Palutusjuoma?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Makkara
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tuntuu vähän ihmeelliseltä, että pitääkö nämä laskelmani paikkansa.
Väsäilin itelleni tällasen palautusjuoman:
-50g Malto6 (1dl)
-35g Hera80 (1,5dl)
-5g Kreatiini (teelusikallinen)

Tuntuu, että jauhoja olis liikaa tuossa juomassa, kun vertaa vaikka johonkin valmiiseen palautusjuomaan? :rolleyes: Niissähän ei taideta suositella kuin 1dl jauhetta? Onkos nuo nytten ihan oikeassa suhteessa ja riittävin määrin että juomasta saisi irtikin jotain? Miten paljon muut syötte lisäravinteita esim. viikossa?

Jaa, vaikuttaa hyvältä vaihtoehdolta! Mutta yksi ongelma tuotteessa on:
- "Sopii erityisesti kokeneelle ja isokokoiselle voimaharjoittelijalle" ... lukee tuoteselosteessa :)

Kyllä valmiissa juomissa laitetaan yli desi sitä jauhoa, elli sitten paina alle 40-50kg tms :D Itse pistän 1.5-2dl

-50g Malto6 (1dl)
-35g Hera80 (1,5dl)
-5g Kreatiini (teelusikallinen)

Ihan hyvä se tuollaisenaan on.

Älä usko kaikkea mitä valmistajat tuoteseloisteissaan sanovat. Samanlaista halpisheraa ja maltoa se HT-R sisältää, eikä sillä kasva/palaudu sen paremmin kuin omilla sekoituksilla.

ak8400 sanoi:
Kyllä valmiissa juomissa laitetaan yli desi sitä jauhoa, elli sitten paina alle 40-50kg tms :D Itse pistän 1.5-2dl
sama juttu n-largea se 2dl ja teelusikallinen kreaa ja l-glutamiinia päälle :rock:

Laaksonen sanoi:
Itse olen aina pistänyt palkkariin 1dl hera80(fast) ja 1dl maltoa(fast).
Kannattaisiko tuo heran määrä nostaa 1,5 desiin?
kyllähän siihen voi heittää sen reilun desin mutta kyllähän se desikin riittää riippuu sun koosta

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jos ostan pussin tuota HT-R:ää, niin sopiiko se tälläiselle treenaajalle, joka haluaa kasvattaa massaa ja lihaksia? Käyn salilla kolme kertaa viikossa. Fyysiset mitat 196/82 ja olen treenannut nyt n.8kk ja ikää oli kohta se 18.

Miten käytän sitä? Otanko aina treenin jälkeen 1,5dl vai joka päivä? Sekoitetaanko tuohon ihan vettä ja kuinka paljon? Oon vähän aloittelija näiden lisäravinteiden kanssa. :david:

TopGuy sanoi:
Jos ostan pussin tuota HT-R:ää, niin sopiiko se tälläiselle treenaajalle, joka haluaa kasvattaa massaa ja lihaksia? Käyn salilla kolme kertaa viikossa. Fyysiset mitat 196/82 ja olen treenannut nyt n.8kk ja ikää oli kohta se 18.

Miten käytän sitä? Otanko aina treenin jälkeen 1,5dl vai joka päivä? Sekoitetaanko tuohon ihan vettä ja kuinka paljon? Oon vähän aloittelija näiden lisäravinteiden kanssa. :david:
aina treenin jälkeen se 1,5dl-2dl ihan veteen sekoitetaan

Melkeinpä sanoisin että kannattaa vähän hiilareita lisätä jos mitat on 196/82. Eli jos haluat HT-R:ää, osta vaikka pussi maltoa lisäksi, jota sitten laitat vaikka ½dl. Jos jotain muuta valmista palkkaria haluat, niin kokeile vaikka nlargea/after max/reco2/muscle+. Ei aloittelijalle ole niin merkitystä tolla, kunhan vetää jotain :D Mielestäni noilla kuitenki paremmat p/hh suhteet sulle. Ja vettä voi laittaa maun mukaan, jos tykkää syödä lusikalla palkkaria, laita tosi vähän :D Itse laitan niin paljon vettä kun sheikkeriin menee ja ääntä kohti :rock:

ja tähän sanoisin viel et jos massaa haluat niin se palautusjuoma ei missään hirveässä roolissa siinä hommassa ole...syöt yli kulutuksen ja 2-3g proteiinia per rasvaton painokilo niin rupee sitä painoa ja lihasta tulemaan. (tottahan treeni ja lepo on kunnossa?)

100 g jauhetta sisältää:

Energiaa 1480 kJ/ 350 kcal
Proteiinia 50 g
Hiilihydraattia 28 g
Laktoosia 2,2 g
Rasvaa 4 g
Kreatiinia 10 g
Natriumia 0,1 g
Kalsiumia 256 mg
Kaliumia 195 mg
Magnesiumia 25 mg
Glutamiinia 10 g

Jute sanoi:
N-largea itse vetelen palautukseen ja on kyllä todella hyvän makuista...varsinkin suklaa.

itsekin katselin sitä mutta valkkasin ton HT-R kun siinä on noi kreat ja glutat valmiina, mutta varmasti hyvää jauhoa.

[mod]
Jätetään nuo sanat "roina, mömmö yms" pois kun puhutaan tavallisista lisäravinteista. Niillä ei ole mitään tekemistä lääkeaineiden kanssa :Timba79
[/mod]

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Suositut

Back
Ylös Bottom