Palomiestreenaus ja leangains

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kyrpix
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

kyrpix

Banned
Morjesta maar! Ekaa kertaa postailemassa täällä, koska on tullut iso muuttuja kehiin niin en ole omin avuin keksinyt tähän ratkaisua.

6kk on siis menty leangains tyylillä. 3x viikossa punttista, 2500kcal treenipäivinä ja 1590kcal lepopäivinä ja kerran päivässä syötynä eli kerralla koko paska. Nyt olis sitten vuoden kuluttua lähtö pelastusopistoon niin pitäis tosiaan tota juoksemistakin harrastaa, eikä pelkkää salia vetää. Onkohan täällä joku, jolla olis kokemusta juoksusta ja salista, joka käyttää leangainsia?

Käyn siis ma, ke, pe salilla. Aattelin siis pitää jatkossa vain yhden lepopäivän, koska ti, to ja la olisivat juoksupäiviä. BCAA toki vedetään ennen juoksua, mutta onkohan kovin järkevää vetää tällä menetelmällä? Oon siis ihan rakastunut tähän paastoamiseen, koska ei tarvitse stressata sitä vitun syömistä jatkuvasti (en voi sietää 2-3h välein syömistä) ja tuloksia on tullut järkyttävää tahtia. Nyt pitäisi siis tosiaan kasvattaa lihaskuntoa, juoksukuntoa ja pitäis tietty näyttääkkin hyvältä. Kannattaako pistää ruokavalio kokonaan uusiksi, jos meinaan ma, ke, pe käydä salilla ja ti, to, la käydä 30-60 min lenkillä?

Apua ja ideoita nyt kaivataan, eli jos olet sitä mieltä, että kannattaa siirtyä normaaliin syömisrytmiin eli aamupala, lounas ja päivällinen niin pidänkö kalorit samana joka päivä vai hieman enemmän salipäivinä?

Niin siis tässä tapauksessa sun leangains = warrior diet. Leangainssilla aerobinenkin onnistuu hyvin jos teet 8/16 rytmillä ja harjoittelet joko paaston loppuun tai syömisen keskellä. Sinänsä aerobisten ominaisuuksien parantamisessa ei oo tarpeellista juosta paastottuna, joskin paastoaerobisista on myös ollut ihan hyvää dataa VO2MAXiin.

Niin siis tässä tapauksessa sun leangains = warrior diet. Leangainssilla aerobinenkin onnistuu hyvin jos teet 8/16 rytmillä ja harjoittelet joko paaston loppuun tai syömisen keskellä. Sinänsä aerobisten ominaisuuksien parantamisessa ei oo tarpeellista juosta paastottuna, joskin paastoaerobisista on myös ollut ihan hyvää dataa VO2MAXiin.

Warrior dietissa syödään jotain pientä pitkin päivää. Mä vedän sen ihan täysin paastona sen 24h. Tein kyllä aluks sitä 16h paastoa, mutta toi kerralla kaikki sopi mulle paremmin. Oon siis tottunut rikkomaan sen paaston heti salin jälkeen, niin varmaan samaa menetelmää voi siis hyödyntää juoksupäivinäkin? BCAA -> lenkille -> ruokaa?

Warrior dietissa syödään jotain pientä pitkin päivää. Mä vedän sen ihan täysin paastona sen 24h. Tein kyllä aluks sitä 16h paastoa, mutta toi kerralla kaikki sopi mulle paremmin. Oon siis tottunut rikkomaan sen paaston heti salin jälkeen, niin varmaan samaa menetelmää voi siis hyödyntää juoksupäivinäkin? BCAA -> lenkille -> ruokaa?
Mitä jos kokeilisit vaikka syödä kuten normaalit ihmiset? Luuletko palomiehenä pärjääväsi jollain hikisellä 2500 kcalorilla, jos teet päivän aikana töitä ja vielä treenaatkin? Valoja päälle, vaikka et vielä isoo letkua ole päässyt ikinä käsittelemään niin sekin päivä koittaa! Ja se on raskasta hommaa se!

Mitä jos kokeilisit vaikka syödä kuten normaalit ihmiset? Luuletko palomiehenä pärjääväsi jollain hikisellä 2500 kcalorilla, jos teet päivän aikana töitä ja vielä treenaatkin? Valoja päälle, vaikka et vielä isoo letkua ole päässyt ikinä käsittelemään niin sekin päivä koittaa! Ja se on raskasta hommaa se!

Öö... Kuka sano että jatkan noilla määrillä? Jospa lulisit postin uusiksi. Kyllä niitä kaloreita lisätään kulutuksen mukaan eiköhän se ole itsestään selvää

Niinhän siinä olikin.. Jos siis nykyistä rytmiä haluat jatkaa niin toi on se fiksuin tapa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom