allekirjoittanut todistaa että... blaa blaa..." ja nimi alle. Kannattaa sitten kysyä kaikkien virkailijoiden nimet ja kirjoittaa ne ylös että voi asiaan palata toistekin, ja etenkin vedota rikosilmoituksessa.

Päinvastainen kyllä toimii paremmin. Maksaa ja vaatii korkoineen takaisin.

Mutta totta, paskalta haisee, etenkin tuo "näen sen mutten voi laittaa paperille" tuo on kyllä ihan sontaa. Ottaa vaikka vittu screenshotin ja tulostaa, taikka sitten kirjoittaa kirjeen "allekirjoittanut todistaa että... blaa blaa..." ja nimi alle. Kannattaa sitten kysyä kaikkien virkailijoiden nimet ja kirjoittaa ne ylös että voi asiaan palata toistekin, ja etenkin vedota rikosilmoituksessa.

Eikä niiden puheluiden tallentaminenkaan ole huono vaihtoehto.

Eikä niiden puheluiden tallentaminenkaan ole huono vaihtoehto.

no nyt sain viidenne puhelun jälkeen kaikkien niiden numerot siis tekstiviesti numero esim eniro 16400 tai jotain esimerkkinä siis.... ni sai jonkun ihmeyhtiön nimen tietoo ketä omistaa ne kaikki numerot ja tein niille selvityspyynnön et miten tälläsii maksui voi mennä.

sit tehtiin dna sopimus ettei mitään jatkuvia veloituksia voi tulla 17 alkusista numeroista... ne on usein siis jotain nettipaskaa... ei sellasia asiallisia niinku vaikka nettiauto.com jne.

katotaa mitä ne vastaa..

helvetti ykski viesti oli maksanu mulle 10€ :)

eli suosittelen myös muille tuota 17 alkusten numeropalveluiden estoo, ku se ei estä mitään järkeviä palveluja numerotiedusteluja tms.
eikä kukaan pysty velottaa jotain soittariääni kuukausimaksuja...

olisin ees soittanu seksilinjal ni voisin kyl sen maksaa sais edes "jotain" vastineeks, mut
nyt maksaa siitä et saa vaa paskan mielen :)

purkaudun just tänne ettei toiset joudu kokee samanlaista paskaa ja turhaa rahan kulua
ku silläki rahal vois vaikka ostaa raejuustoo :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom